Lätkän MM-kisojen virallinen thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTcool
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä oli Ruotsilta aika :david: esitys valko-venäjää vastaan...
Tulosvedotkin meni metsää kun ei Minskin pojat ottaneet edes molaria vekeen...

Originally posted by Raven
Onko se vielä niin, että jenkit ei voi pudota b-sarjaan? Ainakin näin ollut..

Niin, kuinkas se menee?

Vai joutuvatko karsimaan jonkun Brasilian tai Meksikon kanssa sarjapaikasta? :rolleyes:

Selänne - Koivu - Peltonen, ei tuu toimimaan. Selänne ei sovi vaan porukkaan. Onhan se hyvä pelaaja, mutta...
Yleensä se on ollu kolmos tai nelos -ketju, joka on sitte niitä tilanteita ja maaleja saanut aikaan.
Vaan toivotaan, että Suomi menestyy! ja menestyyhän se.
:david: <- leijonan sydän

Katsokaapa MTV3:n urheiluvideioista Olli Jokisen uudempi haastattelu. Muutaman kerran sanoo et tota. (kirkkaat studiovalot taitaa häikästä myös) Aika hassu.

Originally posted by Tonza
Niin, kuinkas se menee?

Vai joutuvatko karsimaan jonkun Brasilian tai Meksikon kanssa sarjapaikasta? :rolleyes:

Jotenkin näinhän se menee! Oliko se niin, että vähintään ne 2 maata pitää tulla amerikan mantereelta!?

Originally posted by Tonza
Niin, kuinkas se menee?

Mulla olis semmonen mielikuva, että nuo lohkojen huonoimmat pelais nyt jonkun pienen sarjan, ja sen huonoimmat joutuisivat ottamaan yhteen sitten B-sarjan parhaiden kanssa. Kait US of f' A nuo muut voittaa (Onhan sillä huonot miehet, mutta ei nyt niin huonot!).

EDIT: ulkomuistista meni!
IwHC (I want HC) sivuilta

Relegation format:

* The four teams participating in the Relegation Round play a single round robin series. The two teams which finish first and second at the conclusion of this round will promote to the 2004 IIHF World Championship in Czech Republic, while the teams which finish third and fourth are relegated to Division I.

En tuosta mantere jutusta tiedä, ei tuolla mainuttu kuin että yksi kauko-idän juokkue pitää olla mukana.

Suomi sitten meni ja voitti Slovenian 12 - 0 ! :worship:
Pitää kyllä nostaa hattua Suomen kuvioille, oli meinaan todella nätin näköisiä. Itse olin paikanpäällä katsomassa ja tunnelma oli mahtava.

Originally posted by hash pipe
Selänne - Koivu - Peltonen, ei tuu toimimaan. Selänne ei sovi vaan porukkaan. .

Maalintekijä jumalan armosta T.Selänne. Mun vaatimaton mielipide on, että Teemuhan sopii koivun kanssa samaan kenttään kyllä, mutta Peltonen ei. Ville on liian pehmeä tekemään tehoparille tilaa, parempi valinta olis vaikka Pirjetän Lasse. Iso lasse ei kulmiin hyydy niinku ville ja maalintekokin onnistuu.

Eilinen Slovenia peli oli kyllä kaikkea muuta kuin huippujääkiekkoa, tuommoiset tasoerot on ihan liikaa. No, seuraavassa pelissä voi olla eri meno.

Originally posted by jaappana
Maalintekijä jumalan armosta T.Selänne. Mun vaatimaton mielipide on, että Teemuhan sopii koivun kanssa samaan kenttään kyllä, mutta Peltonen ei. Ville on liian pehmeä tekemään tehoparille tilaa, parempi valinta olis vaikka Pirjetän Lasse. Iso lasse ei kulmiin hyydy niinku ville ja maalintekokin onnistuu.
:kippis1:

Originally posted by Vron
Mulla olis semmonen mielikuva, että nuo lohkojen huonoimmat pelais nyt jonkun pienen sarjan, ja sen huonoimmat joutuisivat ottamaan yhteen sitten B-sarjan parhaiden kanssa. Kait US of f' A nuo muut voittaa (Onhan sillä huonot miehet, mutta ei nyt niin huonot!). En tuosta mantere jutusta tiedä, ei tuolla mainuttu kuin että yksi kauko-idän juokkue pitää olla mukana.

Eikös USAn pojat pudonnu viime vuosikymmennen puolella kertaalleen A-sarjasta, mutta sai pitää paikkansa, koska Amerikasta pitää tulla vähintään kaks maata.

Tänään kaveri sanoi et noita kiintiöitä ollaan vissiin poistelemassa, et tulevaisuudessa Japanin eikä jenkkienkään? kisapaikat ole enää varmat?
kellään varmaa tietoa?

Originally posted by Funsize
Eikös USAn pojat pudonnu viime vuosikymmennen puolella kertaalleen A-sarjasta, mutta sai pitää paikkansa, koska Amerikasta pitää tulla vähintään kaks maata.

Niinhän ne olis 90-luvun puolella tippunut, mutta sen kiintiön takia saivat pitää paikkansa.

Back
Ylös Bottom