Lätkän MM-kisojen virallinen thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTcool
  • Aloitettu Aloitettu
Turnausohjelmasta

Eli näissä kisoissahan on käsittääkseni ekaa kertaa käytössä tällainen ohjelma, että osallistujamaat on jaettu neljään lohkoon, mutta VAIN LOHKOJEN A JA D SEKÄ LOHKOJEN B JA C JOUKKUEET PELAAVAT KESKENÄÄN ENNEN FINAALIA. :confused:

Ohjelma on siis tällainen: Alkulohkojen jälkeen pelataan kaksi jatkosarjaa joista toisessa on A ja D lohkojen kolme parasta ja toisessa B ja C lohkojen kolme parasta eli kuusi maata kummassakin. Tämän jälkeen pelataan puoli välierät jatkosarjojen sijoitusten mukaan OMAN JATKOSARJAN PELIKUMPPANEIDEN KANSSA ja tämän jälkeen edelleen välierät NEKIN OMAN JATKOSARJAN PELIKUMPPANEIDEN KANSSA.

Tämä tarkoittaa sitä, että koska Suomi on D-lohkossa ja kaikki muut kovat kiekkomaat Tsekkiä ja Slovakiaa lukuunottamatta ovat joko lohkossa B tai C, ei Suomi voi pelata näitä maita (Ruotsi, USA, Kanada, Venäjä) vastaan KUIN VASTA FINAALISSA.

Minun mielestäni tämä turnauksen jakaminen kahdeksi kokonaan toisistaan riippumattomaksi sarjaksi on jokseenkin typerää :rolleyes:

Mitä mieltä?

Mä löin vähän aikasemmin 20 euron vedon kaverin kanssa voittajasta, veikkasin suomea ja kaveri ruotsia.
Mä en sillon tiennyt että jengiin tulee Forsberg ja Sundin ym.
Nyt jos mä saisin jengiä vaihtaa niin ehkä slovakia.
Mitenköhän muuten nää konsertit ym vaikuttaa suomen peleihin, eilen tuli semmonen telkkarista, missä jengi esiteltiin jäähallissa ja siellä sit laulettiin kisabiisejä.
Jotenkin tuntu että moni pelaaja olis ollut mieluummin ihan muualla.

Re: Turnausohjelmasta

Originally posted by Tolppa
Eli näissä kisoissahan on käsittääkseni ekaa kertaa käytössä tällainen ohjelma, että osallistujamaat on jaettu neljään lohkoon, mutta VAIN LOHKOJEN A JA D SEKÄ LOHKOJEN B JA C JOUKKUEET PELAAVAT KESKENÄÄN ENNEN FINAALIA. :confused:

Ohjelma on siis tällainen: Alkulohkojen jälkeen pelataan kaksi jatkosarjaa joista toisessa on A ja D lohkojen kolme parasta ja toisessa B ja C lohkojen kolme parasta eli kuusi maata kummassakin. Tämän jälkeen pelataan puoli välierät jatkosarjojen sijoitusten mukaan OMAN JATKOSARJAN PELIKUMPPANEIDEN KANSSA ja tämän jälkeen edelleen välierät NEKIN OMAN JATKOSARJAN PELIKUMPPANEIDEN KANSSA.

Tämä tarkoittaa sitä, että koska Suomi on D-lohkossa ja kaikki muut kovat kiekkomaat Tsekkiä ja Slovakiaa lukuunottamatta ovat joko lohkossa B tai C, ei Suomi voi pelata näitä maita (Ruotsi, USA, Kanada, Venäjä) vastaan KUIN VASTA FINAALISSA.

Minun mielestäni tämä turnauksen jakaminen kahdeksi kokonaan toisistaan riippumattomaksi sarjaksi on jokseenkin typerää :rolleyes:

Mitä mieltä?
Siis what?!?!

Oot kuule tainnu ymmärtää täysin väärin tai sitten jossain on ollu väärä infoa! Kyllä tää turnaus pelataan niinku aikaisemminki, eli alkusarjojen jälkeen pelataan välisarjat jossa toisessa pelaa A ja D lohkojen 3 parasta ja toisessa B ja C lohkojen 3 parasta... molemmistä kuuden joukkueiden lohkoista 4 menee jatkoon eli ne pelaa ristiin toisen lohkon 4 parhaan joukkueen kanssa!
Eli
1 vs 4
2 vs 3
3 vs 2
4 vs 1

:kippis1:

Hesari tietää asiansa

Joo selvisipä txt-teeveestä toi ohjelma paremmin.

Elikkä hesarin torstain mm-kisaliite oli täynnä paskaa. :D Suomi - Itävaltakin oli merkitty alkavaksi 15:30. Ehdinkin jo ihmetellä...

Tanska voitti jenkit 5-2..
Oisko niin että motivaatio on eri tanskan pojilla kuin jenkeillä, ikäänkuin näytönpaikka.
Saas nähdä kuka on ensimmäinen tanskalainen NHL pelaaja, tietääkseni niitä ei ole ollut.

Vetojen valossa USA sentään hallitsi, mut Tanskan veska oli ilmeisesti melekone muuri...

Kyllä jenkeillä varmaan jonkinlainen asenneongelma tohon peliin lähdettäessä oli. :lol2:

Joo, mä just katoin että vedot oli 24-42 USAlle.
Ihan oikein, vielä kun latvia voittais ruotsin..
Latvialta tosin taitaa puuttua ainoa tähti Ozolinsh, ruotsilla niitä tähtiä taitaa riittää.

En usko, että Suomi voittaa mestaruuden. Tottakai sitä toivon ja kovastikin, mutta tahtoo kovissa peleissä Suomella se peli takkuilla vähän liikaa.

Latvialla on hyvä joukkue ja todella hyvä valmentaja, voitti ne suomenkin harjoituspelissä ennen kisoja. Onhan siellä NHL-veskarikin, Arturs Irbe! Menee jatkoon omasta lohkostaan.

USA:a ei oo oikeen ikinä kunnolla kiinnostanu MM-kisat. Hyvä ku Olympialaisissa viitsi vähä pelata. Ei ne NHL miehet halua lähteä mm-kisoja pelaan.

Mutta:

1.Slovakia
2.Suomi
3.Ruotsi
4.Tshekki

Originally posted by Ande
USA:a ei oo oikeen ikinä kunnolla kiinnostanu MM-kisat. Hyvä ku Olympialaisissa viitsi vähä pelata. Ei ne NHL miehet halua lähteä mm-kisoja pelaan.

Aika nolo tappio Tanskalle ja vielä aika isoin numeroin.

Back
Ylös Bottom