Lätkän MM-kisojen virallinen thread!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTcool
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by MrDeca1
2-1 tuli turpaan ,bää

V....!Ei mikään hyvä matsi.No nyt joutuu ottamaan suruun!

haluaako joku ostaa liput ens lauantain matsiin?sain 2 lippua ilmaseks eilen paarista :}

Originally posted by jaappana
Maalintekijä jumalan armosta T.Selänne.

Täysin samaa mieltä:worship:

Selvä homma.Ei varmaankaan tarvitse mitalia odottaa :curs:

1-5

Hyvän näköstä. :lol2:

Eipä tule -95 toisintoa tänäkään vuonna, turpaan tulee niin että heiluu!

TURPA KIINNI!
Originally posted by Andy_T
1-5

Hyvän näköstä. :lol2:

Eipä tule -95 toisintoa tänäkään vuonna, turpaan tulee niin että heiluu!
:curs:

Ei riitä vaikka miten "hallitsee" peliä jos kaveri tekee maalit. Molemmat sekä tsekki että slovakia teki paikoista maalit ja suomi vaan pyörittää ja yrittää.
Tässä minun veikkaus loppusijoituksien jakajista: Tsekki ja slovakia ansaitusti finaalissa, pronssipeliin ruotsi-suomi.

Originally posted by mho
Ei riitä vaikka miten "hallitsee" peliä jos kaveri tekee maalit. Molemmat sekä tsekki että slovakia teki paikoista maalit ja suomi vaan pyörittää ja yrittää.
Tässä minun veikkaus loppusijoituksien jakajista: Tsekki ja slovakia ansaitusti finaalissa, pronssipeliin ruotsi-suomi.

Kyllä Kanada mitaleista pelaa!

h.

Joukkueen kovat nimet ja liiderit Selänne ja Koivu eivät ole onnistuneet ja sitä kautta auttaneet joukkuetta. Pasi "lihapiirakka" Nurmisen työskentely on kanssa ollu surullista. Aravirrasta en jaksa edes aloittaa...

Nyt alkaa olla jo helppo jeesustella, mutta ei Suomelta enää paljon voi odottaa. Ainakin paperilla kovempia joukkueita löytyy niin monta (Slovakia, Tsekki, Ruotsi, Venäjä ja Kanada) et taitaa suomipojille ainoat kullat löytyä Tiikerin baaritiskiltä.

Jumalauta porukka luovuttaa jo tässä vaiheessa. Mitään ei oo vielä menetetty. Mä luotan Suomeen niin kauan ku mahdollisuuksia on. Tosin, niin olen luottanut jo 95 vuodesta lähtien :rolleyes:

Kiva nähdä miten Suomen paketti on kasassa tänään.Pelaako Koivu/Selänne puolet matsista, vai saako muutkin pelata..Ylivoima on ollut, niin perseestä, et siihen kyllä pitäisi keksiä jotakin uutta...Liian kaavamaista vääntämistä, ei spontaaneja ratkasuja...Kaikki vastustajatkin tietää mitä seuraa kun Suomi pelaa ylivoimaa..Tänään on kyllä pakko ottaa kaljaa samalla , kun seuraa peliä, ettei hermot petä!Voitto kotiin 6-1 :kippis1:

Njoo, eipä ne matsit siihen Nurmiseen kaatunut, eihän se päästänyt Slovakia-ottelussakaan kuin sen kolme kun kaks meni tyhjiin. Slovakia-ottelu oli kyllä hirveää katseltavaa, ei peli-ilosta tietoakaan ja ylivoimakin epäonnistui. Toivottavasti nämä tappiot herättää joukkuetta ja pojat saa päät kuntoon jatkoa varten. Kyllä siellä taitoa on, nyt pitäs vaan löytyä sitä sydäntä. Hyvä Suomi!!

No nyt pääsi "Jursin" huippukasvatti Rintanen tasolleen toista kertaa mm-kisojen historiassa(toinen oli Tsekki-Suomi 2000).

Originally posted by jpm
Sami Helenius sitten sai passiin leiman. Eli on odotettavissa kylmää kyytiä suomen maalin edustalla. :)

Todellakin!!Kuka tunkee Suomen maalille, niin :whip:
Toivottavasti Sami jakelee laidoissa,kunnon pusuja:kippis1:

Eiköhän se saksa kaadumelko helposti.
Mun laskujen mukaan vastaan tulee ruotsi välierissä, mikä on pakko voittaa, koska häviöstä tippuu.
se voi onnistua, koska ruotsi ei suomen tapaan ole esittänyt mitään ihmeellistä.
Taitaa olla pahimmat suomen lohkossa, eli tsekki ja slovakia.
Toisaalta mistäs noista tietää, mutta kun mulla rahaa vedossa.
Suomi slovakia(minä) vs kanada ruotsi(kaveri) 20 euroa
voittajasta
Melko hyvältä näyttää, meinaan slovakia.

Originally posted by Funsize
Jumalauta porukka luovuttaa jo tässä vaiheessa. Mitään ei oo vielä menetetty. Mä luotan Suomeen niin kauan ku mahdollisuuksia on. Tosin, niin olen luottanut jo 95 vuodesta lähtien :rolleyes:

Ja eikös se ole vaan hyvä että Suomi häviää nyt eikä sitten siellä surullisen kuuluisassa finaalissa:rolleyes: Teemu mättää maaleja ja Helenius vetelee kaikkia vastustajan heeboja katiskaan:kippis1:

Paljos ton Heleniuksen pituus ja paino oikeesti on? Pituus vaihtelee lähteestä riippuen 196-199 ja paino 94-107. :confused:
Lienee jonkin verran kuihtunut NHL:stä kun täällä ei voi paljon roinailla?
Vai onko "Gentle giant" natu:evil: .

Originally posted by Sutikka
Paljos ton Heleniuksen pituus ja paino oikeesti on? Pituus vaihtelee lähteestä riippuen 196-199 ja paino 94-107. :confused:
Lienee jonkin verran kuihtunut NHL:stä kun täällä ei voi paljon roinailla?
Vai onko "Gentle giant" natu:evil: .

Eikös toi 196cm 104kg oo aika lähelle....

Back
Ylös Bottom