Lätkän MM-kisat 2004 - Virallinen kisathread

SnakeVee sanoi:
Suomi ottaa kyytiä tänään Slovakialta "toivottavasti", tässä meikäläisen tämän päivän tulosvedot (hain kertoimia):

Slovakia - Suomi 6-3, kerroin 101.24
Slovakia - Suomi 7-2, kerroin 321,94
Slovakia - Suomi 6-5, kerroin 555,07

jos Suomi voittaa ja menetän rahani niin hyvä vaan. Toivon siis että Suomi voittaa mutta jos häviää niin toivottavasti häviää kunnolla että rahaa ropisee!!

tulipa sekava!

Kerro vaan ensi kerralla suoraan mulle, kun tuollaisia aiot veikata, niin voin pistää sulle tilinumeroni, niin sun ei tartte vaivautua kioskille asti rahojasi tuhlaamaan. ;)

No leikki leikkinä.. Onhan noi ainakin ihan kovia kertoimia! :kippis1:

Broke sanoi:
Kerro vaan ensi kerralla suoraan mulle, kun tuollaisia aiot veikata, niin voin pistää sulle tilinumeroni, niin sun ei tartte vaivautua kioskille asti rahojasi tuhlaamaan. ;)

No leikki leikkinä.. Onhan noi ainakin ihan kovia kertoimia! :kippis1:

no en itsekään noihin niin paljon usko että oisin omaisuuksia upottanut.. 6 EUR meni yhteensä.. eli et sinäkään olisi siitä kamalasti rikastunut
:D

Täytyy naputella pitkäveto tänään, kohteina

Tshekki - Saksa
Saksa yllättää tasapelillä. Kerroin 6,30.
Slovakia - Suomi
X tai 2, kerroin tasapelille 3,85 ja Suomelle 2,65
Colorado - San Jose
San Josella on vauhti päällä ja Nabokov muurina. Vierasvoitto ja Colorado tippuu, Selänne kesälomalle. Kerroin 3,25.

Näitä varioimalla kertoimet siellä 50 pinnassa, jos uskaltaa pelata Saksan voittoa, niin ollaankin parhaimmillaan jo siellä 130 pinnassa.

On muuten veikkaus antanut aika röyhkeen suuren kertoimen San Josen voitolle.

Huhhuh, kun oli vaikea erä! Ei nuo numerot hirveät ole, on sitä joskus joku joukkue MM-tasolla nuossu 1-5 tilanteestakin 6-5 voittoon ( :curs: )... Mutta se meininki..! Suomi oli ihan kusessa melkeen koko ajan. :itku: Pahalta näyttää. Norosta en lähtis ristiinnaulitsemaan, ainakaan vielä. Yks maali meni vähän sen piikkiin, mutta kyllä se muutaman kudin munkitti hanskaankin.

Täytyy toivoa, että Suomi saa NHL:stä vielä vahvistuksia. Koivu ois fantastinen lisä. Eikä Kipru tai Selännekään pahaa tekis.

Mutta joo... katotaan tää matsi nyt ekaks loppuun. :)

Mike sanoi:
Onkos Selänne ja kumppanukset luvanneet tulla pelaamaan? Koivu tekis poikaa kyllä jatkopeleihin.

Selänne ainakin tulee jos Colorado häviää seuraavan pelinsä. :arvi:

Stroma sanoi:
Selänne ainakin tulee jos Colorado häviää seuraavan pelinsä. :arvi:

Sure? Musta sekä Selänne että Koivu on todennut, että "MM-kisat eivät ole poissuljettu vaihtoehto". Sen enempää eivät viitsineet spekuloida. Ymmärrettävästi haluavat pelata palkanmaksajiensa pelit ensin täysillä loppuun. Hyvin todennäkösesti kummankin pelit loppuu kuitenkin sillä rintamalla tässä parin päivän sisällä.

Edit: Jaahas, päivän kysymyksenä oli ylen lähetyksessä: Pitäisikö Selänne valita MM-kisoihin? (Siis sillä edellytyksellä, että Colorado tosiaan tippuu.) Eli kai Selänne ois sit tulossa... Ite ottaisin Selänteen ilomielin mukaan, vaikkei sillä mitään unelmakautta takana olekaan. Nyt 3. erä ->

Mä olen nyt jostakin saanut semmoisen käsityksen, että Suomen joukketta vahvistetaan 1 hyökkääjällä ja 1 puolustajalla jos vahvistetaan. Eli oletetaan, että Montreal ja Colorado ryssii matsinsa niin silloin mahdolliset vahvistukset olis pakeista Väänänen ja hyökkääjistä Selänne/Hahl/Koivu. Kyseisistä herroista minä valitsisin Koivun.

5-2 :curs:

Mike sanoi:
Saatanan Ukraina kun meni pettämään, mun massiivinen 110 kertoiminen veto kusi.

onneksi et ole yksin!

No niin, turpaahan sieltä tuli. Oikea joukkue voitti. Tai no, ainakin parempi. :) Ei ollu Suomella kunnon tsäänssejä missään vaiheessa. Nyt ois jotain keksittävä... jännä nähä mitä Summanen tekee vai tekeekö mitään. Veikkaisin, että tekee ainakin vanhanaikaset ja vaihtaa ens matsiin Markkasen maalille (vaikkei siihen tarvetta oiskaan).

Tosta Mantorraksen teoriasta en tiedä, mutta sitä Koivua todellakin kaivattais.

Back
Ylös Bottom