Läskit pois, lihasta tilalle.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Olisko teillä hyviä ideoita miten saisin tehokkaasti läskit huitsin nevadaan ja lihakset tilalle. Puntilla ollu viimeksi 9kk sitten ja paino on noussu 10kg. Haluisin kasvattaa lihasmassaa ja saada tuon sikarikoneen vyötärön kohdalta pois, kuten taisin sanoa jo kolme kertaa :D . Lenkillä olen käynyt ennen aktiivisesti mutta se alkoi puolen vuoden jälkeen tympiä todella pahasti. Eli kaikki vinkit ovat tervetulleita.

On kyllä laaja aihe.. käytä searchia. Koita vaikka hakusanoilla: laihdutus, dieetti, rasvanpoltto jne..

Ja sitten tarvitset kunnon ohjelman salitreeneihin, mutta jos olet jos salilla käynyt niin osaat varmasti tehdä itsellesi ohjelman, ja jos et --> search :kippis1:

Juu, kyllä se kovaa työtä ja kuria vaatii, mutta jos tuloksia haluaa niin theres no easy way out. Jos aamulla piiskaisin itteni lenkille niin se vois olla hyvä alku.

juu

Mä olen alkanut laihduttaa ja yrittänyt laihduttaa siten että viimesetki lihakset eivät häviä. kohta pari viikkoa takana siten että 5 kertaa salilla viikossa ja salin jälkeen suht. kevyttä uintia vähän alle tunti tai sitte kävelylenkki tai kevyttä luitelua ja sitte syöny proteiinia ja kreatiinia mutta miinuskaloreita tullu päivässä noin 500-1000 kcal. pari kiloa on tippunu parissa viikossa ja veikkaisin että noin 80 prosenttia siitä on läskiä pitäs vielä noin 5 kiloa puottaa.

Hmm.. 3 kuukautta treenattu, pääosin tietenkin menny tekniikoiden ym. harjoitteluun ja salikerrat on venynyt usein 1,5 - 2 tuntiin. :mad2: Nyt alkaa hiljalleen jo hommat kulkee, tänään esim. rinta- ja hauistreeni menivät siihen alle tuntiin. :)
No, itse asiaan: Painoa on tullut kilo-puoltoista lisää ja tuntuu sekä näyttää siltä, että läskiä olis lähtenyt ja kroppa muotoutunut parempaan suuntaa. Joskus on puhuttu siitä, että ruokapuolen ollessa kunnossa, etenkin aloittelijoilla vastaavanlainen ilmiö olisi herkästi tapahtuva eli läskiä lähtee samalla, kun lihaa tulee. Olenko onnistunut tässä? ;)

Back
Ylös Bottom