Läskit Lihakseksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teem085
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sain tarpeeksi etu ja takakummusta (172cm/105kg) joten...

Aloitin Kahvakuulailun(tämän treenin http://www.youtube.com/watch?v=4gA2gM27Taw&feature=related) tuossa vajaa kuukausi sitten,ja mukavasti on tullut edistystä kun en jaksanut tehdä harjoitusta loppuun edes 6kg kuulalla ja nyt teen ensimmäisen jakson 12kg kuulalla ja loput kutosella.

Tämän lisäksi olen lattialla maaten sekä seisaaltaan nostellut kuulaa ylös,näitä tein alussa 12kg kuulalla 15 per käsi ja nyt lisäsin 6 kg kuulan mukaan.
Lopuksi olen tehnyt perus vatsarutistuksia 12kg kuulan kanssa.

Harjoitus kestää n.puoli tuntia ja teen sen 3 kertaa viikossa.

Muutama kysymys.
Kannattaako juoda palautumisjuoma tuon jälkeen?
Mitä evääksi töihin kun teen pelkkää yötyötä eikä ole mahdollista lämmittää sapuskaa? Vuoro kestää 12-15 tuntia 3-4kertaa viikossa ja on fyysisesti melko raskasta.
Nyt on ollut mukana omena,banaani,2 ruisleipää,rasvaton juotava jugurtti 0,5kg sekä olen syönyt huoltsikalla lounaan pitempinä päivinä,mahdollisuuksien mukaan joko kala tai kanaruoka ja paljon salaattia.

Normaali päivän syömiset.
Aamupala:Neljän viljan puuro+ruisleipä(päällä juustosiivu ja kalkkunaleikettä) kahvia maidolla kuppi tai kaksi. ruokalusikka kalanmaksaöljyä.
Joskus leipä tai vastaava, pari kuppia kahvia.
Päivällinen:perus kotiruokaa
Sama kuin aamiaisen ja ja päivällisen välissä.
Iltapala:sama kuin aamupala,poislukien kahvit.
Mitä lisää päivän syömisiin?
Miten saan tuloksia mahdollisimman nopeaa?

Kiitoksia vastauksista jo valmiiksi:rock:

Ruokavaliosta ainakin puuttuu kokonaan sellainen melko merkityksellinen ravintoaine bodyhommissa kuin proteiini. Lisää joka aterialle liha/kana/kala, tonnikala, kananmuna, rasvaton raejuusto/maitorahka, herajauhe jne. protskunlähde. Läskin palamista edistää myös hiilarien karsiminen. Täysjyväleipää ja -puuroa voi kyllä syödä kohtuullisissa määrin, mutta annoskokoja pienentämällä edistät kehon omien ravintovarojen käyttöä.

Kannattaa lisätä ruokavalioon proteiinipitoisia ruokia, kuten raejuusto,maitorahka,kana,liha, tonnikala yms.. Ota töihin vaikka sitä maitorahkaa ja tonnikalaa sillä ne ovat helppoa syötävää siellä töissä.

Back
Ylös Bottom