Läskit ensiksi pois, vaiko heti punttia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja norco
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olisi pitänyt uskoa että jos pitää 5 vuotta punttitreeneistä taukoa niin vatsaa siinä kertyy.
Nyt kun tässä kuitenkin aloittelen uudelleen, niin onko kannattavaa ensiksi käydä lenkillä jotta saan läskit vastsasta ja selästä pois, vai aloitanko heti kunnon punttitreenin ja proteiinin syönnin. Saan halvalla mega massia, joten alanko sitä juomaan saman tien, vai miten olisi kannattavinta tehdä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sanoisin et ihan ekaks pistät ruokavalion kuntoon. Sit mun mielest kannattais tehdä aerobista. HIIT on todettu aika hyväks rasvanpolttoon eikä lihaksetkaan pala. Punttitreeni kannattais aluks varmaan pitää aika kevyenä.

Tätä mieltä mä oon, mut RiQ epäilemättä osais neuvoo paremmin ku tietääkseni laihduttiki aika hyvin.

Tee molemmat, eli joka toinen päivä vaikka aerobista ja joka toinen päivä vedät rautaa. Sitten pidät kalorit maltillisina, et ehkä näin saa pahemmin lihasmassaa, mutta lihasmuistikin avittaa taatusti voiman ja lihasten kunnon palauttamisessa. Sitten kun tarpeeksi fläsää on lähtenyt on kroppasi jo valmis todelliseen tehotreeniin!

Näin minä tekisin vastaavassa tilanteessa, jos jonkun gurun mielestä tuossa menettelyssä on jotain vikaa, niin kertokoon sen tänään, tässä ja nyt!

;)

Originally posted by mikämassa
Tee molemmat, eli joka toinen päivä vaikka aerobista ja joka toinen päivä vedät rautaa. Sitten pidät kalorit maltillisina, et ehkä näin saa pahemmin lihasmassaa, mutta lihasmuistikin avittaa taatusti voiman ja lihasten kunnon palauttamisessa. Sitten kun tarpeeksi fläsää on lähtenyt on kroppasi jo valmis todelliseen tehotreeniin!
;)

En tod oo kuru! mutta tuo kuulostaa aika hyvältä.

Nopeet hiilarit pois ja vähän juoksua aamulla niin kyllä rupee muuttuu ulkonäkö. Älä kuitenkaan kaikkee kisko pois kerralla jos sitä fläsää on kertynyt enemmänkin. Suurin osa nyt ja jos tarve vaatii niin loput keväällä.

TSEMIÄ UUDELLE TULEMISELLE!!

Zone-sarja -42%
ok, unohdetaan megamassat aikanaan (8v sitten) tuli sitä käytettyä ja oltiin niin vahvoja..
Kannattaako nyt ennen lenkkiä vetää mitään energianlähteitä(ultrafuelia?) kun tarkotuksenahan on polttaa rasvaa mahdollisimman nopeasti? entä jälkeen?
Oman arvion mukaan vatsassa ja selässä on yhteensä about 7kg extraa, joten mistään mahdottomasta jutusta ei ole kyse.
Salin jälkeen nyt olen ottanut palautusdrinksun, ja muutenkin proteiinia oon purkista ottanut, joten lihasten pitäisi kasvaa..

Mikähän muuten vaihtoehdoksi maltolle? Mua alkaa vaan kusettamaan kaikki maltot, ultra fuelit yms.. tuntuu että tulee läpi heti.

Originally posted by norco
Kannattaako nyt ennen lenkkiä vetää mitään energianlähteitä(ultrafuelia?) kun tarkotuksenahan on polttaa rasvaa mahdollisimman nopeasti? entä jälkeen?[(B]

Itselläni ei ole suurempaa kokemusta, kuinka hyvin energiaa riittää aamulenkille, mutta kaverin kokemuksia kuunnellen, kannatta hölkötellä ennen aamupalaa ja MIELELLÄÄN ilman piristeitä(ja jos vetää hiilihydraattia ennen reeniä niin eikö se pala ensisijaisesti?).
Hölkän jälkeen annat vähän aikaa vatsan rauhoittua ja sitten vetäset aamupalan(ei kuitenkaan mitään rasvapommeja).

Osahan ottaa kupillisen kahvia/teetä ennen aamulenkkiä. Ei ole hiilareita, mutta cofeiini piristää ja hieman polttaa kaloreitakin.

Megamass kannattaa unohtaa kokonaan nyt. Kun laihdutat, ei ole tarkoitus kasvattaa massaa (+mahaa) samaan aikaan :)

Mitäs mieltä ootte tälläsestä treeni-aerooppinen-ohjelmasta??

1. rinta, hauis + kuntopyörää 15-20min
2. kuntopyörää 30min~
3. jalat + kuntopyörää 15-20min
4. lepo
5. ojentaja, olkapää + kuntopyörää 15-20min
6. kuntopyörää 30min~
7. selkä + kuntopyörää 15-20min
8. lepo tai kuntopyörää

Pitäs saada mahaa pois ja kasvatella lihaksia siinä samalla, onnistuuko??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by yajo
Mitäs mieltä ootte tälläsestä treeni-aerooppinen-ohjelmasta??

1. rinta, hauis + kuntopyörää 15-20min
2. kuntopyörää 30min~
3. jalat + kuntopyörää 15-20min
4. lepo
5. ojentaja, olkapää + kuntopyörää 15-20min
6. kuntopyörää 30min~
7. selkä + kuntopyörää 15-20min
8. lepo tai kuntopyörää

Pitäs saada mahaa pois ja kasvatella lihaksia siinä samalla, onnistuuko??

Mä Ottaisin noille paljaille kuntopyörä päiville ihan reilun tunnin treenin ja ainakin mulla paremmin polttavaa on juoksu tai stepperi. ja sitte en ehkä turhaan tykittelis ihan huumassa sellasina päivänä jolloin oon jo tehny esim. rinnan ja hauiksen. Mut tietty jos energiaa riittää niin ei kai siinä... jokaiselle sopii vähän eri jutut... mutta kyllä tolla ohjelmalla ainakin luulis laihtuvan :arvi:

No, mä pidennän noi aerobiset päivät tunnin pitusiksi ja teen sen 20min aerobista kahden punttitreenin jälkeen.

kiits vinkeist! :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom