Läskistä kysymyksiä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen 16v ja treenausta on takana n. 15kk. Kysyisinkin tässä nyt, että kun aloitin treenauksen olin melko ylipainoinen, (90kg suunnilleen) ja 176-178cm, enkä viitsinyt alkaa laihduttaa vaan suoraan aloin repimään rautaa (RHP linjalla aluksi tietysti). Nyt painoa on siinä 104kg ja pituutta 180cm ja läskiä ei omasta mielestä ole tullut lisää. Kiinnostaisi tietää, että miten rasvaprosentin saisi mitattua / arvioitua ja paljonko pitäisi laihduttaa että lihakset alkaisi näkyä edes VÄHÄN paremmin? Sori jos meni väärään osioon tms. :arvi:

Nojaa 178/90 :D olit siis tosi lievästi vaa lihava ainaki painoindeksi mukaan. Itselle olis kiva ku painasin ton verran. meinaa 173/105 :hyvä:.

Nojaa 178/90 :D olit siis tosi lievästi vaa lihava ainaki painoindeksi mukaan. Itselle olis kiva ku painasin ton verran. meinaa 173/105 :hyvä:.

Ei yksin se paino vaan se ulkonäkö ja näytin paljon lihavammalta kun tolla indeksillä uskois :D. Susta tiedän sen verran et oot sellanen raudankesyttäjä että tuo sun 173/105 ei ole mitään. (mitä nyt susta olen lukenut)

Rasvaprosentin saa helposti selville vaikka neuvolan tädiltä tai kysyt salilla jos saisi mitattua. Tai sitte postaat edestä/takaa kuvan vaikka tänne niin arviota tulee.

Vaikea sanoa koska alkaa liha "näkymään", koska eri ihimisillä se läski kertyy eri paikkoihin, kuin toisilla. Siinä 10% pinnassa varmaan alkaa pienimmät lihasryhmät erottumaan selvemmin ja mitä alemmaksi mennään sitä tiukemmaksi tietysti tullaan.
Jos omaat suuren määrän rasvaa ja diettaat monta kiloa siitä pois, suurikin rasvaprosentin aleneminen ei välttämättä näy peilissä vaan kireys alkaa ilmetä vasta alhaisilla arvoilla.

Toivottavasti vastasin kysymykseen :)

Back
Ylös Bottom