Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DoDo sanoi:Ei siitä läskistä mitään lihasta tehdä, olette molemmat väärässä. :lol2:
kaiveli82 sanoi:Joo mutta läskin on helpompi rakentaa lihasta kuin luikun...
VelttoV sanoi:Läskillä on yleensä lihaksia enemmän, mitä puolta kevyemmällä. Kyllä treenaamattomalla 120 kiloisella on yleensä paremmat voimavarat, mitä samanmoisella 60 kilon äijällä. Kuntopuoli on sitten miten on....
Rin Tin Tin sanoi:Jep. Eli isompi äijä todennäköisesti omistaa jo valmiiksi enemmän lihasmassaa kuin pienempi. Esim. 120 kiloinen 33,3% rasvoilla tarkoittaa jo 80 kilon rasvatonta painoa, kun taas 60 kiloinen ja 10% rasvoilla on 54 kiloa rasvattomana. Eli läski pääsee todennäköisesti treenaamaan isommilla painoilla nopeammin -> tuskin ainakaan huono juttu.
Voima sanoi:Tahanhan vois samalla listata naita "totuuksia", joilla lihavat huijaavat itseaan.
Esim. Minulla on vaan niin isot luut. En mina voi kavella lujempaa kun on niin lyhyet jalat.
Tuossa oli pari alkuun, olisiko muilla lisaa?
justmass sanoi:Jotain perus faktaa äijästä:
180cm
109.5kg=läskiä
penkki: kylmiltään 92 x 2
kyykky: ekalla 140 x 1
hauista: scott 30 x 10 x 3
Force sanoi:On siitä silti helpompi tehdä lihasta kuin tyhjästä. Rikkihappokin taipuu paremmin lihakseksi kuin tyhjyys.
Sandersson sanoi:Edelleen, läskistä ei tule lihasta, vaikka mitä tekisi. Ne lihat kasvaa siitä, kun lihakselle on annettu ärsyke, energian ja proteiinin saanti on kunnossa. Eli kärjistettynä proteiinista tehdään lihasta, ei läskistä.
M.H sanoi:Läskistä ei tule lihasta?
Tuoota noin niin mistäs minun päähäni on tullut sellainen väite että läski on löysistynyttä lihasta?
Olakinte sanoi:Nyt alat ottaan kympin sarjoja penkkiä ja kyykkyä ja syömään entistä enemmän (7 kertaa päivässä).
M.H sanoi:Läskistä ei tule lihasta?
Tuoota noin niin mistäs minun päähäni on tullut sellainen väite että läski on löysistynyttä lihasta?
rahkanaama sanoi:Tuossa M.H:n heitossa ois jo siqu ainesta, muttei taida viittiä kun ollaan alottelioiden osiolla.