Läski...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli alkuun kerron tässä pienen tarinan eräästä nuoresta kaverista joka innostui treenaamisesta (miusta).
Asia on meinaan niin, että kuten varmaan kaikki tietää niin toisilla on sellanen elimistö et lihoaa todella helposti, miulla on just sellane. Pienempänä (kaheksanteen luokkaan asti) olin aika pullea ja suoraan sanottuna inhosin itteäni sen takia. Tulin siihe tulokseen et on tasan kaks vaihtoehtoa: joko opettelen hyväksymää itteni tälläsenä tai hommaan liikakilot pois. Valitsin jälkimmäisen ja kolmannella yrityksellä sain itteni hoikaks ilma et kilot tuli takas.

Sit oliki toine ongelma, olin aina ollu myös kovin heikko ja nyt ku läski oli poissa ni olin nii ruipelo ettei mitää rajaa (penkistä nous 35kg, leukoja ei menny yhtää...). Olin kuiteki iha innoissani siitä, että olin saanu ittestäni laihan joten päätin ettei tuo lihasmassankaa hankkimine oo mitää ylitepääsemätöntä. Alkuu reenailin kotona, koht meniki se yks leuka sit toine, kolmas ja niin edespäin. Kotona reenailu vaihtu sit saliks aikanaa ja nykysin oon aika ylpee siitä millanen voima on suhteessa kokoon (ja miltä näytän ilma paitaa ;))

Mut edelleen toi lihoamispelko kummittelee, elikkäs kannattaisko reenis pitää jonkinäköstä aerobistaliikuntaa estämässä sitä et alkaa lihoaa takas? esim 20min kuntopyöräily enneku lähtee suihkuu?

Kiitän neuvoista jo etukätee ja muutenki näist hienoist foorumeist (oon oppinu täält niin paljon! :))

Kaikki muu on pois lihaksilta ;) Jos et noilla kaloreilla lihoa, niin eihän siinä mitään järkeä ole ja jos kaloreita nostat ja sitä läskiä alkaa kertyä, niin itse punttaisin vaan enempi, sama se on missä ne kalorit kuluttaa.

Muista se, että eivät ne kilot tule yhdessä yössä. Rasva% tarkkailu auttaisi ainakin pelkoon että mihin suuntaan ruokailut vie.

Mun mielestä paras keino läskin kertymisen tarkkailuun on juurikin välttää rasvaprosentin mittailua vaan mennä sen mukaan mitä peilissä näkyy. Peilikuva ei valehtele ja jos sarjapainot on nousussa ja muutenkin treeni kulkee niin voit olla ruokailuunkin tyytyväinen.

Joo no nykysin syön aika terveellisesti ja sellai et en usko et se ruoka miut ainaka lihottais. Käytössä on karkkipäivä, kerran viikossa omatunto antaa herkutella muuten vedän ilma mitää namuja (siis ilman! vaikka kaveri tarjoo yhen möttösen en ota sitä vastaan).
Oikeestaa roskaruokaaki menee kerran kahdessa kuukaudessa ja monet välil sanoo et se miun itsehillintä menee jo yli, mut näin oon yksinkertasest onnelline :)

Tälläne herkkupäiväsysteemi hyvä?

ps.Mites kun vedän tota Fastin reco2 aina yhen drinkin treenin päätteeks? Mitää vaikutust tollasii hommii?

Kiitos noista vastauksista :) Arvostan apuanne iha helvetisti!

Back
Ylös Bottom