Läski naama!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jeps! Eli tilanne on tämä että oon tässä yrittänyt saada bodausmielessä lisää massaa ja oon onnistunukkin saada puolessa vuodessa yli 10kg(reenannut oon 5v). Mutta tässä on semmonen ongelma että naamaan kertyy ylinmääräistä läskiä. Muuten oon kehittynyt hyvin mutta naamaa näyttää nyt läskiltä! Mikä neuvoksi? Pitääkö tässä nyt alkaa reenaamaan jo naamalihaksiakin? :itku:

Meikäläisellä on myös massaa kerätessä pyöreyttä naamassa. Nestettähän siinä on myös jonkin verran, vaikka en käytä muuta nestettä keräävää kuin kreatiinia.

Force sanoi:
Meikäläisellä on myös massaa kerätessä pyöreyttä naamassa. Nestettähän siinä on myös jonkin verran, vaikka en käytä muuta nestettä keräävää kuin kreatiinia.

Jees! Tätä juuri tarkoitin, että mitenhän naamasta sais ne ylinmääräiset nesteet pois(ilman rasvaprosentin laskua)?

Itse kun olen nyt dietannut niin muutama tuttu on sanonut että ensimmäisenä on näkynyt mun naamasta se dietti. Ei sen takia että naama olisi :curs: vaan että olisi posket kaventuneet.
Hieman omasta kokemuksesta tuntuu että joillakin olisi esim. naama se johon tulee herkiten se "pöhö" ja lähtee ensimmäisenä myös pois. Elikkä hieman diettiä niin voi olla että läski naamasta lähtee nopeesti pois.

japa sanoi:
Itse kun olen nyt dietannut niin muutama tuttu on sanonut että ensimmäisenä on näkynyt mun naamasta se dietti. Ei sen takia että naama olisi :curs: vaan että olisi posket kaventuneet.
Hieman omasta kokemuksesta tuntuu että joillakin olisi esim. naama se johon tulee herkiten se "pöhö" ja lähtee ensimmäisenä myös pois. Elikkä hieman diettiä niin voi olla että läski naamasta lähtee nopeesti pois.

Juuri näin! Mä taidan lukeutua niihin tyyppeihin joilla tulee naamaan se "pöhö".
Tässä varmaan pitää kokeilla hieman dieettiä, toisaalta se hieman harmittaa, koska juuri oon pitänyt päinvastaista kuuria..

Jep, nestettä. Mulla on ollut kanssa vähän pyöreät posket aikanaan, ja kun vedin dieettinä nesteitä poistavaa lowcarbia niin tuli ensiksi kommenttia siitä että leuka oli tullut esille, ja posket menneet melkein lommolle vaikka rasvat ei varsinaisesti ollut kauheasti tippuneet.

Toisaalta jos vetää suolaista tai sokerista safkaa niin naama on kuin kumipallo seuraavana aamuna.

JSmith sanoi:
Jep, nestettä. Mulla on ollut kanssa vähän pyöreät posket aikanaan, ja kun vedin dieettinä nesteitä poistavaa lowcarbia niin tuli ensiksi kommenttia siitä että leuka oli tullut esille, ja posket menneet melkein lommolle vaikka rasvat ei varsinaisesti ollut kauheasti tippuneet.

Toisaalta jos vetää suolaista tai sokerista safkaa niin naama on kuin kumipallo seuraavana aamuna.

Toimiiko nuo nesteenpoistajat oikeesti?
Pitäisiköhän kokeilla..?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä itselläkin näkyy ehkä parhaiten juuri pärstässä se että on lähtenyt kiloja.Vasta nyt huomaa kuinka tajuton leuka itsellä oikeasti on kun ei voi syyttää naamarasvoja:)

rocky6 sanoi:
Kyllä itselläkin näkyy ehkä parhaiten juuri pärstässä se että on lähtenyt kiloja.Vasta nyt huomaa kuinka tajuton leuka itsellä oikeasti on kun ei voi syyttää naamarasvoja:)

Hei, vahva leuka on miehekäs, vai tarkoititko jotain alasimen tapaista ?.
Ja kyllä ne lommot poskistakin löytyvät, kunhan kärsivällisyyttä riittää.

japa sanoi:

Ihan sama juttu mulla, salilla parin kaverin kanssa alotettiin diettiä samanaikaisesti ja mulle toinen niistä sano että kasvot on sulla ainakin kaventuneet, ja se oli aikalailla alkuvaiheissa, että lieneekö se nestettä sitten joka siellä naamassa turvottaa.

JSmith sanoi:

Sama vika rahikaisella :D

Kimmo: Kai sitä voisi kuvailla enemmän vahvaksi kuin alaisinta muistuttavaksi:) Näin ainakin toivon.

rocky6 sanoi:

Jep... mulla on myös naamasta tullu "virtaviivaisempi" ja leuka on kuin pistolapio. :thumbs: Parempi pitää rasvoja vähän alhaalla, vaikka on sitä vieläkin liikaa.

TukkaBodari sanoi:
Toimiiko nuo nesteenpoistajat oikeesti?
Pitäisiköhän kokeilla..?

Ennen kun otat diureetteja hanki niistä paljon tietoa ja varsinkin merkistä mitä aiot ottaa.Suosittelen ensinks kokeilemaan vaikka tyyliin suolan käytön minimointi, veden juomisen lisäys,pari purkkia ananasta päivään,pari kofeini tablettia ennen treeniä jota ennen puolen tunnin hiet kuntopyörällä.Näilläkin saa varmasti tulosta ilman varsinaista diettiä.

Heh, vähän asiaan liittyen...Itse havahduin oikein kunnolla tuossa puolitoista vuotta sitten kun katselin itsestäni otettuja valokuvia eräästä tapahtumasta. Nimittäin ihmettelin että kuka helkutin läskiposki tuplaleulalla se siinä oikein on...Peilistä katsellen ei samaa fiilistä tullut. Mutta ne valokuvat jotenkin räjäytti silmille että pää on ihan pallona. No painoa olikin kertynyt vuosien varrella kuin salakavalasti (hah hah) reilut 130kg...Myöhemmin sitten dieetin alkuvaiheessa jo moni huomasi että jossei massaa olekkaan hävinnyt montaakaan kiloa kropasta vielä niin naama oli taas "oikeamman" näköinen, ei nyt posket kuopalla mutta normaali ja ilman tuplaleukaa :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom