Läski Dieetille!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kevättä rinnoissa ja dieetin aika alkaa lähestyä.
Mulla ois kyseessä ENSIMMÄINEN kyseistä laatua ja siksi pyydänkin teiltä, oi rakkaat lajitoverini apua homman laatimisessa.

Faktat: Pituutta mulla 184, painoa 107 ja rasvat vitun epäluotettavalla sähkömittarilla tollaset 18..eli läskii löytyy:eek:

Tiedän kyllä mitä aerobista kandee harrastaa ja mitä syödä, mut noi päivittäiset kalorimäärät ja dieetin kokonaispituus ja -syklisyys on savun peitossa..

En pyri äärimmäisyyksiin,( ENPÄ! ) mut rasvat ois hyvä saada niin alas kun mahdollista keinoja kaihtamatta...:evil:

Ja mietityttää semmonen, et millasta punttitreeniä ois hyvä harjoittaa..voimanostopohjanen tält keväält ohi vai??

Sit nii..monta kertaa viikossa ois optimaalista vetää aerobista??

Oon valmis tekemään vitun paljon dieettini eteen, et älkää epäröikö ehdottaa rankkojakaan juttuja...ei tätä kroppaa oo ennenkään kaurapuurolla rakennettu...;)

jaah, no ekana siistit ruokavaliotas kaikki herkut pois ja rupeet pikkuhiljaa tiputtaan hiilareita alaspäin --> lisäämään protskujen määrää.. Huom. palautusjuomassa älä tingi hiilareista..
hyvä tahti ois tommonen 2-3kg viikossa pois..
sitte rupeet vetämään muutama kertaa viikossa airobiset tyhjällä vatsalla hetikun heräät. esim juoksulenkki..tähän HIIT soveltuu mainiosti..
myös ketooni-diettaamista voit koittaa..

treenissä pidennät toistomääriä, ja vastaavasti lyhennät palautumis aikoja..

ainaki mulla on tominu näin..:)

Tänks Gold!

HIIT??? Ihan uus tuttavuus mulle..

Ja ketooni..sama juttu???

2-3 kiloo viikossa..aika tiukkaa tahtia..kuinka monta viikkoa ois tarkotus jatkaa kyseistä tempoa?

Originally posted by gold
hyvä tahti ois tommonen 2-3kg viikossa pois..

treenissä pidennät toistomääriä, ja vastaavasti lyhennät palautumis aikoja..

Tarkoitat varmasti että hyvä tahti olisi 2-3kg kuukaudessa pois. Jos 2-3kg pudotetaan viikossa niin siinä lähtee kyllä natulla kaikki viimeisetkin lihanrippeet, ei tuollainen tahti ole kiristelyssä järkevä missään olosuhteissa. Edes Winsun lemmikkilaamat eivät kiristy tuollaista tahtia.

Miksi ihmeessä treeniä tarvisi mennä muuttelemaan? Ei ole mitään syytä vaihtaa treenimetodia dieetille jos vanha systeemikin toimii. Mahdollisimman kovat raudat kannattaa pyrkiä säilyttämään kiristellessäkin.

...niin tai jos muuttaa, niin mielestäni just niin, että dieetillä pienemmät toistomäärät ja enemmän voimahakuisesti, koska lihakset nyt ei ainakaan kasva...

Whattafucking N.A.T.U??

Joo eli ei ollu tarkotus pitää ihan natikkadieettii..
Pientä ylläpitolääkitystä ettei lihat täysin lähde!!:evil:

Mutjoo parikolme kiloo kuukaudessa kuulostaa jo inhimilliseltä, jos nyt siitä kannattaa puhua..;)
Ja samaa mieltä ton reenin suhteen, et varmaan kannattaa vetää niin kovaa massatreenii :urjo: kun nyt ylipäätään niillä voimavaroilla kykenee, et saa pidettyy niitä lihoja ympärillä niin paljon kun mahdollista!!!

joo, sori kuukautta tosiaan tarkotin..viikossa hmmh..kuumetta pukkaa..:rolleyes:

niin, jostain sen joskus luin että kun pidentää toisto määriä niin rasva palaa paremmin..ite oon dieetillä nostanu toistoja, esim. kun oon normaalisti tehny 6-12 toistoa, dieetillä 10-16(jopa 18)/sarja..
mulla se tuntuu tomivan..:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom