Läskiä pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Upii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli nytten tässä tultu käytyvä salilla ''kunnolla'' selliset 2,5 kuukautta.Lihasta on jonkin verran lisää tullut, mutta läskiäkin on.Mielestäni lihasta pitäisi jo olla silleen, että ne näkyvät.Läskiä on vaan hieman päällä, mikä peittää sitä.Pituutta on noin 175cm ja painoa 80kg.Tuosta nyt jos sen 5-10kg ottais pois, niin alkais olemaan vissiin jo ihan ok?

Eli käyn salilla 2-jakoisella jokatoinen päivä ja ajattelin nytten ainakin sen pari kertaa viikkoon ottaa vielä vaikka juoksua tähän päälle.Lisäksi karsin syömisistäni herkut pois.Muuten syön normaalisti aamupala,päiväruoka,välipala,iltaruoka,iltapala.Protskua vedetään normaalia enemmän.Mitä tässä laihuttamisessa tai ennen kaikkea kiinteytymisessa tulisi ottaa huomioon?

Aeroobista vaan paljon jos tarkotus kireytyä.
Nopeat hiilarit kokonaan pois esim. vaaleat pullamössöleivät jne.. HH voi muutenkin vähentää.
Muista syödä paljon välipaloja, ettei tule tankattua sitten esim päivällisellä mahaa turvoksiin.
Jos nälättää välipalaan voi hyvin syödä omenoita, rahkaa, raejuustoa jne bodyruokaa

Eli nytten tässä tultu käytyvä salilla ''kunnolla'' selliset 2,5 kuukautta.Lihasta on jonkin verran lisää tullut, mutta läskiäkin on.Mielestäni lihasta pitäisi jo olla silleen, että ne näkyvät.Läskiä on vaan hieman päällä, mikä peittää sitä.Pituutta on noin 175cm ja painoa 80kg.Tuosta nyt jos sen 5-10kg ottais pois, niin alkais olemaan vissiin jo ihan ok?

Eli käyn salilla 2-jakoisella jokatoinen päivä ja ajattelin nytten ainakin sen pari kertaa viikkoon ottaa vielä vaikka juoksua tähän päälle.Lisäksi karsin syömisistäni herkut pois.Muuten syön normaalisti aamupala,päiväruoka,välipala,iltaruoka,iltapala.Protskua vedetään normaalia enemmän.Mitä tässä laihuttamisessa tai ennen kaikkea kiinteytymisessa tulisi ottaa huomioon?
Ensiksi 2,5 kuukaudessa ei paljoa lihasta tule...Ja toiseksi näitä threadeja on jo aivan liikaa -------------------> LOCK!

Itse sanoisin ettet ole vielä sitä lihaa ottanut varteesi kiloa, kahta enempää joten unohda turhat diettailut vielä tässä vaiheessa.

Vuosi, kaksi syöt kunnolla ja treenaat säännöllisesti, niin sitten voitaisiin harkita kiristelemistä. Kerkeää sitä olla kireänä myöhemminkin ja onko se läski niin kauheaa? ;)

Salilla olen käynyt yli 2 vuotta enemmän/vähemmän säännöllisesti.En tosin ole kiinnittänyt syömisiini juuri huomiota.Nytten sen 2,5 ihan kunnolla syömällä ja kunnon ohjelmalla.Kyllä minulla omasta mielestäni jonkin verran jo lihasta/massaa on.Tuo läski ympärillä vähän häiritsee ja sitä pitäisi pois saada.
En sitten kyllä tiedä, että pitäisikö millekkään varsinaiselle dieetille ruveta.Vähän jos saisi noita kiloja vaan pois, kun tuntuu, että vähän turvottaa.Eli onko tähän nytten riittävää se, että jatkan normaalisti, mutta lisään vaan aerobista ja vältän lihottavaa ravintoa?

Lainaanpa threadia hieman....

Aloitin salitreenauksen vajaa vuosi sitten, jolloin painoin 55kg. Nyt painan 64kg. (Pituus 174) Voimaa on tullut ja tulokset parantuneet ihan kivasti, mutta mahaan on alkanut tulla makkaroita :/

Kuinka pitkälle minun kannattaisi nostaa painoa, ennen kuin vedän dieetillä lihaksia enemmän näkyviin?

Lainaanpa threadia hieman....

Aloitin salitreenauksen vajaa vuosi sitten, jolloin painoin 55kg. Nyt painan 64kg. (Pituus 174) Voimaa on tullut ja tulokset parantuneet ihan kivasti, mutta mahaan on alkanut tulla makkaroita :/

Kuinka pitkälle minun kannattaisi nostaa painoa, ennen kuin vedän dieetillä lihaksia enemmän näkyviin?

Oman tunnon mukaan ja peilin tietysti. Jos ei tykkää niistä makkaroista, niin sitten dieetataan ja otetaan ne pois.

Back
Ylös Bottom