läskiä pois...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoituksena olis saada ennen kesäkuun alkua painoa pois n.8-10kg, ja tiedän että oon todellakin pahasti myöhässä dieetin alottamisesta...Laskeskelin tossa et mun päivittäinen energiankulutus on siinä vähän yli 4000kcal tietämillä...
Eikös nyrkkisääntönä ole että jos kuluttaa päivittäin n.500kcal enemmän kuin syö, painon pitäisi tippua n.1kg viikkovauhtia,vai olenko aivan hakoteillä?Onko vauhti sopiva jos meinasi jaksaa treenata kovaa punttia 4krt/vk ja siihen vielä 3-4 kertaa aerobiset treenit päälle?
Mitat on sit tällä hetkellä n.174/90 ja punttitreeniä on takana reilu parisen vuotta...Rasvoista ei hajuakaan...varmaan jotain 58.64%...

Ruokavalioksi oon suunnitellu kutakuinkin tällästä, korjatkaa ihmeessä jos ja kun siinä on varmasti monen mielestä korjattavaa...

Aamupala
2dl kaurapuuroa
1/2 purkkia raejuustoa
2 palaa tummaa leipää+juustot ja kinkut

Lounas
150g kanaa
300g perunaa
pala leipää+kinkut ja juustot

Välipala
Jogurtti tai rahka tms.

Illallinen
150g jauhelihaa
makaroonia(määrästä ei mitn hajua)
pala leipää+juustot ja kinkut

Iltapala
1dl kaurapuuroa
1/2 purkkia raejuustoa

Vaihtelen jonkin verran ruokia, esim.perunoita riisiin ja lihaa kalaan etc...
Maitoa tulee juotua n. 1l päivässä,varmasti vähempikin riittäis, vettä koetan juoda mahd.paljon päivän aikana

Päivittäin päälle protskurinkki, sekä treenipäivinä palautusjuoma(=hiilari 1dl+protsku1dl)

Mielipiteitä ja korjausehdotuksia otetaan ilomielin vastaan...:hmmm:

Korvaa osa makaroonista, perunasta ja leivästä salaatilla ja kasviksilla, sekä lisää hyviä rasvoja ruokavalioosi.

Toi 500kcal vajaus on juu aika yleisesti käytössä. Kilo viikossa on kyllä aika kova, johan sä tolla vauhdilla kuihdut ennen kesäkuuta kokonaan...

Tuosta ruokavaliosta, näin äkkiseltään näyttäs että hiilareita vois ottaa vähemmälle, varsinkin iltaa kohti. Yötä vasten ei hiilareita, toi kaurapuuro pois. Noh, tossa raejuustossakin tulee kyllä hiilareita mukana, ite ottasin joskun protskudrinkin ja öljyä , esim. rypsi. Muutenkin kannattaa lisätä hyviä rasvoja aterioille, pysyy lipolyysi käynnissä.

Lisäten edelliseen, kehottaisin jättämään myös juustot pois tai ainakin reilusti vähemmälle, ja silloinkin kevytjuustoa.

Juuston sijaan voisit ottaa rypsi- tai oliiviöljyä. Mun mielestä oliiviöljy on pahempaa kuin rypsi. Joku muu voi olla toista mieltä. Oliiviöljyssä on vähän parempi suhde monotyydyttyneiden rasvahappojen hyväksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom