Kyytiä vailla? Pakkiksen kimppakyytiketju...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Välähtipä tällainen idea salin jälkeen mieleen, jos idea on surkea, tämä ketju varmasi kuolee pois.

Mutta pakkiksellakin moni varmasti reissailee pitkin Suomea ja harvemmin auto varmastikaan on täynnä matkustajia, moni tietysti joutuu matkustamaan jopa yksin. Mikä olisikaan parempi kuin saada matkaseuraa ja vielä säästää kuluissa samalla. Eli tähän voisi ilmoitella, mihin päin on menossa ja milloin ja montako palstalaista voisi ottaa kyytiin. Täällä kuitenkin monet on nimimerkkien takaa tuttuja toisillee, joten olisi ehkä vähän paremmin luottoakin tuntematonta kohtaan.

Itse olen menossa emännän kanssa perjantaina 19.8. Helsinkiin ilotulituskisoja katsomaan, lähdemme Jyväskylästä ajamaan joskus välillä 12.00 - 15.00, tarkempi aika selviää myöhemmin, määränpää Helsingissä on Tammisalo. Paluun on lauantaina 20.8. joskus illalla. Tähän tietoon kyytiin mahtuisi kaksi halukasta, jos ei mitään yllättävää lisäystä porukkaamme tule. Joten jos on sama suunta, niin voitaisiin säästää bensakuluissa ja mennä kimppakyydillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä threadi!

Itse olen menossa väliä Tampere(Hervanta)-Turku tyyliin joka toinen viikonloppu. Tähän asti olen käyttänyt junaa, mutta jos joku autoileva mies/nainen on sahaamassa samaa väliä niin tulen paljon mieluummin kyydissä kustannukset jakaen.

Integrandi sanoi:
Hyvä threadi!

Itse olen menossa väliä Tampere(Hervanta)-Turku tyyliin joka toinen viikonloppu. Tähän asti olen käyttänyt junaa, mutta jos joku autoileva mies/nainen on sahaamassa samaa väliä niin tulen paljon mieluummin kyydissä kustannukset jakaen.

Taitaa olla Apina tuttu paikka? :kippis1:

Itse ajan joka päivä väliä Järvenpää-Lahti. Lähtö klo 07:15, paluu klo 16:00.

Halukkaat saavat osallistua kuluihin, myös kyydin saa. :D

Lähes joka viikonloppu kuljen Lahti-Tampere-Lahti matkan.
Kesä -ja talvilomat sekä muut vapaat usein Tampereella,vaikka Lahdessa asunkin enimmäkseen töiden takia.Joskus on muija kyydissä joskus ei ja välillä liikutaan mun tai muijan autolla.Usein kyytiin mahtuis ainakin mun puolesta ja jos omalla autolla oon liikkeellä,niin aina mahtuu,kun vaan ajasta sovitaan. :)

Threadin elvytystä:

Kyyti haussa, Oulu-Turku, anyone? Myös maamme nahkealehtinen pääkaupunki, Helsingi, voisi olla otollinen määränpää niin sovittaessa. Aikataulu joskus ensi viikonlopun aikana/jälkeen.

Fitness expoon olisi tarkoitus lähteä parin kaverin kanssa autolla.väli olisi Iisalmi-Lahti-Iisalmi..reittivalinta ei vielä varma mutta luonnollisesti mahd. lyhyt reitti lienee tavoitteena.kyytiin mahtuisi 1-2 pakkislaista :)

Hape sanoi:
Fitness expoon olisi tarkoitus lähteä parin kaverin kanssa autolla.väli olisi Iisalmi-Lahti-Iisalmi..reittivalinta ei vielä varma mutta luonnollisesti mahd. lyhyt reitti lienee tavoitteena.kyytiin mahtuisi 1-2 pakkislaista :)

Paljos kustantais jos hyppäisin kuopion kohalla kyytiin? :kippis1:

Tku-Lahti-Tku vähintää kerta kuussa...Talvella autolla, kesällä prätkällä. Eli kesällä kyytiin on tervetulleita vain naiset....=)

Oisko kukaan lähdössä lähiaikoina helsingistä/lahdesta pohjoiseen (Oulu, Rovaniemi, Kuusamo)

Voisin hypätä kyytiin.

Kukaan sattumoisin menossa Turku-Helsinki pe 4.10?..Ihan mikä aika tahansa kävisi..

Takaisin su. 6.10, iltapuolella..eli Helsinki-Turku?

Bensakulut tietenkin puoliksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom