Kyytiä vailla? Pakkiksen kimppakyytiketju...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
-Marchi- sanoi:
Hae miut Imatralta. :*

:lol2: !..Kyl kyl...Onkelmahan oli siinä et MÄ oon se joka tarvii kyytiä Helsinkiin:D ...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ex-tavis:) sanoi:
:lol2: !..Kyl kyl...Onkelmahan oli siinä et MÄ oon se joka tarvii kyytiä Helsinkiin:D ...

No mä voin tulla viemään. Mut ei haeta Marchia Imatralta. ;) :kippis1:

Noh ehkä parempi kuitenkin jättää tää vaan haaveiluks kun turhan paljon tuota matkaa kertyy huviajeluun. :)

Lähes joka vkl Kouvolasta Helsinkiin,pe meno,su paluu.
Mukaan mahtuu diisselikuluja tasaamaan.

Myös Lahden kautta voi ajaa.

ZweCCo sanoi:
No mä voin tulla viemään. Mut ei haeta Marchia Imatralta. ;) :kippis1:

Noh ehkä parempi kuitenkin jättää tää vaan haaveiluks kun turhan paljon tuota matkaa kertyy huviajeluun. :)

:lol2: !Kiitos ZweCCo illan huumoripläjäyksestä:love: !

Yksi auto kulkemassa Turku-???-Oulu-Rovaniemi matkan 7.12 keskiviikkona.

??? = en ole päättänyt meneekö rantatietä vai keskisuomesta..

Poriin mennään Jyväskylästä 16.12 ja paluu 18.12. Tosin mukaan ei millään mahdu kuin yksi jolla ei ole paljon matkatavaraa, jos jollakulla sattuu samaan suuntaan kyytitarvetta olemaan. Ja Tampereen kautta ajetaan.

HOX!

Onko kukaan menossa Hki-Lahti seudulta joulunviettoon pohjoiseen Oulu-Kuusamo-Rovaniemi seudulle välillä To 22.12-24.12.2005?

Täällä olisi yksi hornyhunksi kyytiä vailla!

Huomenna auto Kotkasta Kouvolaan illalla (joskus 20-21.30 lähtö). Kyytiin mahtuu porukkaa, mikäli on kenelläkään tarvetta. Viikatetta katsomaan :rock:
Tällä hetkellä minä ja tod.näk. yksi kaveri menossa, eli mukaan mahtuupi.

Niinjuu ja takaisin tullaan joskus konsertin jälkeen (en kaipaa oksentelijoita taikka räyhääjiä mikäli tuo suunta kiinnostaa, muuten voipi tulla).

Nostetaas vanha ketju ylös!

Ajattelin jo näin hyvissä ajoin alkaa tiedustella, löytyykö täällä Turun suunnalla ihmisiä, jotka ovat menossa Kultsan kisoja katsomaan 22.4?Itse olin suunnitellut alustavasti, että Helsinkiin voisi mennä jo perjantainakin.Eli, matka Turku(tai lähistö) -Helsinki(tai lähistö) 22.4 ja poistulo sitten su. 23.4 johonkin aikaan,kunhan edellispäivästä on tarpeeksi toivuttu.Anyone, rupattelu- ja matkakustannusten jakamisseuraa saatavilla :D?

Tänään 15.9. ajelen Oulusta Rolloon. Lähtö joskus neljän ja viiden välillä. Kyytiin mahtuu max 4 kaveria jakamaan bensakuluja. Takaisin ajelen sunnuntai-iltana tai maanantai-aamuna. Laittakaapa viestiä, jos kyyti kiinnostaa(0415039940/Mursi).

Onkos täällä ihmisiä jotka ravaavat viikonloppuisin (pe-su) Helsingin ja Joensuun väliä? Jos on niin voisin lähteä jakamaan matkakustannuksia esim. ensi viikonloppuna.

Huomenna eli torjantaina pitäisi päästä Turusta Helsinkiin klo 18-22 välillä. Bensakulut jakoon :kuola:

EDIT: Ja myös matka Oulu-Tampere kiinnostaa kovasti joko sunnuntaina 8.10 tai maanantaiaamuna 9.10 :kuola: :haart:

kuljen hki-jkl väliä melkein joka viikonloppu. perjantaina lähtö helsingistä töitten jälkeen ja paluu sunnuntaisin jyväskylästä.. kyytiin mahtuu. tylsä väli..

2.11 Helsinki - Lahti - Jyväskylä - Oulu - Haukipudas. Lähtö silloin torstaina iltapäivällä pk-seudulta. Perjantaina 3.11 Haukiputaalta Kuusamoon.
6.11 maanantai Kuusamo - Kajaani - Kuopio - Mikkeli - Lahti - Helsinki.
Näillä näkymin oon yksin ajelemassa ja auto on Opel Omega farkku, eli mahtuu reilusti kamaa kyytiin.. :)

Täällä on vielä vähän hiljasta, mutta kyllä se tästä lähtee...

Tulevana Torstaina reitti Helsinki-Mikkeli-Varkaus-Joensuu. Joku suupaltti mahtus matkalle kyytiin turisemaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom