Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TheLORD sanoi:Siilin lihaa!
Sinttu sanoi:Ihme ininä integrandilla muutenkin päällä, enhän minä sitä kärmestä tappanu vaan exä. En mäkään mihinkään metsään niitä menis lahtaamaan, mutta kun niitä alkaa olemaan pihalla jo aika reippaasti ni kyllä mä ymmärrän et ne on parempi tappaa kun ottaa pari puremaa jalkaan. Itse en kyllä pystyis, mut on se hyvä sillon että löytyy näitä vähän rohkeempiakin uroita..
e. Kaikilla ei ole kotona niitä huippuunsa viritettyjä käärmeentappajakoiria. Snautseria ja berninpaimenkoiraa kärmekset purivat, juoksivat varmaan vaan päälle tms.
MC Aropupu sanoi:.
Usein myös väitetään, että kyy pelkää ja väistää ihmistä jo pelkän jalkojentöminän perusteella. Pitää paikkansa joskus, mutta ei aina. Välillä näkee sitäkin, että kyy makaa vaan tyynesti keskellä pururataa, kun itse juoksee ohitse. Metsässä kävellessä tai juostessa on varsin helppo astua kyyn, yleensä kyy lähtee pakoon vasta ihan viereen tallatessa.
Käsittääkseni käärmeen lihan pitäisi olla ihan hyvää, esim ankerias hiukan käärmeen tyyppisenä eläimenä on varsin herkullista.
?
Oisko se helpoin konsti vaan opettaa sille lapselle, ettei kannata mennä närppimään kärmestä jos sellaisen näkee? Vahinkojahan sattuu kyllä, mutta jos se kärmes nyt sitä naperoa puree, niin ei sen tappaminen sen jälkeen enää mitään auta. Eli antakaahan niitten kyiden olla ihan rauhassa. Jos nyt joku välttis haluaa käärmettä maistaa niin voin sanoa, että aika turhaa touhua. Eihän siinä ole lihaa nimeksikään ja luita ihan nokko. Tyytykää nyt ihan suosiolla siihen kanaan ja tunaan.Lapsi saisi parempaa kasvatusta jos...
snowball sanoi:Lisäys edellisiin .. pullonpohjalle / pullojenpohjalle kannattaa laittaa tippa maitoa menevät tuoksun houkuttelemina ihan itse pulloon .. on testattu.