kyynärvarsien treenaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipe-88
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
elikkä...kertokaas jotai liikkeitä millä treenaatte forkkuja ja mahdollisesti myös kuvia liikkeistä...ja sitte myös mille päivälle ne olisi hyvä sijoittaa

mun nykyinen ohjelma on perus 3-jakoinen eli:

1.päivä:Selkä ja hauikset
2.päivä:Rinta,olkapäät ja ojentajat
3.päivä:jalat ja vatsat

Kiitos jo etukäteen...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tee vaikka välipäivinä, tai milloin vain. Eivät ole kovin iso lihasryhmä. Mielikuvituksella ja käsipainoilla vääntelemällä löytyy nopeasti hyviä liikkeitä, esim istut penkillä, tuet oikean kyynärpään oikeaan polveen, vasemmalla kädellä tuet oikean rannetta ja oikealla kädellä väännät käsipainoa ylösalas ranteen ollessa akselina. Tuli vähän sekava teksti mutta ei se mitään.

Minä teen aina forkut hauistreenin perään, 3-4 sarjaa ja 12 toistoa ja forkut on niin pumpissa että varmaan riittää!! Hauistreenissä ne kuitenkin jo saa rasitusta, sopii ainakin mulle siihen loppuun kuin nenä päähän!!

Originally posted by wbb
http://www.exrx.net/WeightExercises/WristFlexors/BBWristCurl.html

Toi on kans hyvä tehdä yhdellä kädellä levypainoilla, huono puoli siinä on se, että oikeita painoja ei ehkä löydy; 5kg liian vähän ja 10kg liikaa.

Mä en ainakaan pysty haiustreenin jälkeen enää tekemään forkuille myötäotteella haiuskääntöä. Noita rannerullauksia on tullu aina parikolme sarjaa tehtyä ja niissä on kyllä ihan tarpeeksi.

Mä pistelen treenissä hammereita narulla nyt kun ei ranne anna myöten tehdä kunnon rannekääntöjä. Jos ja kun saa taas ton ranteen johonkin kuntoon niin sitten taas ohjelmaan 3X10 forkkupommeja tangolla. ja poltteen määrä on vakio :itku:

Originally posted by Sam Earch
Mä en ainakaan pysty haiustreenin jälkeen enää tekemään forkuille myötäotteella haiuskääntöä. Noita rannerullauksia on tullu aina parikolme sarjaa tehtyä ja niissä on kyllä ihan tarpeeksi.

Teetkö rannekääntöjä myös myötäotteella? Ottaa lähes samaan paikkaan kun hauiskääntö myötäotteella. Ite en pysty tekeen hauiskääntöä myötäotteella, kun ranteet pettää, eli kääntyy alas.

Originally posted by Powerhousu
Teetkö rannekääntöjä myös myötäotteella? Ottaa lähes samaan paikkaan kun hauiskääntö myötäotteella. Ite en pysty tekeen hauiskääntöä myötäotteella, kun ranteet pettää, eli kääntyy alas.

Eipä ole tullu tehtyä, kun ne tuntuu jotenkin niin luonnottomilta. En ole kyllä aikoihin testannu niin kyllä kai sitä vois ens treenissä taas testailla.

kiitti vaa kaikille vinkeist...pistetää nyt viel tää mun ohjelma tähä threadin jatkoks et voitte kertoo onx se iha OK...

1.päivä:vetävät+niska&takaolat
ylätalja:3*10
kulmasoutu kp/tanko:3*10
alatalja:3*10
selän ojennus: 20,15,15
hauis tangolla:3*10
Hauis kp istuen/seisoen:3*10
kohautukset:4*10
viparit taakse:3*10

2.päivä:työntävät
penkki:3*10
vinopenkki kp:3*10
flys tasapenkillä/ristikkäistalja:3*10
pystypunnerrus smithissä istuen/seisten tangolla:3*10
pystysoutu:2*12
viparit sivuille:4*10
kapee pena/ranskalainen:3*10
ojentajapunnerrus taljassa:3*10

3.päivä:jalat ja vatsat
kyykky:3*10
prässi:3*10
jalan ojennus:3*10
jalan koukistus:3*10
pohkeet seisten/istuen:3*15
voimapyörä/jalkojen nosto:3*10
vatsat koneessa*3*10

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Möykky86
Tiiätkö semmost mist mäki oon saannu kuulla et treeni pitäis viedä läpi tunnissa

Jep, sähän saat samalla aerobista liikuntaa kun koitat vetää sen sun pro-bodaus ohjelman tunnissa läpi :wanha:

Ipe, hyvältä näyttää joo...

Kokeileppa joskus penkissä sitä Miken 2*6 systeemiä, sopis sun ohjelmaan hyvin...

Ja jalkoja viilaisin senverran, että tekisin takareisille suorinjaloin maastavetoa...

teen perjantaisin ensin ojentaja treenin ja sitten 3 sarjaa h-kääntöä myötäotteella ja 2 sarjaa rullauksia...saako hauikset näin tehtynä liian vähän rasitusta? eli en tee varsinaisia hauisliikkeitä ollenkaan mutta silti treenin jälkeen pumppi hauiksessa on uskomaton....

ei möykky millää pahalla mut ei toi vedä kyl yhtää vertoja sun ohjelmalle...vai mitä mieltä muut ootte? ja treenin ei ole pakko kestää alle tuntia...mulla menee 1.päivänä ja 3.päivänä vähä yli tunti,koska teen aika lyhyillä palautuksilla ja 2.päivä menee n.1h 15min + n.10 minsan alkulämmittely joka päivänä...

Ai niin mun entiselle ohjelmalle se on vaihtunut ...nykyinen on

Maanantai: Rinta, hauikset

Penkkipunnerrus 3x 8-12
Vinopenkki Smith-koneessa 3x 8-12
Ristikkäistaljatyöntö 3x 8-12
Peck-deck/päänyliveto tangolla 3x 8-12
Hauiskääntö seisten tangolla 3x 8-12
Hauiskääntö istuen Scott- penkissä käsipainolla 3x 8-12
Hauiskääntö Scott-penkissä vasaraotteella käsipainolla 3x 8-12

Tiistai: Selkä, epäkkäät ja ranne

Maastaveto 3x 8-12
Kulmasoutu 3x 8-12
Ylätalja niskan taakse3 x 8-12
Alataljaveto 3x 8-12
Olankohautukset 3x 8-12
Rannekääntö vastaotteella 3x 8-12

Torstai: Olkapäät, ojentajat
Niskan takaa punnerrus Smith-koneessa 3x 8-12
Vipunostot istuen sivuille käsipainoilla 3x 8-12
Pystysoutu tangolla 3x 8-12
Kapea penkkipunnerrus tangolla 3x 8-12
Ranskalainen maaten tangolla 3x 8-12
Yhdenkäden ojentajapunnerrus käsipainolla 3x 8-12

Perjantai: Jalat

Takakyykky 3x 8-12
Jalkaprässi 3x 8-12
Polven koukistus seisten laitteessa 3x 8-12
Polven ojennus laitteessa 3x 8-12
Pohkeet seisten Smith-koneessa 3x 8-12

Ota selvää ekä ennen kuin osottelet:zzzz:

en tarkottanu sitä pahalla möykky...kyl mä oon jo nähny sun uuden ohjelman mut unohtu laittaa se toho viestii...kyl sä varmaa saatki treenis läpi alle tunnis mut johtunee varmaa siit et sun ohjelma on 4-jakonen ku mul on 3-jakonen,ei muistella pahalla...:kippis1:

Zone-sarja -42%
Ihmetyttää kyllä vieläkin noi Möykyn sarjamäärät. Tiedän kyllä että moni muukin tekee yhtä paljon, mutta tuntuu jotenkin että olisi järkevämpää tehdä rinnalle vaikka 8 sarjaa täysillä kuin 12 sarjaa puoliteholla. Aikaakin säästyis.

Originally posted by ipe-88
en tarkottanu sitä pahalla möykky...kyl mä oon jo nähny sun uuden ohjelman mut unohtu laittaa se toho viestii...kyl sä varmaa saatki treenis läpi alle tunnis mut johtunee varmaa siit et sun ohjelma on 4-jakonen ku mul on 3-jakonen,ei muistella pahalla...:kippis1:

eipä ei:D :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom