Elikkä on tässä hiihtolomalla tullut pelattua vähän jääkiekkoa.. Keskiviikkoiltana olin aika kauan pelailemassa ulkojäillä ja tuli vedeltyä aika paljon "rannareita ja lämäreitä" :D Noh.. en ainakaan vielä sinä iltana huomannut mitään erikoista, mutta seuraavana aamuna vasemman käden kyynärtaive aivan "jumissa" ja helvetin kipeä. Käden suoristaminen tuntuu vaikealta ja esimerkiksi hauista jännittäessä sattuu pirusti. Kohta on myös kosketusarka ja kipua tuntuu hauiksessa ja vähän käsivarren lihaksessakin. Mustelmaa ei ole, mutta minulle tulee mustelmia todella harvoin vaikka olisi kunnolla sattunutkin. Lievä turvotus voi alueella olla. Mutta kaikista oudointa on se, että en ole huomannut missä vamma on tullut...
Torstaista asti ollut kipeä ja jatkuu edelleen. Öisin en saa kunnolla nukuttua, koska herään särkyyn yms. ja en saa heti uudelleen unta. Pari päivää olen nyt hoitanuut kättä kylmällä, särkylääkkeillä ja Eeze-nimisellä suihkeella.
Ei ole mielestäni mennyt yhtään parempaan suuntaan ja alkaa ottamaan päähän. Mitään maitopurkkia raskaampaa en uskalla vasemmalla kädellä nostaa kun sattuu niin pirusti. Mikähän voisi olla syynä?
Veikkauksia on ollut rasitusvamma, lihaksen vaurioituminen ja lievä jännevamma. En tiedä sitten...
Torstaista asti ollut kipeä ja jatkuu edelleen. Öisin en saa kunnolla nukuttua, koska herään särkyyn yms. ja en saa heti uudelleen unta. Pari päivää olen nyt hoitanuut kättä kylmällä, särkylääkkeillä ja Eeze-nimisellä suihkeella.
Ei ole mielestäni mennyt yhtään parempaan suuntaan ja alkaa ottamaan päähän. Mitään maitopurkkia raskaampaa en uskalla vasemmalla kädellä nostaa kun sattuu niin pirusti. Mikähän voisi olla syynä?
Veikkauksia on ollut rasitusvamma, lihaksen vaurioituminen ja lievä jännevamma. En tiedä sitten...