kyynärpäästä vielä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jartze
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tiedän, tiedän... katso vanhat tredit, mutta niissä ei ollut mitään...

Eli: oikea kyynärpää kipeä, liike jossa tuntuu muistuttaa kädenvääntö-tyyliä(kyynärpää paikallaan, käsi vääntää... :rolleyes: ) ja kaikkea sen tapaista... siihen ei siis koske kun suoristan käden, eli eri juttu kun monella muulla täällä... käden suoristaminen ei siis tuota kipua.

viikko on nyt menty taas pikku kipu kädessä, käsitreenit on menty aivan kyynärpään mukaan, ultrapuhtailla liikeradoilla... Pidin tossa 9 pv tauon viikko sitten, mutta ei tunnu auttavan, kipeänä pysy.Jotain vitun nöxnöx-voidetta oon siihen levitelly toista viikkoa jo(jotain mobilatin tapasta, mutta kuulemma tehokkaampaa).

Kysymys, lähtisikö tämä vaiva toisella viikon levolla, jos ottaisin kortisoni-piikin siihen(vai piikitetäänkö tämmöses tapaukses yleensä?).

Kun en nyt vaan saatana halua pitää mitään kuukauden taukoa :(

Neuvoja... ?

Olen kärsinyt samasta rasitusvammasta nyt pari kk. Lääkärille en ole mennyt kun tiedän sen tarjoamaksi rohdoksi totaalilepoa eikä kiinnosta nyt levätä pikkuasian takia.

Mulla auttanut rohto:
kolmen tunnin välein kylmää ja treeneissä neopreenituki. Kyynärpää on paranemaan päin mutta vieläkin tietyt liikkeet täytyy jättää tekemättä. Eiköhän se tästä.

Back
Ylös Bottom