kyynärpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vezku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyynärpää kipeä nyt jo varmaan pari kuukautta. Ei tosiaan mitenkään haitallisen kipeä, sattuu eritoten pystysoudussa. tietyt käden asennot tuntuu ilkeiltä. hain kyynärlämmittimet ja kaikki mutta ei siitä oikeastaan ole mitään hyötyä, kipeytyy edelleenkin. Muistaakseni joku kertoili jostain hainruotokapseleista tai vastaavista jotka ilmeisesti auttaa nivelkipuihin? mistä saa ja mitä hintaluokkaa/kautta muita neuvoja

Mulla on kipuillut vasen kyynärpää jo parisen kuukautta. Varsinkin ojentajatreenissä tuntuu pahalta. Pystysoudussa kipetyy oikea olkapää. Kai tässä jo kohta joutaa eläkkeelle :confused: Inkivääritabletit (Zinerin Forte
) voi myös auttaa nivelkipuihin.

Yks kyynärpäävammanen tässä lisää. Molemmissa kyynärpäissä tuntuu isoa tai pientä (tai siitä väliltä) kipua yleensä penkissä kun raudan ottaa käsille. Ja tietty ranskis vähän kans saa aikaan erinäisiä tuntemuksia. Outoo kun ihan identtisesti vas+oik kyynärpäät kipuilee, ja tasan samalla tavalla löytyy pienet kipupisteet tunnusteltaessa kummankin kyynärpään molemmin puolin tuntuvissa luupalleroissa. :(

Kipu ei vielä treeniä haittaa (kop kop), mutta nyt varsinkin kun treeni on voima(n)nostotyylistä tuntuu et k.y.r.päät alkaa heti kiukkuilla.

Mobilattia vai keppiä kun ei tää palautuspunaviinikään tunnu tehoavan? :kippis1:

mullakin toi kyynärpäät hieman reistailee...mutta pitääpä käydä ostamassa tuki, jos se auttais asiaa, mut en tiä...samoin mullakin kun penkistä nostaa tankoa tuntuu kipua kyynärpäissä ja ojentajaliikkeissä..no kohta tulee viikon lepo, jospa se auttais tilannetta hieman

Halpa konsti LÄMMITTELE ja VENYTTELE ojentajia ne "pallerot" ovat ilmeisesti lihaksen kiinnitys kohdat eli insertio.Mulla ainakin toimi,kun oli "kyynärpäät" niin vitun kipiät ettei pystyny millään laskeen ranskalaisen alaasentoon.Yx vanhempi äijä jo kerkes sanomaan ,et leikkaus ainut vaihtoehto pillerien kans:lol2: Jos pystyt seuraamaan ojentaasi kiinnityskohtaan ja tunnet kipua juuri tässä niin esim. seinää vasten venytys toimii hyvin.Venytys tulee tehdä sillä lailla, että tunnet venytystä ,eikä viikossa tapahdu vielä ihmeitä,mut paranee huomattavasti.Kiinnityskohtaan tulee kipua lihasta venytettäessä tai sen jännittyessä,koska se on jumissa .:kippis1:

Oon huomannut omalla kohdalla että kunnon alkulämmittely auttaa jonkin verran, ainakin pystyy pitempää treenaamaan ennenkö alkaa paikat kipeytymään (nimenomaan nivelet).

Jep.Voipi olla niveletkin,mut mulla oli ojentajat ja parantunut lähes täydellisesti.Voipi vain hämätä,koska kolmipäisen olkalihaksen kiinnityskohta on kyynärlisäkkeen takana ja ei nuorella terveellä treenaajalla luulisi nivelet paukkuvan.Mulla meni vaan silloin toisin päin eli treenin edetessäkipu hellitti,koska lihas lämpeni ja venyi jännittyessään.Toivottavasti autta jollain,koska kipu rajottaa reeniä ja vie motivaatiota.

Mulla kiukkuilee oikea kyynärpää lähinnä ojentajaliikkeissä. Tuli sellanen mieleen että johtuiskohan tuosta hiiren liikuttelusta. Pitää yrittää vähentää hiiren käyttöä. Ton venyttelyn vois kanssa ottaa ohjelmaan.

Originally posted by Byron
Pitää yrittää vähentää hiiren käyttöä.
Aamen! Itsellä oli oikea ranne pitkään kipeänä liiallisesta hiiruilusta. Pääsin vaivasta eroon kun heitin Windows Commanderin koneeseen (nimi vaihtunut, onkin näköjään Total Commander nykyään) ja opettelin kaikki shortcutit. Ton käyttö on opettelun jälkeen aivan helv*tin nopeeta, molemmat kädet vain lepää näppiksellä, ja kone exploroituu aivan tautisella teholla. Niin ja se rannekin on ollut terve jo pitkään.

Enkä edes tässä viitsi mainita miten ylettömän paljon asiallisempaa tollasen vekottimen käyttö muutenkin on, vähän sama kuin vapaat painot salilla! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla auttoi kyynärpääkipuihin omega 3. Söin tupla-annosta ja muutamassa päivässä kivut alkoivat vähenemään ja lopulta hävisivät kokonaan.

Idea tähän löytyi tietenkin pakkotoistolta

linkki

ainiin, kokeilin myös jotain hainrustotabuja. ei auttanut kipuihin.

Back
Ylös Bottom