käyttääkö kuinka moni kyynär-lämmittimiä ja onko tuonut tehoa punnerrustreeneihin?mulla on tunne,että tois tehoa.en ole kyllä vielä itse kokeillut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kimbo
Ostin kun kyynärpäitä särki. Siis sellaset lämmittimet, itse asiassa ne on lentopalloilijoiden polvilämmppärit, sellaset pro touch:it. Makso jotain 10€. Ei oo kipuja ollu sen jälkeen, ei niillä tuloksiin oo mitään vaikutusta.
Originally posted by jakejage
Auttaskohan tuommoset lämmittimet siihen kun minulla rupeaa särkemään kyynärpäitä ranskalaista punnerrusta tehdessä? On kiva liike mutta ku ei voi tehdä..
Originally posted by Iivili
Kummallista, mutta mulla menee kivut just toisinpäin ranskiksissa: suoralla ei kärsis tehdä juuri ollenkaan, käyrällä ei oo mitään ongelmaa. Lisäksi maaten ranskikset on suht kivuttomia, mutta seisaallaan ihan turha kokeillakaan, heti kipuilee kyynärpäät. Mikähän tuossakin on takana?
Originally posted by Iivili
Kummallista, mutta mulla menee kivut just toisinpäin ranskiksissa: suoralla ei kärsis tehdä juuri ollenkaan, käyrällä ei oo mitään ongelmaa. Lisäksi maaten ranskikset on suht kivuttomia, mutta seisaallaan ihan turha kokeillakaan, heti kipuilee kyynärpäät. Mikähän tuossakin on takana?
Leuanveto tav. otteella (kämmenet naamaa kohti, rystyset ulospäin) aiheuttaa kipua nimenomaan oikeeseen kyynärpäähän. Kummallista, mutta niin vaan on. Siksi vedän nykyään leukoja melkein aina kämmenet ulospäin/rystyt naamaa kohti -otteella tai joskus neutraalilla otteella (kapee ote, kämmenet vastakkain).