Kyynär-lämmittimet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ostin kans kyynär-lämmittimet prismasta kun alkoi esiintyä kipua kyynerpäissä. Nuo auttoivat kyllä hyvin, pitävät kyynärpäät lämpiminä

"No anyway toisen penkin päälle me laitettiin treeni kamat, kreatiini-colat ja bodi-vyöt, ja kyyner- lämmitimet. Meillä on kaikilla Greg Valentinon nimmarilla varustetut vyöt, jengi on niistä takuulla kateellisia! kyynerpää-lämmitimet on angorakanin villaa, ne on parhaat!"

:lol1:

Originally posted by Jakge
Auttaskohan tuommoset lämmittimet siihen kun minulla rupeaa särkemään kyynärpäitä ranskalaista punnerrusta tehdessä? On kiva liike mutta ku ei voi tehdä..

Minulla ainakin on auttanut kyynärpääkipuihin, jotka tulee ranskalaisessa. Laittaa Lämmittimet, ja lämmittää muutenkin hyvin, niin hyvä tulee. Toisekseen jos tekee lyhyitä ja raskaita sarjoja, suht pitkillä toistoilla, on lämmittimistä se etu, että ne pitävät nivelet lämpiminä koko treenin ajan-> loukkaantumisriski pienenee. :)

Originally posted by Jakge
Auttaskohan tuommoset lämmittimet siihen kun minulla rupeaa särkemään kyynärpäitä ranskalaista punnerrusta tehdessä? On kiva liike mutta ku ei voi tehdä..

Lisäys edelliseen, siis tekee lyhyitä ja raskaita pitkillä palautuksilla, ei toistoilla. Ei näköjään näin lähellä joulua osaa enää kirjoittaakaan oikein.:confused:

Kyynärlämmittimet olleet aktiivikäytössä jo 9 vuotta. Rinta ojentaja päivänä käytössä alusta loppuun asti...

Originally posted by Iivili
Olbe: Joo, ei olla, mutta tuntus olevan vars. tuo ns. perinteinen leuanveto helpointa suurimmalle osalle, mulla meinaa kipuilla ja nimenomaan kyynärpää, mikä tuntuu vähän oudolta.

Ääh, aiiivan sama, mä oon kai sitten kunnon mutantti :D Pitää vaan vetää leukoja eri otteella, ei kai siinä sen kummempaa.

Mites sun puristus tekniikan laita on?

En tiä onko sama asia mutta mulla on usein joku hermo jumissa kädessä ja se on yllättävän kipee just kyynärpään seudulta ja käden sisäpuolelta kun tekee vaikka soutua tai ylätaljaa. Se on lähteny sillain kun on vaan aikansa riiputtanu tankoo niin lukko on avautunut, mutta paljon tuskallisempaa se on kun vaikka lukon avaaminen selästä.

paskat lämmittimet

No meikehän kävi heti muna pystyssä hakemassa kyynärlämmittimet kun vasen kyynär tuppaa kipeytymään. Tuli vissiin ekaa kertaa aliarvioitua itseään ja otin liian pienen. tänään ekaa kertaa kokeilin ja tuntuis kipeytyvän edelleen. onko niistä ollut muille välitön apu, vai onko se auttanut ikäänkuin pikkuhiljaa? eihän se meinannut edes lähteä kädestä irti treeniin jälkeen ku paikat ihan paskana ja lämmitin oli kuin imukuppi.

Ovatko nuo Rehbandit laadukkaat lämmittimet? Ainakin ovat aika hintavat. Kyynerpää kipuihin kannattaa koittaa laittaa ensin linimenttiä ja sitten vielä lämmitin päälle.

Mulla on nuo Rehbandit ja kyllä ne ovat hyvät. Tarkistin nyt siis tuon nimen, kun en aiemmin ole jaksanut. En tosin ole muita kokeillutkaan, eli vertailukohtia ei ole..Mutta mitäs toimivaa vaihtamaan. Ja lämmittimet ovat jälleen aktiivikäytössä, koska kyynärpään kipu ei ole kaikonnut minnekkään..

Rehbandit ollu käytössä jo pari vuotta, monen kyynerpääleikkauksen jälkeen rupesin käyttämään, ja olen kaikissa ylävarvalon treeneissä käyttänyt siitä lähtien, ja kivut on pysyneet poissa.

Olen kokeillut myös muuta merkkiä, oli joku Kesportin ei niin laadukas, ja ei voi verratakkaan noihin Rehbandeihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Monet Voimamieskilpailijat taitavat suosia myös Rehbandia, ainakin mitä tuosta lauantaina televisiosta tulleesta kisasta katselin.

Originally posted by Richard75
Rehbandit ollu käytössä jo pari vuotta, monen kyynerpääleikkauksen jälkeen rupesin käyttämään, ja olen kaikissa ylävarvalon treeneissä käyttänyt siitä lähtien, ja kivut on pysyneet poissa.

Olen kokeillut myös muuta merkkiä, oli joku Kesportin ei niin laadukas, ja ei voi verratakkaan noihin Rehbandeihin.

miten sait rehbandit mahtuun?
ite kokeilin viime TO isoimpii ja oli niin tiukat ettei veri ees kiertänyt, kelasin et rehbandin polvisiteet vois mennä käsiin :)

voitko laittaa sen mallin tyypin niin käyn viel kerran testaamas?

Originally posted by PsychoPred
miten sait rehbandit mahtuun?
ite kokeilin viime TO isoimpii ja oli niin tiukat ettei veri ees kiertänyt, kelasin et rehbandin polvisiteet vois mennä käsiin :)

voitko laittaa sen mallin tyypin niin käyn viel kerran testaamas?

Oiskohan tämä se mallin tyyppi. 7320 XXL909 :confused:
Jämäkän olonen saa ollakin, ettei liikuskele treenin aikana. Antaa myös hieman periks pidemmässä käytössä.

Originally posted by Richard75
Oiskohan tämä se mallin tyyppi. 7320 XXL909 :confused:
Jämäkän olonen saa ollakin, ettei liikuskele treenin aikana. Antaa myös hieman periks pidemmässä käytössä.

kiitän

Suositut

Back
Ylös Bottom