Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jakge
Auttaskohan tuommoset lämmittimet siihen kun minulla rupeaa särkemään kyynärpäitä ranskalaista punnerrusta tehdessä? On kiva liike mutta ku ei voi tehdä..
Originally posted by Jakge
Auttaskohan tuommoset lämmittimet siihen kun minulla rupeaa särkemään kyynärpäitä ranskalaista punnerrusta tehdessä? On kiva liike mutta ku ei voi tehdä..
Originally posted by Iivili
Olbe: Joo, ei olla, mutta tuntus olevan vars. tuo ns. perinteinen leuanveto helpointa suurimmalle osalle, mulla meinaa kipuilla ja nimenomaan kyynärpää, mikä tuntuu vähän oudolta.
Ääh, aiiivan sama, mä oon kai sitten kunnon mutantti :D Pitää vaan vetää leukoja eri otteella, ei kai siinä sen kummempaa.
Originally posted by Richard75
Rehbandit ollu käytössä jo pari vuotta, monen kyynerpääleikkauksen jälkeen rupesin käyttämään, ja olen kaikissa ylävarvalon treeneissä käyttänyt siitä lähtien, ja kivut on pysyneet poissa.
Olen kokeillut myös muuta merkkiä, oli joku Kesportin ei niin laadukas, ja ei voi verratakkaan noihin Rehbandeihin.
Originally posted by PsychoPred
miten sait rehbandit mahtuun?
ite kokeilin viime TO isoimpii ja oli niin tiukat ettei veri ees kiertänyt, kelasin et rehbandin polvisiteet vois mennä käsiin
voitko laittaa sen mallin tyypin niin käyn viel kerran testaamas?
Originally posted by Richard75
Oiskohan tämä se mallin tyyppi. 7320 XXL909
Jämäkän olonen saa ollakin, ettei liikuskele treenin aikana. Antaa myös hieman periks pidemmässä käytössä.