Kyynär-lämmittimet

käyttääkö kuinka moni kyynär-lämmittimiä ja onko tuonut tehoa punnerrustreeneihin?mulla on tunne,että tois tehoa.en ole kyllä vielä itse kokeillut..

Juu minuukin kiinnostaa tää aihe. Onko lämmittimet _lämmittimet_ vai tuet? Mikä ero? Entä mistä saa, ja minkälaiset kannattaa ostaa?

Mulla on sellaiset neopreenilämmittimet. Ostin aikoinaan kyynerpääkipujen takia ja vaikka vaiva on parantunut, niin käytän niitä vielä rintatreenissä.

Kyllä niistä jonkin verran tukeakin on, mutta turha toivoa, että penkkitulos nousisi mitenkään ihmeellisesti. Menee varmaan niin, että mitä pienemmät ja tiukemmat ostaa, niin sitä enempi saa tukea punnerrukseen.

Ain niin, ostin Prismasta ja kappalehinta oli kai 19 euron kieppeillä..

Ehdottomasti lämmittävä vaikutus. Ei noilla penkkituloksia ylös saa, mutta vähentää kummasti ylimääräisiä särkytiloja.

Mulla on kanssa sellaiset neopreenilämmittimet, kuten varmaan useimmilla. Ostin ensin polvilämmittimet ja kun tuntuivat hyviltä ostin vastaavat kyynärpäihinkin. Mulla joskus lattiapenkkiä tehdessä hauiksia alkoi särkemään.. ongelma on kadonnut lämmittimien myötä.

Ostin kun kyynärpäitä särki. Siis sellaset lämmittimet, itse asiassa ne on lentopalloilijoiden polvilämmppärit, sellaset pro touch:it. Makso jotain 10€. Ei oo kipuja ollu sen jälkeen, ei niillä tuloksiin oo mitään vaikutusta.

Tubigrippiä apteekista. Hintaa oli n.7 € / metri. Lämmittää ihan kivasti kyynärpäitä. Tulosten nousuun en usko olleen vaikutusta. :p

Jep, kyynärlämmittimet löytyy multakin. Apteekista ostetut pro-sport(tai jotain) merkkiset. Ne ei oo neopreeniä vaan jotain siteen tapaista...

Originally posted by Kimbo
Ostin kun kyynärpäitä särki. Siis sellaset lämmittimet, itse asiassa ne on lentopalloilijoiden polvilämmppärit, sellaset pro touch:it. Makso jotain 10€. Ei oo kipuja ollu sen jälkeen, ei niillä tuloksiin oo mitään vaikutusta.

Mistä ostit tohon hintaan?

Ostin minäkin lämmittimet/tuet kun kipeentyi noi kädet ojentajia tehdessä,ovat auttaneet ja muistaakseni tilasin Wrangelta,hintaa en muista mutta todennäköisesti ei kovin kalliit.

Auttaskohan tuommoset lämmittimet siihen kun minulla rupeaa särkemään kyynärpäitä ranskalaista punnerrusta tehdessä? On kiva liike mutta ku ei voi tehdä..

Neopreenit

Olen käyttänyt polvissa jo pidemmän aikaa jalkatreenissä. Enemmän ne tuntuu olevan semmonen henkinen tuki kuin mitään muuta. Juuri noiden samojen kipujen takia joskus hommasin ja hyvät on ollu.
Sali käyttöön toimii tosiaan hyvin noi halvemmatkin kun niiden ei tarvii silleen kestää kolhuja. :p

Pro Touch:it olen ostanut intersportista. Ne on sellaset valkoset, joustavaa kangasta olevat. Venyy leveyssuunnassa mutta ei juuri pituussuunnassa.

Originally posted by jakejage
Auttaskohan tuommoset lämmittimet siihen kun minulla rupeaa särkemään kyynärpäitä ranskalaista punnerrusta tehdessä? On kiva liike mutta ku ei voi tehdä..

Jos teet käyrällä tangolla niin kokeile suoraa tai päinvastoin.Itse en pysty käyrällä tangolla tekemään,mutta suora ok.Noista lämmittimistä voi myös apu löytyä.

Kummallista, mutta mulla menee kivut just toisinpäin ranskiksissa: suoralla ei kärsis tehdä juuri ollenkaan, käyrällä ei oo mitään ongelmaa. Lisäksi maaten ranskikset on suht kivuttomia, mutta seisaallaan ihan turha kokeillakaan, heti kipuilee kyynärpäät. Mikähän tuossakin on takana?

Leuanveto tav. otteella (kämmenet naamaa kohti, rystyset ulospäin) aiheuttaa kipua nimenomaan oikeeseen kyynärpäähän. Kummallista, mutta niin vaan on. Siksi vedän nykyään leukoja melkein aina kämmenet ulospäin/rystyt naamaa kohti -otteella tai joskus neutraalilla otteella (kapee ote, kämmenet vastakkain).

Originally posted by Iivili
Kummallista, mutta mulla menee kivut just toisinpäin ranskiksissa: suoralla ei kärsis tehdä juuri ollenkaan, käyrällä ei oo mitään ongelmaa. Lisäksi maaten ranskikset on suht kivuttomia, mutta seisaallaan ihan turha kokeillakaan, heti kipuilee kyynärpäät. Mikähän tuossakin on takana?

Maaten tehdyssä versiossa ojentajiin kohdistuu pienempi venytys kuin seisten / istuen tehdyssä.

Originally posted by Iivili

Leuanveto tav. otteella (kämmenet naamaa kohti, rystyset ulospäin) aiheuttaa kipua nimenomaan oikeeseen kyynärpäähän. Kummallista, mutta niin vaan on. Siksi vedän nykyään leukoja melkein aina kämmenet ulospäin/rystyt naamaa kohti -otteella tai joskus neutraalilla otteella (kapee ote, kämmenet vastakkain).

Mitäs kummallista siinä on? Eihän me olla geneettisesti samanlaisia,eihän?:lol1:

Olbe: Joo, ei olla, mutta tuntus olevan vars. tuo ns. perinteinen leuanveto helpointa suurimmalle osalle, mulla meinaa kipuilla ja nimenomaan kyynärpää, mikä tuntuu vähän oudolta. Hulkilta tulikin jo looginen selitys (jota aavistelinkin) kivuille ranskiksissa.

Ääh, aiiivan sama, mä oon kai sitten kunnon mutantti :D Pitää vaan vetää leukoja eri otteella, ei kai siinä sen kummempaa.

Kyynärpään lämmittimet löytyy multakin, ne on jotkut ruotsalaiset (sellaset siniset) ja olivat aikas kalliit! Ostin ne koska ojentajan kiinnityskohdat (alemmat) ja kyynärpäät alkoivat kipeytymään raskaissa punnerruksissa. Lämmittimistä oli ja on hyvä apu, tosin nyt olen heittänyt ne pois, koska toiseen käteen tuo lämmitin alkaa olemaan turhan käypäinen --> tekee enemmän kipeää pitää niitä, kuin tekisi ilman! Onko niillä tukevaa vaikutusta, varmasti on, mutta ei ne kyllä tuloksiin vaikuta. :)

Hei kertokaas vähän mistä noita vois ostaa ja onko noissa jotain eroja? Mulla on viime aikoina kyynärpää ruvennut valittamaan penkissä ja ojentajissa. Jotain tukea kaipailisin ja nämähän kuulostaa järkeviltä.

minäkin ostin citymarketista Niken stomatex kyynärpäätuet kun hiirikyynärpää alkoi vaivata treeneissä. nyt ei haittaa yhtään ja tukee erittäin hyvin rinta-olka apuliikkeissa.

Back
Ylös Bottom