Nuorena poikana kyykkäsin noin 150 kg, painoin silloin noin 70 kg itse. Nyt meni kylmiltään 115 kg ja oma paino on 107 kg. Onko tulos sama, nilkkojen päällä on jokseenkin samat raudat? Kuka tietää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zealot sanoi:offtopic: Oletko käveleväruumis vaihtanut nimesi kride:ksi?
kuula kiekkola sanoi:Nuorena poikana kyykkäsin noin 150 kg, painoin silloin noin 70 kg itse. Nyt meni kylmiltään 115 kg ja oma paino on 107 kg. Onko tulos sama, nilkkojen päällä on jokseenkin samat raudat? Kuka tietää?
kuula kiekkola sanoi:Nuorena poikana kyykkäsin noin 150 kg, painoin silloin noin 70 kg itse. Nyt meni kylmiltään 115 kg ja oma paino on 107 kg. Onko tulos sama, nilkkojen päällä on jokseenkin samat raudat? Kuka tietää?
Dobermann sanoi:No ei todellakaan ole sama. Paljon huonompi kuin tuo 150kg, jotta olisi edes yhtä hyvä pitäisi sun kyykätä nyt n. 230 kiloa. Mun mielestä ei voi mitenkään ottaa kehossa sijaitsevaa läskiä mukaan tulokseen.
No tällä logiikalla voitaisiin voimanostossakin yhdistää kaikki painoluokat ja heittää pienemmille äijille vaan rautaa reppuun, jotta saadaan kaikista samanpainoisia. Sitten kyykkäämään ja saamaan hyvin vertailukelpoisia tuloksia. :Dkuula kiekkola sanoi:Kyykkynostossa massani toimii minua vastaan. Jos 70 kiloiselle kaverille laitetaan 40 kilon rinkka selkään ja sitten vasta painot niin kyllä tulos laskee.
Mitäs tähän sanotte?
kuula kiekkola sanoi:Kyykkynostossa massani toimii minua vastaan. Jos 70 kiloiselle kaverille laitetaan 40 kilon rinkka selkään ja sitten vasta painot niin kyllä tulos laskee.
Mitäs tähän sanotte?
Kuukkeli sanoi:Tässä kysyttiin voimatasoa, ei tuloksen laadukkuutta.
kuula kiekkola sanoi:Onko tulos sama, nilkkojen päällä on jokseenkin samat raudat? Kuka tietää?
kuula kiekkola sanoi:Mielenkiintoinen keskustelu... kuitenkin jos vetäisin esim. köyttä pienen ,esim.
80 kiloisen kaverin kanssa, voittaisin varmasti, jos kaverin voima-arvot numeroina olisivat samat kuin minulla. Tällöin voisin hyödyntää massaani, vanha fysiikan laki on voima = massa x kiihtyvyys ( F = ma ) !
Vieläkin tarkennuksena: tuloksen laadukkuudella tarkoitin voimatason suuruutta suhteessa painoon (suhteellinen voima), kun taas voimatasolla tarkoitin sitä ruumiin painoa, mikä kyykyssä tulee nostettua + tanko + painot.Tahvo Tohveli sanoi:Minusta kysytään juuri tulosta, jonka laadukkuus on tietysti heikentynyt paljon. Koko threadille annan :2: