Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avalon sanoi:riitääkö jalkatreeniksi pelkkä jalkakyykky?
S225T sanoi:Periaatteessa: kyllä. Käytännössä: ei oikein.
Mutta kerros nyt ensin mitä haet: massaa vai voimaa vai jotain muuta urheilulajia silmälläpitäen suorituskyvyn lisäystä?
Avalon sanoi:massaa lähinnä, mutta kasvaahan siinä voimakin samalla
Sanoisin että nyt ollaan asian ytimessä.Pexi87 sanoi:Jos kerta massaa treenaat niin silloin muitakin liikkeitä mukaan, mutta voimanostoon riittää pelkkä kyykkykin...
juu sanoi:Sitten kannattaa ottaa takareisille joku liike tai kohta on samanlaiset jalat kuin minulla vielä vähän aikaa sitten: Etureidet ja perc muhevassa kunnossa, mutta takareidet puuttuivat melkein kokonaan. Kun pohkeetkin olivat ihan hyvin kehittyneet, oli alakropan profiili sivusta katsottuna aika S-kirjaimen mallinen.... :D
Amerikan Jeesus sanoi:Kerrotko miten pääsit tästä eroon? Itseäni vaivaa juuri tämä onkelma ettei ole takareisiä ollenkaan ja perseessäkin on ihan reilusti massaa.
pollo sanoi:Kaksi sanaa, toinen etu- ja toinen takareiskoille; SJMV ja hack-kyykky. :thumbs:
abine sanoi:Kuinka oot ratkassu tos hack-kyykys ton tangon hinkkaamisen kantapäihin ja pohkeisiin?
Powerhousu sanoi:Voihan sitä tehdä myös sitä varten suunnitellussa laitteessa. Musta tuntuu että suurin osa ei edes tiedä että hack-kyykky on alunperin tangolla tehtävä liike.
Powerhousu sanoi:Voihan sitä tehdä myös sitä varten suunnitellussa laitteessa. Musta tuntuu että suurin osa ei edes tiedä että hack-kyykky on alunperin tangolla tehtävä liike.
abine sanoi:Joo toi pohkeisiin hinkkaaminen on tosi paska juttu, ittellä pahimmastapaukses tulee melkeen verta kun hinkka ihon paskaksi. Ihana tunne kun vielä hikeä valuu sinne :curs: , siinä ei lihaksien kivut paljoa paina.
Mige sanoi:Nii onhan mulla tällanen gallup-kysymyskin, eli te jotka teette Hackia tangolla, niin päästättekö ala-asennossa tangon kiinni lattiaan vai pidättekö tangon koko ajan ilmassa. Molemmilla tavoilla olen tenhyt ja olen nähnyt tehtävän ja toi lattiaan kiinni laskeminen lyö reidet kyllä aika tiukoille vähänkin isommilla painoilla.