Kyykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avalon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Avalon sanoi:
riitääkö jalkatreeniksi pelkkä jalkakyykky?

Periaatteessa: kyllä. Käytännössä: ei oikein.

Mutta kerros nyt ensin mitä haet: massaa vai voimaa vai jotain muuta urheilulajia silmälläpitäen suorituskyvyn lisäystä?

S225T sanoi:
Periaatteessa: kyllä. Käytännössä: ei oikein.

Mutta kerros nyt ensin mitä haet: massaa vai voimaa vai jotain muuta urheilulajia silmälläpitäen suorituskyvyn lisäystä?

massaa lähinnä, mutta kasvaahan siinä voimakin samalla

Avalon sanoi:
massaa lähinnä, mutta kasvaahan siinä voimakin samalla

Sitten kannattaa ottaa takareisille joku liike tai kohta on samanlaiset jalat kuin minulla vielä vähän aikaa sitten: Etureidet ja perc muhevassa kunnossa, mutta takareidet puuttuivat melkein kokonaan. Kun pohkeetkin olivat ihan hyvin kehittyneet, oli alakropan profiili sivusta katsottuna aika S-kirjaimen mallinen.... :D

Olipas lyhyt ja ytimekäs kysymys... Kyllä kannattaa ottaa muitakin liikkeitä etureisille että takareisille. Hyviä liikkeitä kyllä riittää mm. etukyykky, prässi, sjmave ja ojennukset/koukistukset.Muista myös vaihdella välillä liikkeitä

Jos kerta massaa treenaat niin silloin muitakin liikkeitä mukaan, mutta voimanostoon riittää pelkkä kyykkykin...

juu sanoi:
Sitten kannattaa ottaa takareisille joku liike tai kohta on samanlaiset jalat kuin minulla vielä vähän aikaa sitten: Etureidet ja perc muhevassa kunnossa, mutta takareidet puuttuivat melkein kokonaan. Kun pohkeetkin olivat ihan hyvin kehittyneet, oli alakropan profiili sivusta katsottuna aika S-kirjaimen mallinen.... :D

Kerrotko miten pääsit tästä eroon? Itseäni vaivaa juuri tämä onkelma ettei ole takareisiä ollenkaan ja perseessäkin on ihan reilusti massaa.

Amerikan Jeesus sanoi:
Kerrotko miten pääsit tästä eroon? Itseäni vaivaa juuri tämä onkelma ettei ole takareisiä ollenkaan ja perseessäkin on ihan reilusti massaa.

Ihan täysin en ole siitä (vielä) eroon päässyt, mutta kehitystä entiseen on tullut aivan helkkaristi. Parannusta on tullut kun on takareidet ja alaselkä kasvaneet hyvin ja perceen kehitys on saatu tasapainotettua älyttömästä kasvuvauhdista. Takareidet saivat uutta buustia kun otin SJMV:n mukaan ohjelmaan ja parin kuukauden aikana tulikin hieman kehitystä, mutta nopeutui tajuttomasti kun aloin tekemään sjmavea lyhyemmillä sarjoilla ja raskaammilla painoilla. Perseen hullun turpoamisen sain loppumaan kun jätin prässin pois ohjelmistosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
abine sanoi:
Kuinka oot ratkassu tos hack-kyykys ton tangon hinkkaamisen kantapäihin ja pohkeisiin?

Voihan sitä tehdä myös sitä varten suunnitellussa laitteessa. Musta tuntuu että suurin osa ei edes tiedä että hack-kyykky on alunperin tangolla tehtävä liike.

Powerhousu sanoi:
Voihan sitä tehdä myös sitä varten suunnitellussa laitteessa. Musta tuntuu että suurin osa ei edes tiedä että hack-kyykky on alunperin tangolla tehtävä liike.

Joo mutta kun itse treenailen kotona, niin mitään laitetta en omista...

Powerhousu sanoi:

Meidän salilta puuttuu just Hack-kyykky-laite, eli pitää tehä just noin tangolla. Ihan vaan välillä tulee tehtyä, mut kun se on niin pirun hyvä liike niin sitä täytyy kyl alkaa tekeen useemmin..

Itellä reisitreenit menee silleen, et eka on etukyykkyä 4-6sarjaa.. Ton jälkeen kun vetää 2-3 sarjaa Hack-kyykkyä tangolla niin on helvetin infernaalinen fiilis. Varsinkin se pohjasta lähteminen on suoraan helvetistä, reisiä polttaa kuin seisoisi muurahaispessä. Viimeistelyks sit reiden ojennusta. Usein kuitenkin tuo Hack jää pois tuolta välistä ja teen siinä prässin tai sitten en mitään, koska esim. to 6 etukyykkysarjaa tuhoaa mun reidet nii pahasti et ei tarvi enää lisäks kuin ton ojennuksen..

Nii onhan mulla tällanen gallup-kysymyskin, eli te jotka teette Hackia tangolla, niin päästättekö ala-asennossa tangon kiinni lattiaan vai pidättekö tangon koko ajan ilmassa. Molemmilla tavoilla olen tenhyt ja olen nähnyt tehtävän ja toi lattiaan kiinni laskeminen lyö reidet kyllä aika tiukoille vähänkin isommilla painoilla. Tuo abinen mainitsema pohkeiden hinkkaaminen on itseltä vielä ratkaisematta, oisko kellään neuvoa siihen?? :worship:

Joo toi pohkeisiin hinkkaaminen on tosi paska juttu, ittellä pahimmastapaukses tulee melkeen verta kun hinkka ihon paskaksi. Ihana tunne kun vielä hikeä valuu sinne :curs: , siinä ei lihaksien kivut paljoa paina.

abine sanoi:
Joo toi pohkeisiin hinkkaaminen on tosi paska juttu, ittellä pahimmastapaukses tulee melkeen verta kun hinkka ihon paskaksi. Ihana tunne kun vielä hikeä valuu sinne :curs: , siinä ei lihaksien kivut paljoa paina.

Sehän antaa vaan lisää agrea you pussy. :evil:

Mige sanoi:
Nii onhan mulla tällanen gallup-kysymyskin, eli te jotka teette Hackia tangolla, niin päästättekö ala-asennossa tangon kiinni lattiaan vai pidättekö tangon koko ajan ilmassa. Molemmilla tavoilla olen tenhyt ja olen nähnyt tehtävän ja toi lattiaan kiinni laskeminen lyö reidet kyllä aika tiukoille vähänkin isommilla painoilla. :worship:

Mä pidän tangon ala-asennossa ilmassa ja käytän koroketta kantapäiden alla. Tällä tavalla saan parhaan poltteen aikaseksi. On kyllä etukyykyn jälkeen paras liike etureisille
:evil:

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom