Kyykky kysely

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sellane mielenkiinnosta lähteny kysely ku:
Kuinka paljo on on matkaa toisesta kantapäästä toiseen, eli kuinka leveä haara asento on mielestänne paras/mukavin kyykys?
ja mitä käytätte yleisemmin?

Itse asetun nykyään sellaseen hervottomaan 60cm haaraasentoo. syväkyykkyy ei saa kunnol, mut nivelet tuntuu niksuvan vähemmän , ja tuntuu paremmalta ku vanha tyyli 45cm.

Originally posted by Powermaster
Sellane mielenkiinnosta lähteny kysely ku:
Kuinka paljo on on matkaa toisesta kantapäästä toiseen, eli kuinka leveä haara asento on mielestänne paras/mukavin kyykys?
ja mitä käytätte yleisemmin?

Jalkojen väliin jää n. 40-45 cm bodityylillä. 60 cm olisi ehkä sopiva voimanostoleveys.

Jalkojen pituus tietysti vaikuttaa siihen jonkin verran, minulla sitä ei ole kovin runsaasti.

Kyykkäsin ennen todella leveällä asennolla ja tuloksena oli lantion kipeytyminen ja perseen kasvu. Etureisiin en saanut sitä tehoa jota kyykyllä hain. Tällä hetkellä kyykkään sellaisella leveydellä, että molemmat nyrkkini mahtuvat väljästi kantapäiden väliin. Jalkateräni sojottavat aika tavalla ulospäin, mutta pidänkin tärkeämpänä, että polvet ja jalkaterät liikkuvat samansuuntaisesti. Tällä tavalla olen saanut kohdistettua tehon reisiin enemmän kuin pakaroihin. Pääsen itseasiassa syvemmälle kuin leveämmällä asennolla, mutta aluksi painoja tarvitsi laskea, ihan tekniikan udelleen oppimisen vuoksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom