Kyykky ja maastaveto samassa kierrossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jay82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osaisitteko antaa uusia näkökulmia ikuisuuskysymykseeni: treenaan kehonrakennustyyppistä treeniä.
Treeniohjelmani on seuraava:
Päivä1: rinta/hauis/forkut, Päivä2: selkä/takaolkapäät/epäkkäät, Päivä3: olkapäät/ojentajat, Päivä4:jalat. Joka toinen päivä treeniä, joka toinen lepoa.

Jalkatreenissä teen kyykyn, mutta olisi tosi kova hinku tehdä myös maastavetoa. Mutta ei millään sovi samaan kiertoon, eli tonne keskiviikkoon. Vuoroviikoin olisi varmasti yksi vaihtoehto. Kokeilin tätä joskus muutaman kuukauden ja tuntui etten sitten saanut enää kumpaankaan liikkeeseen sellaista tuntumaa kuin haluaisin, sarjapainot tippuivat. En sitten tiedä olisivatko lopulta nousseet takaisin samalle tasolle kuin ennenkin, jos olisin malttanut tehdä tuota pidempään.

Mutta onko liikaa tehdä selkätreenissä kevyt polvienpäältä veto ja sitten jalkatreenissä vielä kyykky?

Mä teen kyykyn jalkatreenissä ja maastavedon selkätreenissä, kummissakin ekoina liikkeinä. En viitsi laittaa maastavetoa jalkatreeniin koska teen kyykyn jälkeen vielä suorin jaloin maastavetoa. Mulla ainakin toimii ihan hyvin, kehitys ei jumita ja ehdin palautua.

Ite teen samalla jaolla mutta eri järjestyksessä eli:

Ma: Rinta, Hauis
Ti: Jalat, Vatsa
Ke:Lepo
To:Olkapäät, ojentajat
Pe tai La: Selkä

Seuraavana maanantaina taas alusta. Tiukkaa tekee mullakin palautua. jos tekee kummatkin kovaa!! On vähän vittumainen ottaa kova veto jos jalat on vielä kipeet.
Kannattaa kokeilla tätä jakoa...

Ite reenaan jalat tiistaina ja selän perjantaina.Jos tiistaina kyykkää,perjantaina pystyy hyvin vetämään.Ja vedosta ehtii selkä palautua seuraavaan jalkareeniin mennessä.

Kuinka moni teistä body-treeniä harrastavista teette samalla kierrolla sekä kyykyn että maven?

Mulla on yleensä ke - kyykky ja su - veto. Nelijakoisessa 2. ja 4. treeni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom