Kyykkääminen tuhoaa reidet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos rutina on jatkuvaa niin vaihtaisin kyykyn vaikka prässiin. Jos sekään ei onnistu niin sitten vain koukistuksia+ojennuksia ja pohkeita seisten+istuen.

Jatkuva kipeytyminen voi johtua myös yksinkertaisesti siitä, että kalvot kiristävät reisissä liikaa. Venyttelyä ei siis sovi unohtaa, mutta sekään ei auta kaikkeen, vaan esim. reiden ulkosyrjät tulisi hierottaa säännöllisesti. Itse olen päästänyt jalkani todella huonoon kuntoon, koska en ole venytellyt tunnollisesti, ja hierottaminenkin on tahtonut unohtua. Sitten kun volyymia ja painoja lisätään, ongelmat jatkuvat, mulla reidet tulevat aivan epänormaalin kipeiksi vielä useammankin treenivuoden jälkeen, eikä kehitystä tule normaalia vauhtia koska jalat ottavat treenin huonosti vastaan. Fysioterapeutti lätkäisi jalkatreenikiellon, kunnes saadaan paikat auki, ja ei tämäkään kivaa ole. Muistakaa huolehtia itsestänne :)

Mulla oli kalvot kireellä reisissä ja voimattomat jalat.. Sillä ei meenannu ensin jalkatreeni kulkea. Kun loppujen lopuksi lopetin ajattelemasta, että vika ei ole jaloissani, niin jopas alkoikin treeni kulkea. Pudotin suosiolla hieman painoja, tein tekniikan tutuksi ja aloin kunnolla venytellä sivureisiä(yleensäkin kunnolla jalkoja). Eipä ole enää kipeät reidet(jalat) ja painojakin olen nostanut puolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom