Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se, että reenaa koko kropan kerralla ei tarkoita että työsarjoja tulisi viikossa enemmän kuin jaetussa ohjelmassa (yhteensä tai per lihasryhmä). Eli volyymi on sama.onion sanoi:Pidemmälle treenanneen kannattaa jo ihan palautumisen takia jakaa lihasryhmät osiin.
Lähinnä tarkoitin noiden erikoiliikkeiden mukaan ottoa. Kyllä mun mielestä silloin tiettyä lihasryhmää rasitetaan enemmän, kuin pelkillä perusliikkeillä joita suosittelin vasta-alkajalle.Juoppo sanoi:Se, että reenaa koko kropan kerralla ei tarkoita että työsarjoja tulisi viikossa enemmän kuin jaetussa ohjelmassa (yhteensä tai per lihasryhmä). Eli volyymi on sama.
Kuinka moni "kovemman luokan kehonrakentaja" reenaa natuna? Ainakin tuo HST on (kehittelijöidensä mukaan) viritelty nimenomaan natuille.Pulla sanoi:Eli siis tassa kohtaa mietin, etta moniko kovemman luokan kehonrakentaja treenaa kroppansa 3 kertaa viikossa?
Juoppo sanoi:Kuinka moni "kovemman luokan kehonrakentaja" reenaa natuna? Ainakin tuo HST on (kehittelijöidensä mukaan) viritelty nimenomaan natuille.
Voihan se olla että me lahjattomat vaan tarvitsemme erillaista ärsykettä kuin paremmilla lahjoilla varustetut. :(
Toi mun teksti oli kirjoitettu hiukan liian flamettaen, sorry siitä. Olen samaa mieltä mainitsemiesi henkilöiden kunnosta ja tasosta, en vaan ekan postisi perusteella saanut hahmotettua yleistä tasoa. (harrastaja, kisaava, suomen kärkeä, jne).Pulla sanoi:No voidanhan tasta ottaa esimerkkeja vaikka tuolta kuvaosiolta. Kovakuntosia natuja loytyy vaikka kuinka monta, esim nyt vaikka Hulkki, Weeboomi, Tappara ja moni muu.
Tohon roinaamiseen on mun paha ottaa kantaa kun en aiheesta kovin tarkkaan tieda mutta se nyt on ainakin aivan varma, etta ei sita pelkalla piikilla kasva. Treeni, lepo ja safka pitaa olla aivan samalla tavalla kohdallaan kuin natullakin.
Jotenkin vaikea uskoa, etta roinan avulla treenatessa arsykkeen tarvitsisi olla mitenkaan erityisesti erilainen. Lihaskasvu ja palautuminen sen sijaan kylla nopenevat ja nainollen luulisi, etta juuri roinaajat kayttaisivat tata HST treenimetodia jos se olisi toimiva kun kerran lihakset sallisivat 3 HC-treenia viikossa.
Juoppo sanoi:BTW, hst-reenit eivät lienee ole HC-reenejä yksittäisen lihasryhmän kannalta. 2-4 selkeästi kesken jätettyä sarjaa / lihasryhmä / reeni tms.
KäveleväRuumis sanoi:Tuskin viisaampi olen, mutta itse pidän lihasryhmäjaosta.