Kysymys tästä 3-jakosesta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
3-jakoiset ohjelmat:

1. Rinta, olkapäät, ojenatajat, epäkkäät
-Penkkipunnerrus tanko / kp x 2
-Vinopenkki kp / tanko x 2
-Ristitalja / viparit maaten / peck-deck x2
-Viparit sivulle x2
-Viparit taakse x2
-Pystypunnerrus x2
-Kapea penkki / ranskalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x3
-Kohautukset x3

2. Jalat
-Kyykky / etukyykky / prässi x4
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x 4
-Reiden koukistukset x 2-3
-Pohkeet istuen / seisten 5-6

3. Selkä, hauikset, forkut
-Kulmasoutu x 3
-Alatalja x 2
-Ylätalja leveä / leanveto x3
-Ylätalja kapea x2
-Hauikset tanko / kp x3
-Hauikset scott tanko / kp x3
-Rankekäännöt x3

löytyi tuosta FAQ threadista.. mietin että miten tätä vois vielä parantaa?? eikö
A) rannekäännöt ole turhia?
B) miksei treenata vatsoja? vahvistuuko niin paljon normaaleis perusliikkeis? C) vai voisko jotain voimapyörää yms lisätä jalkapäivälle?

mil voisin korvata alataljan ku salilla ei ole..? eikä oikeestaan kunnon ylätaljaakaan.. ? ehdotuksia ?

itse en oo tehnyt rannekääntöjä, mutta on pitänyt kysyä moneen kertaan, että kannattaako, lisää itse sen tuohon jalkapäivään. tee jalkapäivinä vatsat ja alaselkä, niin mää ainkin teen, yks isompi kaveri sano että jalkapäivinä hyvä tehdä ne kun riittää aika. toisin kuin joku rintapäivä

MUlla on sama treenijako. Alataljan voi varmaan jollain suouttyylillä korvata(?). En oo varma, koska itsekkin melko aloittelija. Ylätaljan leuanvedoilla.

Mullakin olisi kysymys samasta jaosta. Samoin mietin vatsojen tekemistä. Voiko SJMV:tä korvata millään, koska en opi sitä millään :( . Ja sitten vielä se, että onko minussa jotain vikaa, koskan jalkatreeniin minulla kuluu tuolla jaolla eniten aikaa?

rumor sanoi:
A) rannekäännöt ole turhia?
Ei ne nyt turhiakaan ole, sillä näin saat rasitettua hyvin kyynärvarsia. Tosin kyynärvarret rasittuvat monessa muussakin liikkeessä(hauiskäännöt, maastavedot jne.) joten ei niiden treenaaminen nyt välttämätöntäkään ole. Itse sain ainakin forkkuihin lihaa aloitettuani rannekääntöjen tekemisen.

rumor sanoi:
B) miksei treenata vatsoja? vahvistuuko niin paljon normaaleis perusliikkeis?
C) vai voisko jotain voimapyörää yms lisätä jalkapäivälle?
Tuosta on varmaan jäänyt vatsat lisäämättä. Vatsat vahvistuvat myös perusliikkeissä, mutta kannattaa niitä treenata myös omilla liikkeillä. Lisää vaikka jalkapäivälle sitä voimapyörää ja vaikka jalkojennostoja.

Alataljan voit korvata vaikka kulmasoudulla käsipainolla ja ylätaljan tilalla voit vetää leukoja.

tpt sanoi:
Voiko SJMV:tä korvata millään, koska en opi sitä millään. Ja sitten vielä se, että onko minussa jotain vikaa, koskan jalkatreeniin minulla kuluu tuolla jaolla eniten aikaa?
SJMV:n voit korvata vaikka hyvää huomenta-liikkeellä. Tosin tuo liike on hyvin samankaltainen kuin sjmv. Etköhän nuo molemmat kuitenkin opi jos jatkat harjoittelua. Täältä löytyy neuvoja hyvää huomenta-liikkeestä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=41868

On aivan normaalia, että jalkatreenissä menee kauemman aikaa kuin muissa. Isoja lihaksia treenatessa kuluu enemmän aikaa palautumiseen sarjojen välillä kuin vaikkapa käsitreenissä.

ah kiitosta vastauksista.. fiksaan ja meen salille ;)

1. kysymys jäi vielä mieltä painamaan

"
-Ylätalja leveä / leanveto x3 --> korvataan leukoilla
-Ylätalja kapea x2 --> korvataan lisää leukoja? vai esim. leuat kädet toisinpäin?
"

hyviä treenejä myös muille pakkislaisille ! :thumbs:

mulla on toi sama jota fiksasin tälläseks:

1. Rinta, olkapäät, ojenatajat, epäkkäät
-Penkkipunnerrus tanko / kp x2
-Vinopenkki kp / tanko x2
-Ristitalja / peck-deck x2
-Viparit sivulle x2
-Viparit taakse x2
-Pystypunnerrus x2
-Kapea penkki / ranskalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x3
-Kohautukset x3
-vatsat penkissä x3

2. Jalat
-Kyykky / prässi x4
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x4
-Reiden koukistukset x 2-3
-Pohkeet istuen / seisten x5-6

3. Selkä, hauikset
-Kulmasoutu x3
-Alatalja x2
-Ylätalja leveä / leanveto x3
-Ylätalja kapea x2
-Hauikset tanko / kp x3
-Hauikset scott tanko / kp x3
-vatsat koneessa x3

eiköhän sun suosiolla kanttis laittaa molemmat eri vatsalihas liikkeet tonne jalkapäivälle, sillä tuo 1. päivä on muutenki ehkä kaikista pisin. :F ja eikö se olisi niin tehokkaampaa.?

Back
Ylös Bottom