kysymys sarjoista..ja hiukka lisäravinteista

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
elikkäs on mietityttänyt salilla hiippaillessa että kumpi olisi oikeampi tapa tehdä sarjat.

tapa 1. esim. hauiskäännöt 12-10-8-6-6-6 kaikki sarjat peräkkäin lyhyehköillä palautumisilla

tapa 2. esim. hauiskääntöjä ja vaikkapa vatsoja siinä välissä. eli vuorotellen molempia.

viimeksimainitulla olen tehnyt, koska silloin toinen lihasryhmä ehtii palautumaan paremmin ja jaksaa tehdä loput sarjat tehokkaammin.. en sit tiedä onko tämä fuskaamista..

noniin.. sit noihin aloittelijalle niin mielenkiintoisiin ravinnelisiin:wanha:
Käytän fastin muscle+ palkkaria heti salitreenien jälkeen (salilla käyn 3-4krt/vko), mutta olen miettinyt olisiko perusteltua ottaa mukaan jotain muuta ravinnetta? syömiseni ei ole säännöllistä ja vaihtelee todella paljon (ei kuitenkaan koostu mistään paskaruuasta) tarkoitus on lihasten kasvattamisen ohella myös laihduttaa (olen siis kauhea läski :worship: ) laihduttaminen tai ehkä paremminkin kiinteyttäminen on projektin johtoidea.
Miten näette onko noilla tiedoilla perusteltua hankkia jotain lisäravintoa tukemaan harjoittelua ilman läskien pelkoa

Yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa tehdä sarjat ei ole. Voit aivan hyvin tehdä vaikka niitä vatsoja sarjojen välissä.

Ensin ruokavalio kuntoon. Lasket kalorit, proteiinit, hiilarit ja rasvat. Kun ruokavalio on pykälässä, kannattaa vasta alkaa täydentää sitä lisäravinteilla.
Muscle+ on ihan hyvä palautusjuoma.

Aloittelijana voit onnistua lisäämään lihasta ja poistamaan läskiä, mutta koska lihasten rakentaminen vaatii energian ylimäärää ja rasvan palaminen energiavajausta, niin huomaat varmaan että molempia on aika saada onnistumaan samaan aikaan. Kannattaakin siis valita yritätkö ensin lisätä lihasta vai vähentää rasvaa ja menet sen mukaan.

Jos tulee kysyttävää niin kysy pois:thumbs:

Mikäli laihduttaa haluat suosittelen että käyt pari kuukautta aktiivisesti lenkillä ja syöt oikein. Sitten aloitat ankaran bodaamisen. Muuten on laihdutus erittäin hankalaa. Sarjoista sen verran että eikös paras tapa kasvattaa lihasta ole tehdä 2-3 sarjaa keskityyneesti raskailla painoilla? Että onko tuo sun sarjamääräs sopivampi lihaksen kestävyyden parantamiseen?

Emt.

Hyvä! noinhan tuo voi ollakkin että kannattaisi muuttaa hieman harjoittelua ja siirtyä pienempiin sarjoihin isommilla painoilla. siitä kiitos

En haluaisi lopettaa salilla käyntiä, koska haluan säilyttää nämä jäljellä olevat narut. Lenkkiä saan kyllä myös 3krt/vko joten uskoisin sen riittävän laihduttamisenkin kannalta.

Jatkoa ajatellen (jos tässä nyt edes laihtumaan päästään:) ) millaisilla sykleillä kannattaa vaihdella massakautta ja diettaamista?

laitetaas vielä jatko kysymys..
onko parempia vaihtoehtoja proteiiniksi kuin fast whey+ ottaen huomioon sen vähäiset hiilarit ja rasvat.. joita tämä laihduttaja karttaa kuin ruttoa:rock:

nyt taisi mennä ohi? tai mistä minä tiedän :D
mutta tarkoitukseni oli tiedustella käyttööni parhaiten soveltuvaa lisäproteiiniä.. palkkarina mulla on tuota muscle+:aa

Aa.. korjaan niin taisikin ;)...kyse olikin yleisesti lisäproteiinistä siis. Halvalla Fastilta saa esim. jo niin usein mainittua hera80:stä tai maito90. Tai sitten turvautuu kiinteällä ruokapuolella halvalla saataviin protulähteisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom