Kysymys proteiinijuomista

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko kukaan käyttänyt (FAST) Whey 3 triple whey protein blend nimistä proteiini jauhoa? Kävin just ostamas ton pussukan ja mietin vaan et onko hyvä tuote ku lähinnä palautukseen ja lihasten kasvuun ostin ton ku kaveri väitti et on ihan hyvä.

Ostin myös tommosen FAST malto 6 - pussin josta sit saa hiilareita.

Mitenkäs on et voiko noita yhistää ja kannatteeko yhistää? Ja missä suhteessa? kaveri ehotti et 2/3 tota whey 3sta ja 1/3 tota maltoa ja sit pitäs käydä viel erikseen ostaa kreatiinia..miltäs tommonen kuulostaa? ostinko ihan väärät jauhot joista yhistäis, jos en niin mitä muuta ku nuo kannattee pistää siihen?

Myös tulisko ennen treeniä ja jälkeen treenin olevat drinkit olla samanlaisia vai jompikumpi jauhoista jättää pois drinkistä? Ja eikö se ole niin että 30 min ennen treeniä vetää ton drinkin? ja sit suoraan treenin jälkeen toinen?

Sori et tuli paljon kyssäreitä ja varmaan joku jo repii pelihousunsa näistä kysymyksistä. Oon jo jonku aikaa käyttäny tota searchii näitten drinkkien ettimiseen mut en ymmärrä mitään ja kuitenki joku sanoo heti et käytä sitä v'n searchii. Noh toivottavasti jollakin on aikaa vastata jotenki :arvi:

PS. Voi suoraan siirtää tonne alottelijoitten osiolle mun puolesta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Makuasia kait, että juoko ennen treeniä esim. maltopaukun. Mä syön yleensä pari tuntia ennen välipalan jossa on reippaasti hiilareita.

Treenin jälkeen juon aina drinksun jossa desi heraa ja maltoa sekä kreatiinia.

Originally posted by hillosipuli
Ja missä suhteessa? kaveri ehotti et 2/3 tota whey 3sta ja 1/3 tota maltoa ja sit pitäs käydä viel erikseen ostaa kreatiinia..

Itse laitan 1/3 proteiinia ja 2/3 maltoa, puhun siis tilavuuksista.

Ihan toimiva perusohje on ottaa 30 min ennen treeniä 20-30 g Whey 3:sta yksinään ilman maltoa. Heti treenin jälkeen palautusjuoma, jossa proteiinia 0,5 g / painokilo ja maltoa 1 g / painokilo eli jos painat vaikka 70 kg niin ota 35 g Whey 3:sta ja 70 g maltoa.

Edit: palautusjuomaan voi sitten lisätä kreatiinia esim. 5 g.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom