Kysymys proteiineista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Borga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Morjens. Tämä taitaa ollakin meikän ensimmäinen postaus tänne foorumille, whee! :P

Mutta, asiaan. Olen tässä kesällä vasta aloittanut salillä käymisen ja oikeastaan vasta tänään aloin kunnolla treenaamaan vähän kokeneemman ystäväni kanssa. (voimaharjoitteluja) Olen tuota searchiakin kyllä käyttänyt etsiessäni tietoa noista proteiineista yms, mutta ne eivät ole vastannut kysymyksiini.

Eli, kysymykseni kuuluu, minkälaista ruokavaliota suosittelisitte ottaen huomioon sen, että ainakaan vielä en käytä mitään ns. proteiinipirtelöitä ym. jauhoja... Eli mitä tämmöisiä tavallisia kodin elintarvikkeita suosittelisitte?

Olisi varmaan pitänyt olla korvat höröllä niillä kotitalouden tunneilla... :P

Kiitos paljon etukäteen!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
BTW: Paljonko sienissä on proteiinia ja onko ne ns. hyvälaatuisia? Jostain (Bodaus?)lehdestä sivusilmällä lukaisin... Käyttääkö kukaan ruokavaliossaan? Ite tulee jotain kastikkeita jne. väsättyä joskus...

purkki(200g) raejuustoa antaa kerta-annoksen protskua(ei siis enenpää kerralla proteiinia)..
tai siis mun saaman tiedon mukaan kroppa voi ottaa kerrallaan 30g protskua..ja loput paskot ulos?!

Borga sanoi:
Olisi varmaan pitänyt olla korvat höröllä niillä kotitalouden tunneilla... :P

:offtopic: Meiän kotitalouden tunneilla opetettiin korkeintaan miten tiskataan tai mitkä vihannekset olivat halvimpia. perkeleen rehu-Pirkko... Oli pakko avautua:D

Maitotuotteissa on hyvä mainita tuon raejuuston lisäksin erityisesti maitorahka.

tä ei liity kylläkään asiaan, mutta kun olin 2 vuotta sitten aloittanut treenaamaan, kaverini sanoi että kandee käyttää protskujauhoja, niin tulokset nousee sikana.. kävin ostamassa, söin ja ihmettelin miksei tapahtumut mitään. totuus oli etten tarvinnut jauhoja.

Zone-sarja -42%
hekottaja sanoi:
tä ei liity kylläkään asiaan, mutta kun olin 2 vuotta sitten aloittanut treenaamaan, kaverini sanoi että kandee käyttää protskujauhoja, niin tulokset nousee sikana.. kävin ostamassa, söin ja ihmettelin miksei tapahtumut mitään. totuus oli etten tarvinnut jauhoja.

:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hekottaja sanoi:

Ei hitto, jostain syystä repesin tälle täysin. Noh, pistetään se väsymyksen piikkiin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom