Kysymys päänsärystä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri89
  • Aloitettu Aloitettu
No olin tos yks vkl ryyppäämässä ja yhtäkkiä tuli järjetön päänsärky,kauhee tykytys,no sihen meni se ilta pilalle,ja nyt oon taas menossa vähän bailaamaa lähiaikoina...Kysymys vaa olis että kun olen vähentänyt sokerin ja hiilihydraattien käyttöä,olisko se päänsärky voinut johtua kenties siitä,ja jos johtuu nii miten sitä ennalta ehkäsis ettei taas menis ilta pilalle sen takia,voihan se muustakin johtua.mutta oisko kellään tietoa asiasta Kiitos:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet vähentänyt sokerien ja hiilarien käyttöä eli olet ilmeisesti dieetillä (?)

Jos olet dieetillä niin miksi pilata sen tuloksia pämppäämällä?

Itsellenikin tulee päänsärkyä tintatessa, en juo juurikaan ja oletan että tuo on elimistön tapa "viestiä" siitä että elimistössä on myrkkyä joka ei sinne kuuluisi. Puolustusmekanismi kuten oksennus kenties ?

Vähähiilihydraattinen dieetti voi johtaa ketoosiin. Ja ketoosissa ryyppäämineen puolestaan hengenvaaralliseen ketoasidoosiin. Suosittelisin syömään jotai hiilaripitoista safkaa ennen ryyppyreissua jotta ketoosi katkeaa. En tiedä sitten johtuuko nuo sun oireet ketsoasidoosista mutta jokatapauksessa.

No en oikeestaa oo dietillä,tää ruokavalio sopii mulle ja pysyn kuosissa:),en vaa syö turhia hiilareita enkä sokruja ja hyvin menee,eikä ollu mitää oksentelu juttui,päätä alko vaa viimeks särkee vitusti.entiä sit mist johtu..

ja jos syö hiilareita jonku verran voiko mennä ketoosiin,tulee kummiski jtn hiilareita aina syötyä päivässä,samana päivänä tankkaa ku lähtee juomaa vai? vai edeltävänä,ja mitä kannattaa tankata?????

No ei, kyllä ketoosi vaatii pidemmän aikaa lähes nollilla hiilareilla oloa.

Onko sinulla taipumuksia migreeniin? Mietin vaan, kun noissa mestoissa on kirkkaita valoja yms. Ja kyllähän se kova päänsärky saattaa iskeä laskuissa ja vähän heilumista päälle tanssilattialla ei asiaa helpota ;)

No joo. Itellä on tullu joskus hiilaritankkauksesta pää kipeeksi. Yleensä auttaa veden juonti. Sama homma jos väkeviä juo niin tarvii paljon vettä kyytipoikana ettei tuu nestehukkaa. Olut on siinä mielessä hyvä kun siinä on hiilareita ja nestettä jo valmiiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom