Kysymys massakauden kalorimäärästä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu
Kun on massakaudella, montako kcal pitäisi syödä enemmän kuin kuluttaa?

Minun kulutus laskurin mukaan 2750kcal/vrk, syön about 3000kcal/vrk, eli 250kcal jää yli. Kalorijakauma on vähän liian proteiinipainoitteinen, eli:
proteiinit:52%
hiilarit: 35%
rasvat: 13%

Pitäis vissiin lisätä pari leipää aamupalaan niin vois vähän balansoituu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylerd sanoi:
Mitä tietoja oot siihen laskuriis syöttänyt? hiilaria lisää ja rasvaa myös.

Vähän kaikkee oon lisäny : ) Otan aina rkl öljyä proteiinidrinkin kanssa sekä tonnikalan kanssa. Näin saan suurimman osan rasvoista, eli suurin osa hyvää rasvaa. Ei kuitenkaan tarpeeksi. Amupalaksi syön muroja, raejuustopurkin ja jogurttipurkin. Siihen vois lisätä pari voileipää. Pitäis kai tehdä niin että yhden rkl sijaa otankin 2 rkl protskudrinkin kanssa... pitäis vaan eka tietää paljonko pitäis kcal jäädä yli päivän kulutuksesta.

Ei kun tarkoitin, että minkä mukaan toi kulutus on laskettu? Kerroppa hiukka minkä painoinen olet? Aamulla puuroa esim. Ei noi kalorit ihan niin pilkun tarkkoja ole, katot mimmosilla kaloreilla sun paino alkaa nouseen, jos nousee liian nopeesti niin pudota hiukka jne.

En mä pikkutarkka ole, yritän tässä nyt teoriassa saada ruokaosio kuntoon niin tietää suunnilleen mitä syödä.

Ikä 21, paino 75kg, painonnostoa 60min (en laittanut kevyttä liikuntaa, mutta töissä seison melkein koko ajan. Ei varmaan vaikuta paljoa.) ja näin energiankulutus about 2750kcal/vrk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom