Kannattaa tarkistaa treeniohjelmaa kriittisesti jos 10v voimailulla ei 280kg nouse maasta?
http://strengthlevel.com/strength-standards/male/kg
Alle 280 kiloa maastavedossa riittää "eliittitasoon" kaikille alle 110-kiloisille nostajille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa tarkistaa treeniohjelmaa kriittisesti jos 10v voimailulla ei 280kg nouse maasta?
Tänään 240kg ei noussut kuin vasta kolmannella yrityksillä sillä jalat on aivan finaalissa kovasta treenijaksosta.
A) Et osaa laskea. B) Et osaa nostaa. C) Puhut täyttä paskaa. Joku noista.
A) Et osaa laskea. B) Et osaa nostaa. C) Puhut täyttä paskaa. Joku noista.
Varmaan näistä kohta B. Sillä treenaan pikajuoksua ja mave on ollut ohjelmassa vain vähän aikaa.
Millä vitulla pikajuoksija, jolla on ollut mave ohjelmassa vain vähän aikaa, vetää 280 maasta? Mun pitää joko veikata vaihtoehtoa A, eli et osaa laskea tai C, eli puhut paskaa, tai sitten sun olis paras heittää se pikajuoksu v...uun ja alkaa treenaan voimanostoa tosissaan.Varmaan näistä kohta B. Sillä treenaan pikajuoksua ja mave on ollut ohjelmassa vain vähän aikaa.
Millä vitulla pikajuoksija, jolla on ollut mave ohjelmassa vain vähän aikaa, vetää 280 maasta? Mun pitää joko veikata vaihtoehtoa A, eli et osaa laskea tai C, eli puhut paskaa, tai sitten sun olis paras heittää se pikajuoksu v...uun ja alkaa treenaan voimanostoa tosissaan.
Millä tasolla jarska pikajuoksijana? On toi uskomattoman kova veto kyllä jos tosiaan on 10. mavetreeni koskaan.
Mutta että noin kovat ottaen huomioon ettei ole paljoa mavetellut. Mä en tuu vetään ikinä 280 maasta vaikka treenaisin pelkästään sen takia monta vuotta.Ei pitäisi yllättää ketään, että pikajuoksijoilla on kovat voimatasot alakropassa.
Mutta että noin kovat ottaen huomioon ettei ole paljoa mavetellut. Mä en tuu vetään ikinä 280 maasta vaikka treenaisin pelkästään sen takia monta vuotta.
Tähän pakko tarttua että ei varmasti nouse jos ennakkoon jo asettaa sen itselleen mahdottomaksi.Mutta että noin kovat ottaen huomioon ettei ole paljoa mavetellut. Mä en tuu vetään ikinä 280 maasta vaikka treenaisin pelkästään sen takia monta vuotta.
Jos 15v teinityttö kyykkää 200, miksei lähes jokainen aikuinen mies voisi vetää 200+ jos satsaisi siihen edes hiukan efforttia ?Vaikee silti kuvitella että joku Bolt vetäisi edes 200 maasta :D vaikka mistäs mä tiedän...
no Orangin viestistä tuo oma viestini oli johdettu, tarkoitin että vaikea nähdä Boltia vetämässä 200kg maasta muutaman (<10) vetokerran jälkeen. Jarskalla 10. vetotreeni eläissään ja 5x255kg maasta. Got the point? Ihan varmasti Bolt vetäisi 200 ja reilusti ylikin, jos satsaisi siihen edes hiukan efforttia. Mun mielestä 10 vetotreeniä on kyllä ei lainkaan efforttia.Jos 15v teinityttö kyykkää 200, miksei lähes jokainen aikuinen mies voisi vetää 200+ jos satsaisi siihen edes hiukan efforttia ?
no Orangin viestistä tuo oma viestini oli johdettu, tarkoitin että vaikea nähdä Boltia vetämässä 200kg maasta muutaman (<10) vetokerran jälkeen. Jarskalla 10. vetotreeni eläissään ja 5x255kg maasta. Got the point? Ihan varmasti Bolt vetäisi 200 ja reilusti ylikin, jos satsaisi siihen edes hiukan efforttia. Mun mielestä 10 vetotreeniä on kyllä ei lainkaan efforttia.