Kysymys kusen väristä:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jampe9
  • Aloitettu Aloitettu
:hyper:

Noista ketoosimittareista olen kuullut, mutta sellainen juttu, että onko kusen värillä mitään tekemistä sen kanssa ollaanko plussa vai miinuskaloreilla?

Ainakin itte olen huomannut että jos on miinuksella, niin näyttää siltä että virtsan väri on tummempaa.

Elikkäs; voiko siitä päätellä ylipäätään yhtään mitään, vai onko tuo laihtuminen/lihominen ainoa konsti tutkia asiaa?

Kaloorilaskelmatkin kun on aina parhaimmillaankin vaan suuntaa-antavia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän kusen väri johdu ihan siitä että kuinka paljon on juonut, olettasin. Mitä tummempaa sitä vähemmän on juonut, jos taas juo paljon vettä kuten minä, kusi on lähes läpinäkyvää ja tulee samantien läpi, tarvii rampata vessassa kokoajan :D

sssssssss

ojuni sanoi:
Kipeenä tuntuu että se olis tummaa kuin :kippis1:

Niin tuota minäkin kelasin, että kipeenähän kroppa kaiketi kuluttaa johonkin terveeksitulemis-prosessiin varmaan aikalailla energiaa (?) ja muutenkin kun ei ruoka maistu niin silloin aina ollaan aika reippaasti miinuksella...-mutta johtuuko se sitten siitä että nesteetkin on vähissä vai mistä... -mene ja tiedä :rolleyes:

frs sanoi:
Eiköhän kusen väri johdu ihan siitä että kuinka paljon on juonut, olettasin. Mitä tummempaa sitä vähemmän on juonut, jos taas juo paljon vettä kuten minä, kusi on lähes läpinäkyvää ja tulee samantien läpi, tarvii rampata vessassa kokoajan :D

Tuo on ihan totta. Siihen virtsaan erittyy jotain mömmöä, jonka nimeä en juuri nyt muista, joka värjää sitä keltaisemmaksi mitä kauemmin se siellä rakossa venailee.

Juo paljon ja pissi usein :thumbs:

Väriin vaikuttaa se minkä verran munuaiset puhdistaa sitä kusta. (ei varmaa tietoa) :D

Riippuu kans paljon siitä mitä on syönyt, punajuurihan tuntuu värjäävän kusta, kuten myös useat vitamiinivalmisteet, mulla ainakin Twinlabin Dailyonet värjää kusen lähes Mountain Dewin väriseksi.

Nautitun nesteen määrä vaikuttaa kusen värin tummuuteen, jos on juonu todella paljon vettä, niin tulee kirkkaampaa ja kääntäen esim. aamukusi on hyvinkin vahvaa ja tummaa.

Virtsahapon määrä myös vaikutta pissan väriin. Alkomaahoolia kun nauttii, ei virtsahappoa pääse verestä virtsaan niin kovin ja sitä nestettäkin tulee juotua ykeensä ryypätessä rajusti. Pissa on siis ihan väritöntä silloin. Seuraavana aamuna saattaa sitten ahista pytyssä varsin kivalta...

Sukulaku sanoi:
Siihen virtsaan erittyy jotain mömmöä, jonka nimeä en juuri nyt muista

Tarkoitat varmaan bilirubiinia?

jos tumman keltaista= juo enemmän vettä
jos kirkkaan keltaista= OK
Jos punaista= lääkäriin
Jos tumman punaista =lääkäriin Heti

Eiche sanoi:
Riippuu kans paljon siitä mitä on syönyt, punajuurihan tuntuu värjäävän kusta, kuten myös useat vitamiinivalmisteet, mulla ainakin Twinlabin Dailyonet värjää kusen lähes Mountain Dewin väriseksi.

Nautitun nesteen määrä vaikuttaa kusen värin tummuuteen, jos on juonu todella paljon vettä, niin tulee kirkkaampaa ja kääntäen esim. aamukusi on hyvinkin vahvaa ja tummaa.

:offtopic: tosta Twinlabin daily onesta, mites toi B-vitamiini tossa? Vertasin sitä Pirkka B-vitamiinivalmisteeseen, ja dailyonessa oli about 20 kertaa enemmän noita eri B-vitamiineja...

Kysymystä peliin.

Eli nyt kun olen jonkin aikaa dietillä, niin kusettaa niin p*erkeleesti. Tuntuu että saa koko ajan juosta wc:ssä. Onkos tämä normaalia vai ei?

HaRaXz sanoi:
Kysymystä peliin.

Eli nyt kun olen jonkin aikaa dietillä, niin kusettaa niin p*erkeleesti. Tuntuu että saa koko ajan juosta wc:ssä. Onkos tämä normaalia vai ei?
On se aivan normaalia koska kropasta tulee melkeen kaikki nesteet pihalle ja...

Boosteri sanoi:
Jep, oon kans huomannu että matalahiilarisella dietillä ei kuseta hirveesti, eikä kusi maistu yhtä suolaselta ku offarilla.

Boosteri sanoi:

Eli tästä voidaan päätellä että dietti toimii!! :rock: Painoa ei oo kyl tullu viel paljon mitään ales, mutta tästä se lähtee!

Suositut

Back
Ylös Bottom