Kysymys kusen väristä:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jampe9
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Repesin tolle maistelujutulle niin unohtuhan se asiakin taas. Mausta en tiedä mutta jotkut vitamiinit värjää kusen kirkuvan keltaseksi vaikka jois kuin paljon ja tosta vahvasta b-vitskusta se menee keltavihreäksi. Voishan se olla hyvääkin, ei sitä tiedä ennen kun maistaa... :hyper:

wwwwwwww

123jippo sanoi:
Voishan se olla hyvääkin, ei sitä tiedä ennen kun maistaa... :hyper:

:rock:

Itte oon kans huomannu et dieetillä paska on jotenkin mauttomampaa, kuivaa tai semmosta erilaista... -onks muilla vastaavia havaintoja?

Jampe9 sanoi:
Itte oon kans huomannu et dieetillä paska on jotenkin mauttomampaa, kuivaa tai semmosta erilaista... -onks muilla vastaavia havaintoja?

No tosta en tiedä, mutta krapulapaska mulla tökkii todella pahasti. Kaakaolla oon yrittänyt sitä maustaa, mutta ei se kitkeryys silläkään lähde. Jos joku on keksinyt hyvän keinon darrapaskan maustamiseen, niin pistäkää heti replyä. Se on kyllä totta, että krapulakakka sekoittuu paljon paremmin kuin normipaska. Toinen minkä mä oon huomannut, niin sekä kova stressi että krapula tuottaa mun spermaan tosi pistävän maun. Joko siinä on jotain kuona-aineita tai sitten sen ph-pitoisuus muuttuu, mene ja tiedä...

ringside sanoi:
No tosta en tiedä, mutta krapulapaska mulla tökkii todella pahasti. Kaakaolla oon yrittänyt sitä maustaa, mutta ei se kitkeryys silläkään lähde. Jos joku on keksinyt hyvän keinon darrapaskan maustamiseen, niin pistäkää heti replyä. Se on kyllä totta, että krapulakakka sekoittuu paljon paremmin kuin normipaska. Toinen minkä mä oon huomannut, niin sekä kova stressi että krapula tuottaa mun spermaan tosi pistävän maun. Joko siinä on jotain kuona-aineita tai sitten sen ph-pitoisuus muuttuu, mene ja tiedä...

:hyper: :lol2: :hyper: ...Voi vittu mitä juttuja :urjo:

...piti nauraa aivan vedet silmissä...

frs sanoi:
Eiköhän kusen väri johdu ihan siitä että kuinka paljon on juonut, olettasin. Mitä tummempaa sitä vähemmän on juonut, jos taas juo paljon vettä kuten minä, kusi on lähes läpinäkyvää ja tulee samantien läpi, tarvii rampata vessassa kokoajan :D

Totta :rock:

niin eiköhän fakta ole se että mitä enemmän ureaa virtsassa on niin sitä tummempaa se on. jos juo liian vähän niin silloin se on tummempaa..

Suositut

Back
Ylös Bottom