jarze sanoi:Jep, oon kans huomannu että matalahiilarisella dietillä ei kuseta hirveesti, eikä kusi maistu yhtä suolaselta ku offarilla.
Maisteletko kustasi useinkin??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jarze sanoi:Jep, oon kans huomannu että matalahiilarisella dietillä ei kuseta hirveesti, eikä kusi maistu yhtä suolaselta ku offarilla.
L0b0 sanoi:Maisteletko kustasi useinkin??
123jippo sanoi:Voishan se olla hyvääkin, ei sitä tiedä ennen kun maistaa...
Jampe9 sanoi:Itte oon kans huomannu et dieetillä paska on jotenkin mauttomampaa, kuivaa tai semmosta erilaista... -onks muilla vastaavia havaintoja?
ringside sanoi:No tosta en tiedä, mutta krapulapaska mulla tökkii todella pahasti. Kaakaolla oon yrittänyt sitä maustaa, mutta ei se kitkeryys silläkään lähde. Jos joku on keksinyt hyvän keinon darrapaskan maustamiseen, niin pistäkää heti replyä. Se on kyllä totta, että krapulakakka sekoittuu paljon paremmin kuin normipaska. Toinen minkä mä oon huomannut, niin sekä kova stressi että krapula tuottaa mun spermaan tosi pistävän maun. Joko siinä on jotain kuona-aineita tai sitten sen ph-pitoisuus muuttuu, mene ja tiedä...
frs sanoi:Eiköhän kusen väri johdu ihan siitä että kuinka paljon on juonut, olettasin. Mitä tummempaa sitä vähemmän on juonut, jos taas juo paljon vettä kuten minä, kusi on lähes läpinäkyvää ja tulee samantien läpi, tarvii rampata vessassa kokoajan :D