kysymys kaikille palstan käyttäjille...

Eli kysymys kaikessa lyhykäisyydessään..

Kenet tämän sivun henkilöistä haluaisit tavata henkilökohtaisesti ja miksi??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onx tää nyt sitten deitti palsta :lol2:

No jos naisia ei lasketa niin ;) Tompan repe sorsamaisia juttuja voisi kuunnella ja pyytää opastusta miten ne pohkeet räjäytetään. Mtmm:n kanssa on treffit pitänyt pitää mutta ikinä en ole paikalle päässyt, ehkä vielä joku päivä :(

Mä haluisin tavata "Sakuraba"-nimisen kaverin palstalta ja jutella hänen kanssaan tuntikaudet roinauksen zenistä. Sakuraba ei ole paljoa kirjoitellut, mutta ne harvat postaukset kyllä kertoo, että lääketiedettä on kyllä opiskeltu jossain muuallakin kuin kotona...

Hkuja,johnnyB,Mtmm ja tomi77 ku pitäis se nimmari saada ennen kuin kaverilla nousee kusi päähän ja joudujn pulittaam siitä juuroja..:D

Musta olisi hauska joskus nähdä noita mimmejä jossain, kun en tällä hetkellä tunne henk. koht. yhtäkään samanhenkistä naisimmeistä. Tämän lisäksi olisi ollut mielenkiintoista nähdä Winsu joskus noin vuosi sitten :D

Ja luonnollisesti noita voimanostoihmisiä, ketäs kaikkia heitä nyt olikaan....

Originally posted by phy73
Yusu ja sen kadett-kokoelma pitäis nähdä ehdottomasti!!

Voitko Pyllis myydä mulle sen ruskeen, missä ei ole ovia?

Haluisin nähdä kaikki #pakkotoisto.com -kannulaiset :)

Originally posted by Yusu
Haluisin nähdä kaikki #pakkotoisto.com -kannulaiset :)
Yhdyn tähän.
Ja kaikille jotka ei oo vielä vippejä.. kannattaa liittyä ihan jo sen takia että pääsee vip-chattiin!

Hkuja - Sen ehkäpä joskus näänki. (Kyttään sitä aina yhen raflan edessä jossa se kuulemma käy)

Hulkki - Niin iso ja viisas ;)

Mtmm - Ei mahu R-Kioskiin sisään.

Tomi77 - Ulkoiluttamassa laamaansa.

Yusun - Se antaa mulle pusun ;)

+kaikki palstan naiset :D

Suositut

Back
Ylös Bottom