kysymys jonkin verran treenanneelta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
4-jakoiset ohjelmat

1. Rinta, hauikset, forkut
-Penkkipunnerrus tanko / kp x3
-Vinopenkki kp / tanko x3
-Ristitalja / peck-deck / viparit maaten x2
-Hauis tanko / kp x3
-Hauis scott kp / tanko x2
-Keskitetty hauiskääntö x2
-Rannekääntö x3

2. Jalat
-Kyykky / etukyykky / prässi x4
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x 4
-Reiden koukistukset x 2-3
-Pohkeet istuen / seisten 5-6

3. Olkapäät, ojentajat
-Vipunostot sivulle x2
-Vipunostot taakse x2
-Pystypunnerrus tanko / kp x3-4
-Kapea penkki x3
-Rankalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x2

4. Selkä, epäkkäät
-Kulmasoutu tanko / kp x 3
-Alatalja x 3
-Ylätalja leveä / leuanveto x3
-Ylätalja kapea x3
-Kohautukset x3

olen nyt reilun vuoden treenannut... ja nyt arvelin jos ihan kunnon ohjelmaa kokeilis... oisko toi miten hyvä?? ja sit mitä tarkoittaa tämä SJMV

Mun mielestä näyttää just passelilsta 4-jakoiselta. Eli treenaamaan vaan tolla. ja SJMV on SuorinJaloinMaastaVeto, eli takareisiliike.

EDIT: Näyttään senverran tutulta, että taitaa olla siitä mun ketjusta tuo ohjelma?? ;)

Ihan hyvältä tuo näyttää.
SJMV= Suorin jaloin maastaveto

Esim. jalkatreenissä 8 erilaista liikettä.Miks tehä noi kaikki liikkeet samalla kertaa,ku ne vois vaikka jakaa sillai et neljä liikettä/harjotus ja sit seuraavan kerran ku reenaa jalkoja ni tekee ne toiset neljä liikettä.Sillaihan siihen sais vaihtelua ja jokainen treeni ois erilainen.

Keksu sanoi:
Esim. jalkatreenissä 8 erilaista liikettä.Miks tehä noi kaikki liikkeet samalla kertaa,ku ne vois vaikka jakaa sillai et neljä liikettä/harjotus ja sit seuraavan kerran ku reenaa jalkoja ni tekee ne toiset neljä liikettä.Sillaihan siihen sais vaihtelua ja jokainen treeni ois erilainen.

Tuossahan on viis liikettä, eikä kahdeksan.
Kyykky / etukyykky / prässi tarkoittaa että joku noista, ei noita kaikkia:jahas:

Sunnuntai
1. Jalat
Maanantai
2. Rinta, hauikset, forkut
Keskiviikko
3. Olkapäät, ojentajat
Torstai
4. Selkä, epäkkäät
oisko noina päivävinä järkevää tehdä noi treenit

kalaukki sanoi:
Sunnuntai
1. Jalat
Maanantai
2. Rinta, hauikset, forkut
Keskiviikko
3. Olkapäät, ojentajat
Torstai
4. Selkä, epäkkäät
oisko noina päivävinä järkevää tehdä noi treenit

Vaikka noin, tai sitten joka toinen päivä salia ja joka toinen lepoa. Pääasia ettei tuu liian montaa treeniä putkeen. Kaksi vielä menee, kolme on liikaa, toki kolmekin voi tehdä jos sitten tulee useampi lepo (esim. jonkun menon takia).

niin oisko minkälaiset sarjat hyviä esim. kyykkyssä kun on et 4 sarjaa... niin 4x8 vai käsitinkö nyt oikein tossa ton x4 homman... ens sunnuntaina ois tarkotus tota ohjelmaa ruveta käyttämään

Liikkeitten järjestyksestä sen verran, että selkäpäivänä vaihtaisin leuanvedot ensimmäiseksi liikkeeksi ja mahdollisesti pystypunnerrus ensimmäiseksi olkapääliikkeeksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joona sanoi:
Liikkeitten järjestyksestä sen verran, että selkäpäivänä vaihtaisin leuanvedot ensimmäiseksi liikkeeksi ja mahdollisesti pystypunnerrus ensimmäiseksi olkapääliikkeeksi.

Kehoilumielessä taas IMO viparit ennen pystypunnerrusta. Ne viparit ei juurikaan pystypunnerruksen sarjapainoihin vaikuta, mutta olkapäihin sen treenin saa menemään ihan eri tavalla, kannattaa ainakin kokeilla.

Leuanvedosta olen samaa mieltä, jos paukut ei esim. kulmasoudun jälkeen enää leuanvetoon riitä. Itse teen yleensä niin, että leuanveto on välillä ykkösenä ja jos teet kulmasoudun ykkösenä niin silloin teen vain ylätaljaa. Molempi parempi.

Timba79 sanoi:
Kehoilumielessä taas IMO viparit ennen pystypunnerrusta. Ne viparit ei juurikaan pystypunnerruksen sarjapainoihin vaikuta, mutta olkapäihin sen treenin saa menemään ihan eri tavalla, kannattaa ainakin kokeilla.
Joo, kukin tavallaan ja kaikkea kannattaa kokeilla. Itte nyt vaan mieltyny tohon pystypunnerrus ensin -tyyliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom