Eli sellaisesta kysyisin, että kuinkas tämän heran laita on, että kertyykö se kuinka massaan ja tuoko painoa lisää?
Tästä on varmasti runsaasti jo aiheita, mutta kysyn nyt kuitenkin..
1.päivä
kyykky 4x10
penkkipunnerrus 3x10
leuat 3xmax
pystypunnerrus 3x10
haukkarit tangolla 3x10
vatsat 4x10-15
2.päivä
prässi 3x10
kulmasoutu 3x10
hauiskääntö sott 3x10
penkki 2x10
vatsat 4x10-15
Tämän ohjelman toteutan viikossa kolme tai neljä kertaa.. Se riippuu aivan siitä, kuinka aika antaa myöten, mutta ainakin nyt se 3x salilla tulee viikossa käytyä..
Eli itse kysymys tässä nyt oli se, että heraa sekoittelen veteen noin desin ja nautin aina puntin jälkeen niin kuinka se kertyy painoon?
Lihasmassa tietenkin on tervetullutta, mutta läskiä ei niinkään haluaisi ja kun olen kuullut tämän heran tuovan sitäkin?
Lisäksi lenkkeilen useasti viikossa..
Pahoittelen, että kysymyksestäni ei ehkä täyttä selvyyttä saanut, mutta toivottavasti joku ymmärtää pointtini
Tästä on varmasti runsaasti jo aiheita, mutta kysyn nyt kuitenkin..
1.päivä
kyykky 4x10
penkkipunnerrus 3x10
leuat 3xmax
pystypunnerrus 3x10
haukkarit tangolla 3x10
vatsat 4x10-15
2.päivä
prässi 3x10
kulmasoutu 3x10
hauiskääntö sott 3x10
penkki 2x10
vatsat 4x10-15
Tämän ohjelman toteutan viikossa kolme tai neljä kertaa.. Se riippuu aivan siitä, kuinka aika antaa myöten, mutta ainakin nyt se 3x salilla tulee viikossa käytyä..
Eli itse kysymys tässä nyt oli se, että heraa sekoittelen veteen noin desin ja nautin aina puntin jälkeen niin kuinka se kertyy painoon?
Lihasmassa tietenkin on tervetullutta, mutta läskiä ei niinkään haluaisi ja kun olen kuullut tämän heran tuovan sitäkin?
Lisäksi lenkkeilen useasti viikossa..
Pahoittelen, että kysymyksestäni ei ehkä täyttä selvyyttä saanut, mutta toivottavasti joku ymmärtää pointtini