Alec sanoi:visko raamattuja yleisön joukkoon :D
kai jostakin löytyy live-taltiointeja visuaalisessa muodossa :lol2: :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alec sanoi:visko raamattuja yleisön joukkoon :D
Mike sanoi:Näitähän on kovin vähän, katu-uskottavuus on nollassa ja onhan se aika ironista kuitenkin soitella raskasta riffiä hengellisessä mielessä vaikka eihän se riffi mikään pahan ilmentymä ole.
JSL_84 sanoi:BM:ssä on iskenyt aina se brutaalius, voima ja viha mikä joistain yhtyeistä huokuu.
Nicholas Barker | ex-Cradle of Filth, ex-Dimmu Borgir ja moni muu bändi
Mies on läski ku mikä mutta aivan sairaan nopee myös taitava tekninen soittaja.
CMFlesh sanoi:Taitava ja nopea ehkä levyllä, mutta livenä suhteellisen kökkö.
Jonny sanoi:Mitä itse olin Dimmu Borgirin keikalla muistaakseni 2001 niin kökköä ollut nähnytkään. Vitun kova ainakin sillon oli.
No ei se nyt sentään lastaan uhrannut, vaan kastoi sen saatanan nimeen. Aftonbladetissa oli juttua värikuvien kera.JSL_84 sanoi:Dark Funeralista täytyy vielä sanoa sellainen juttu että heilläkin tätä häröilyä on ollut aikalailla, jos en kovin pahasti väärin muista niin bändin alkuaikana vaikuttanut henkilö (Themgoroth ) taisi uhrata lapsensa saatanalle ja sai jonkunlaisen tuomionkin tuosta.... Heidän alkupään tuotantonsa on kyllä puhdasta saatanaa ainakin lyyrisesti saatanaa huudetaan vähän joka väliin ja jos bändiin haluaa tutustua niin suosittelen 2 ensimmäistä eli mini cd(s/t) ja ensimmäistä kokopitkää Secrets of the black arts...
Ja hyviä sanoituksia jos haluaa lukea niin suosittelen dissectionin- Storm of the lights bane levyä....
Snoopie sanoi:![]()
Tuommoista siitä seuraa, kun nuo kirkonpoltto ja hautakivien kaatojutut otetaan tosissaan:
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=526210&avaakuva=1
Hehheh, the internet warlords of hate taas asialla. Pikkusen apinaa sakkia kuolema kaikille-"filosofioineen". Luen itseni ja kaveripiirini suureksi osaksi blackmetallisteiksi, mutta en tunne ketään joka olisi tuossa määrin sekaisin kuin nuo esittävät olevansa.erkjetter sanoi:klikkaa itsesi tänne ja lukemaan vaan, saat paljon irti "blackmetallistien" maailmankuvasta, jotkut threadit sisältää kyllä aika rankkaa kamaa. btw vaatii rekisteröitymisen.
pikku kirppu sanoi:Ja tupla- J: lle mun tosiaan kannattaa pysytellä siinä A.Laihon jau:ssa. Tyydyttää mun tarpeet ihan täysin. Oon tässä menneen viikon aikanana pitänyt tämmöstä pientä metalliin tutustumista, mutta ei auta kun todeta että ei oo mulle. Suositelkaa ihmeessä lisää bändejä, siis ilmeisesti ei mitään blackiä/deathia kun on liikaa sitä jotain, mutta vaikka hyviä melodisia metalli bändejä.