Kysymyksiä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aine
  • Aloitettu Aloitettu
Mietin tässä paljonkahan kulutus on mulla päivän aikana kaloreissa, jos oletetaan et on tällainen päivä:

-Aamulla käyn 1tunnin aerobisella. (reipaskävely)
-Päivällä, n.1tunti tiukkaa salitreeniä.
-illalla noin puolesta tunnista tuntiin aerobista.

Tässä vaan pohtinut et riittääköhän mun saama päivittäinen proteiini määrä, ym muut, siihen kui ajatellaan paljon kulutan.

Kun nyt en ole oikein perillä, paljon keskimäärin tollainen tunnin aerobinen reipas kävely kuluttaa niin voisiko joku ystävällisesti valaista asiaa..?

Tossa luin yhden kehonrakentajan artikkelin, ja sillä on vielä huomattavasti enemmän aerobista, ja lihas kasvu pysyy viel hyvänä. mut jotkut sanonu taas et jos mulla on ton verran aerobista niin se kuluttaa jo lihaksiakin? mitä mieltä olette asiasta?

Päivittäin olen ottanut desin annoksia hera 80, yhden aamulla, yhden päivällä ja yhden nukkumaan mennessä, eli 3xpäivässä.
+tietysti kaikki ruuasta saadut proteiinit (syön ainakin viidesti päivässä). mulla on painoa 73kg. joten musta tuntuu et mun pitäisi ehkä kasvattaa viel tuota proteiinin saantia puolella. Joten pitäisikö minun lisätä niin, et ottaisin joka aterian yhteydessä desin hera80? eli heran ottaminen tuplaantuisi? ja pitäisikö sitä ottaa enemmän, vai yhtä paljon salipäivinä kuin lepopäivinäkin?
Mut vastailkaahan.. kiitos.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dietillä et voi kasvattaa lihasta ilman lääkeaineita. kalorilaskuri.fi katot kulutuksen. Jos lihasta haluat jätä liika aerobinen pois, dietillä jos olet niin seuraa miten paino tippuu ja muuta tarvittaessa kaloreita.

En ole dieetillä.. Olisi tarkoitus pitää vaan aerobinen aina mukana. dieettiä en ole vielä edes kerennyt ajattelemaan..

Suositut

Back
Ylös Bottom