Kysymyksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Termos! Eli tässä ensimmäinen postaukseni. Olen n. 6kk treenaillu säännöllisesti salilla. Teen kaksjakoisesti seuraavasti:

1. Rinta, Olkapäät, Ojentajat
2. Selkä, Hauis

Käyn 3 viikossa salilla (ma,ke,pe) ja vuorottelen siis noita. Jalat ja vatsat teen vuorotellen noissa. Jalkatreeni aika köykäsesti lähtenyt liikkeelle. Onko tämä kelvollinen treenimenetelmä, ainakin näin aluksi? Olen lukenut paljonki täällä olevia treeniohjelmia mutta ovat kovin erilaisia kaikki.

Toisekseen näyttäs penkissä (missä olen todella surkea) se maksimi junnaavan paikoillaan. Eli saan sen 75kg nousemaan ja tavoitteena oliskin 10kg korotus vuoden loppuun. Onko kuin vaikea saavuttaa? Tällasta... Olen 191 pitkä ja painoa 89.

Kiidos!

Ei yhtään hullunpaa. Pääset varmasti tuolla ohjelmalla vauhtiin ja voin melkein luvata, että penkistä menee 85-90kg vuoden lopppuun mennessä, kunhan jaksat treenata. Tsemppiä treeneihin.

Taidan olla eka joka etii narista jaloista...mutta jalat on todella tärkeet ja niistä EI kannattas luistaa...nimimerkillä kokemusta löytyy...näyttää meinaan aikas typerältä jos yläkroppa on kunnossa ja jalat on kaks hammastikkuu (mun mielipide ja varmaan monen muunkin...)

Ja jos kerran kolmesti käyt viikossa niin ota niille jaloille oma päivä!! Jaksaa panostaa paremmin!!

Mut ei muuta kun tsemppiä reeniin...

Olen toitottanu itelleni joka kerta salilla et ENS kerralla alan vääntään jalkoja. Ja mitä vielä, heh! Kyllä se tietysti on niihinkin alettava panostamaan. Näyttää meinaan jo nyt siltä kuin jalat ei sopis yläkroppaan ulkonäöllisesti. :lol2:

toi jalkojen treenauskin riippuu kyllä ihan ihmisestä, itselläni jalat ovat luonnostaan paljon paksummat ja äskettäin lopettamalla dieetilläkään jaloista ei lähtenyt tavaraa, ainoastaan yläkropasta. Eli jos jalat ovat isot/paksut etkä halua niistä todella paksuja bodarijalkoja jotka imo ovat helvetin rumat, ei niitä silloin kannata treenata.

Originally posted by Zamp
toi jalkojen treenauskin riippuu kyllä ihan ihmisestä, itselläni jalat ovat luonnostaan paljon paksummat ja äskettäin lopettamalla dieetilläkään jaloista ei lähtenyt tavaraa, ainoastaan yläkropasta. Eli jos jalat ovat isot/paksut etkä halua niistä todella paksuja bodarijalkoja jotka imo ovat helvetin rumat, ei niitä silloin kannata treenata.

Kannattaa muistaa että jaloille tehtävät (varsinkin) raskaat liikkeet (kyykky etc.) edesauttavat myöskin yläkropan kehitystä (hormonitasot etc.) Sanoisin että ei ne jalat ihan yhtäkkiä järkyttävän paksuiksi kasva. Ja vaikka kasvaisikin niin mitä sitten? Mielummin 5 senttiä reisiin kuin 1 sentti hauikseen...

Originally posted by HC76

Toisekseen näyttäs penkissä (missä olen todella surkea) se maksimi junnaavan paikoillaan. Eli saan sen 75kg nousemaan ja tavoitteena oliskin 10kg korotus vuoden loppuun. Onko kuin vaikea saavuttaa? Tällasta... Olen 191 pitkä ja painoa 89.

Ei ole todellakaan vaikea saavuttaa tuota 10kg:n korotusta, varsinkin aloittelija vaiheessa. Itse sain korotettua maksimiani n. 2kk:ssa 75 kg:sta 90kg:aan ja vieläpä huonolla treenillä. Tämä asia on nyt tietenkin aika yksilöllistä mutta minulla on yllättävänkin helpolla noussut maksimi.

Suositut

Back
Ylös Bottom