Ilta meni kutakuinkin näin:
Chillailen baarissa kaverin kanssa (KY-baarissa olin) Baunssailtiin siellä täällä, käytiin Gold-huoneessa(viphuone) välillä tilaamassa juomaa. Itse kun en alkoholia juo pahemmin niin vedin sitten maitoa.. selvinpäin siis liikenteessä.
Oltiin sitte siinä klo 01 menossa taas sinne viphuoneeseen.. sanon kaverille että käväsen tossa veskissä, niin tuun sitte siinä perässä. Meen vessaan.. haisee ihan V***N pahalle.. noh.. hoidan hommani, ja pesen naamani(tanssinu jonku aikaa niin tulee hiki). Noh, olen siinä sitte menossa ulos vessasta, kunnes poke tulee vessaan. Poke katsoo minua ja sanoo:
poke: "Olet polttanut pilveä, mennääs ulos"
minä: "öö .. mitähän vittua?"
poke: "niin.. oot polttanut pilveä.. mennään ulos"
minä: "onko tää joku läppä?"
poke: "ei ole"
minä: "mistäs sä päättelet että mä oon polttanut pilveä"
poke "olet polttanut pilveä.. mennään ulos"
haha.. ei anna edes mitään todisteita. siinä sitten poke taluttaa mua ulos... En voinu uskoa tilannetta.. aivan helvetin naurettavaa. No, ei siinä mitään.. olin ihan rentona, eipä tuossa nyt joku suuttuminenkaan pahemmin auta.
Kysyin sitte siinä ovella olevalta pokelta kutakuinkin näin:
minä: "pakko kysyä nyt, mutta kukas tästä oli mukamas sanonut että oon polttanut pilveä?"
poke2 "minä"
minä: "just... :jahas:"
Dialogia oli hieman enemmän mutta ei enää mitään mainitsemisen arvoista.
siinä sitte hetken yritin kaverille soittaa, että mitä oli tapahtunut. Kaveri tuli.. haki kamat narikasta ja sitte mentiin syömään ja siitä sitte himaan. Ja nyt tässä (ei vihaisena.. mutta hyvin, hyvin pettyneenä) kirjoittelen tätä raapustusta.
Ja nyt se oleellinen kysymys: Ajattelin tehdä tästä tapahtumasta valituksen, sillä vapaailtani pilattiin tällä tavalla. Saatika sitten tavallaan julkinen nöyryytys kun joudutaan taluttamaan ulos baarista. Käyn tuolla baarissa usein niin tämä poke2 tietää minut, sillä mulla on toi Gold-kortti, joten ei tarvitse mitään pahveja ikinä näyttää jne.. Välillä vähän jutunpoikaakin vaihdettu niin ihmettelen tämmöstä käytöstä mua kohtaan.
Eli mitä mun kannattaa ja mitä mulla on oikeus vaatia tossa valituskirjoituksessa? Ja hauskaahan tossa oli vielä se, että mitään konkreettisiä todisteita "mun pilvenpoltosta" ei esitetty.. sanottiin vaan että poltit ja sillä selvä, ulos hei ja näkemiin.