Kysymyksiä pokeille

Oiskohan vielä mahdollisuuksia päästä loppu kaudeks Lappiin duuniin? Järkkärihommia lähinnä, houkuttelis lähinnä se että ois kai mahdollista tehdä melko paljon tunteja. Muutenkin tilanne on varmaan se että mitään kummosempaa ei taida olla näkyvissä toukokuun alkuun mennessä.
Eli jos jollain on vinkkejä miten toimia niin oisin kiitollinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työkkäriäkin voi kokeilla:

Vartijat
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Kemijärvi, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 6 - 12 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Rovaniemi, Haku päättyy: 06.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 6 - 12 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Kemi, Haku päättyy: 06.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 6 - 12 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Muonio, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 6 - 12 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Sodankylä, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 6 - 12 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Posio, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 6 - 12 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Kemi, Haku päättyy: 06.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Inari, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Muonio, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Kolari, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Pello, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Ylitornio, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Tornio, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Kemi, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Rovaniemi, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Posio, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Inari, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Sodankylä, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Sodankylä, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Pelkosenniemi, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Salla, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Kittilä, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Enontekiö, Haku päättyy: 14.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Ranua, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, Jobitum, Kemijärvi, Haku päättyy: 18.03.2008, muu osa-aikatyö, Kesto: 3 - 6 kk
Järjestyksen valvoja, JVP turvallisuus ky, Kittilä, iltatyö, Kesto: yli 12 kuukautta
Järjestyksen valvoja, JVP turvallisuus ky, Kemi, kokopäivätyö, Kesto: yli 12 kuukautta

Oiskohan vielä mahdollisuuksia päästä loppu kaudeks Lappiin duuniin? Järkkärihommia lähinnä, houkuttelis lähinnä se että ois kai mahdollista tehdä melko paljon tunteja. Muutenkin tilanne on varmaan se että mitään kummosempaa ei taida olla näkyvissä toukokuun alkuun mennessä.
Eli jos jollain on vinkkejä miten toimia niin oisin kiitollinen.

Soita Rukalle, sinne etsittiin 5-6 viikoksi juuri järkkäriä. En muista, mihin toimipisteeseen.

Tässä naisen kysymys näille pokeille. Ihan yleisesti kysyen, mahtaako häiritä työtä/mitä muuta tahansa, jos teille alkaa vähänkin siihen suuntaan ystävällisesti juttelemaan? Kiinnostaisipa aivan tosi paljon eräs portsari miekkonen, mutta tiedä sitten, että viittiikö siinä ovella, kesken töiden alkaa häiritsemään, vaikka hieman eri jutut, ja eri "käytös" hänelläkin on, kuin normaaleille asiakkaille yleensä. Tosin tiedä sitten että onko hänen kohdallaan samanlaista kaikille. Äh, tästä nyt saanut varmaan edes mitään selvää. Juurikin kyseisestä baarista tulossa, eikä oikein ajatus kulje. Ja alkoholi ei tod. ole ainoa millä osuutta asiaan.

Tässä naisen kysymys näille pokeille. Ihan yleisesti kysyen, mahtaako häiritä työtä/mitä muuta tahansa, jos teille alkaa vähänkin siihen suuntaan ystävällisesti juttelemaan? Kiinnostaisipa aivan tosi paljon eräs portsari miekkonen, mutta tiedä sitten, että viittiikö siinä ovella, kesken töiden alkaa häiritsemään, vaikka hieman eri jutut, ja eri "käytös" hänelläkin on, kuin normaaleille asiakkaille yleensä. Tosin tiedä sitten että onko hänen kohdallaan samanlaista kaikille. Äh, tästä nyt saanut varmaan edes mitään selvää. Juurikin kyseisestä baarista tulossa, eikä oikein ajatus kulje. Ja alkoholi ei tod. ole ainoa millä osuutta asiaan.

Eikun kiinni vaan. Tee se mieluummin baariin mennessä mahdollisimman selvinpäin, niin sinut saatetaan ottaa hieman vakavammin kuin 3min vaille sulkemisajan hyvässä laitamyötäisessä. Älä jää notkumaan ovelle tuntikausiksi, vaan pyydä ohimennen kahville ja tiputa numerosi vaikka paperilapulla herran taskuun. Hän kyllä ottaa yhteyttä jos on samoissa aatoksissa kanssasi.

Eikun kiinni vaan. Tee se mieluummin baariin mennessä mahdollisimman selvinpäin, niin sinut saatetaan ottaa hieman vakavammin kuin 3min vaille sulkemisajan hyvässä laitamyötäisessä. Älä jää notkumaan ovelle tuntikausiksi, vaan pyydä ohimennen kahville ja tiputa numerosi vaikka paperilapulla herran taskuun. Hän kyllä ottaa yhteyttä jos on samoissa aatoksissa kanssasi.

Juurikin näin. Tai jos et halua antaa heti numeroa, ja niin mee moikkaa tosissaan heti alkuillasta. SE on harvinaista. Osoittaa rohkeutta, ja ainakin itseeni se tekis vaikutuksen. Onnea.:thumbs:

Ja muista että jos pakit tulisivat niin syitä voi olla useita, työperiaatteista kotona olevaan tyttöön :). Joillakin on meinaten aika tiukka linja ollut siinä ettei töistä halua seuraa mutta tämä on kai aika harvinaista ainakin vapailla. En suosittele kuitenkaan heti sisään tullessasi käymään asiaan ellet tee sitä ohikävellen ja jätät nrolla varustetun kahvikutsun. Jos haluat pari sanaa vaihtaa niin mene ensin sisään ja katsele pari minuuttia tilannetta. Jos siellä esim on kireä ilmapiiri (juuri katkottu biliskeppejä asiakkaiden kanssa ym) niin voi olla tunnelma huono tuohon. Silloin lyhyempi ja ymmärtäväinen pyyntö tai pieni odotus voi olla paikallaan. ÄLÄ jää kiehnaamaan vaan tee tilanne selväksi ja anna hieman tilaa =)

Vielä pieni, vaikkakin toivottavasti aivan turha, neuvo on se, että kun tosiaan et ole paljon nauttinut pohjia niin ei tarkoita että kannattaa sen jälkeen nauttia loppuilta kunnolla juomia samassa paikassa. Itsellä kaksi näitä kokemuksia kun hyvännäköiset ja lähes selvät tytöt tulleet alkuillasta juttelemaan ja sitten loppuillasta on näyttäneet hieman eri kuvan itsestään =). Toinen joutui poistumaan työkaverin opastamana paikalta oksenneltuaan pitkin lattioita ja toinen otti kevyen kovat kännit ja hinkkasi jotain ukkoa siinä loppuillasta. Itse naureskelin taustalla ja olin tyytyväinen että tuli tuo nähtyä jo "ekana" iltana eli ei paljon kiinnostanut soitella perään =)

Rohkeasti juttelemaan vaan. Meillä (useita portsareita) aikanaan tuli silloin tällöin puhelinnumeroita jos jonkinnäköisillä lapuilla, mutta kyllä ne poikkeuksetta roskiin meni.

Liittyen tohon keskusteluun (ja meikän avautumiseen) stadin takseista, niin millaisia oppeja teille muut poket on annettu taksien suhteen? Tai miten itse toimitte?

Itselle on vanhat äijät opettaneet, ettei takseille saa tehdä ns pommeja. Pommilla tarkoitan asiakasta joka on ihan turpa täynnä ja sillä ei välttämättä edes ole rahaa maksaa sitä kyytiä.

Itse olen tehnyt aina niin, että jos asiakas on turpa täynnä ja se pitäis saada taksiin, niin oon tarkistanu että sillä on rahaa, tai vähintään pankkikortti. Ja kun kyyti on tullu paikalle, oon kertonu suoraan kuskille, asiakkaan kunnon ja rahatilanteen. Joskus ne ei ota sitä kyytiin, joskus ottaa.
Mut mun mielestä on parempi sanoa eka, kun vaan torpata se asiakas takapenkille ja ovi äkkiä kiinni. Koska sit kun sulla onkin siinä seuraavana viikonloppuna herrasmiehiä asiakkaana ja niille pitäis saada kyyti äkkiä, niin ei se edellisen kerran pommin kyytinsä saanu taksi siihen välttämättä tule. Samat naamat ne niitä takseja ajaa kuitenkin, samalla tavalla kun samat sähkösaranat niitä ovia availee..

Mites teillä?

Liittyen tohon keskusteluun (ja meikän avautumiseen) stadin takseista, niin millaisia oppeja teille muut poket on annettu taksien suhteen? Tai miten itse toimitte?

Itselle on vanhat äijät opettaneet, ettei takseille saa tehdä ns pommeja. Pommilla tarkoitan asiakasta joka on ihan turpa täynnä ja sillä ei välttämättä edes ole rahaa maksaa sitä kyytiä.

Itse olen tehnyt aina niin, että jos asiakas on turpa täynnä ja se pitäis saada taksiin, niin oon tarkistanu että sillä on rahaa, tai vähintään pankkikortti. Ja kun kyyti on tullu paikalle, oon kertonu suoraan kuskille, asiakkaan kunnon ja rahatilanteen. Joskus ne ei ota sitä kyytiin, joskus ottaa.
Mut mun mielestä on parempi sanoa eka, kun vaan torpata se asiakas takapenkille ja ovi äkkiä kiinni. Koska sit kun sulla onkin siinä seuraavana viikonloppuna herrasmiehiä asiakkaana ja niille pitäis saada kyyti äkkiä, niin ei se edellisen kerran pommin kyytinsä saanu taksi siihen välttämättä tule. Samat naamat ne niitä takseja ajaa kuitenkin, samalla tavalla kun samat sähkösaranat niitä ovia availee..

Mites teillä?

Vaihtoehto 1. Sanon tuollaisille "turpa täynnä" asiakkaille, ettei taksit tule tähän kun tolppa on tuossa vieressä ja neuvon lähimmälle taksitolpalle.

Vaihtoehto 2. Sanon asiakkaalle, ettei meiltä valitettavasti soiteta kyytejä.

Vaihtoehto 3. Pyydän kaksi euroa taksin soittorahaa ja samalla näkee onko asiakas edes tilanteen tasalla, saako tältä rahoja taksin soittoon/ taksin maksuun ja jääkö varmasti odottamaan taksia.

Vaihtoehto 4. Apina-asiakkaat soittakoon omasta kännykästään.

Vaihtoehto 5. Tutuille ja vanhoille asiakkaille soitetaan taksi ilman palvelumaksua ja sanotaan keskukseen vielä asiakkaan nimi tai otetaan varausnumero, sekä varmistetaan että herrasmiehet/naiset pääsevät taksiin.

Kesä tulee ja vaatteet vähenee. Etsin firmalle kevät/kesä/syksy paitaa tai kevyttä takkia. Olen katsellut fleecejä, mutta mistään ei tunnu löytyvän tyylikästä mallia. Kauluspaidat on käytössä jokaisella firmalla, joten tekisi mieli hieman erottua joukosta.

Laittakaas linkkiä jos on hyviä ehdotuksia sähkösaranoiden työasusteiksi.

Laittakaas linkkiä jos on hyviä ehdotuksia sähkösaranoiden työasusteiksi.

Tähän olet varmaan kyllä jo törmännyt:

28004_i.jpg

En ole kellään nähnyt, ja tuo poistomyyntikin on kestänyt varmaan jo kaksi vuotta.

Ei kai tuo 5.11 laatu mitään huippua ole. Tosin "alan" fleesejä ei varmaan paljoa ole tarjolla.

En ole kellään nähnyt, ja tuo poistomyyntikin on kestänyt varmaan jo kaksi vuotta.

Ei kai tuo 5.11 laatu mitään huippua ole. Tosin "alan" fleesejä ei varmaan paljoa ole tarjolla.

Nepä repeytyy kuitenkin päältä yksitellen, et ei tarvii mitään huippulaatua ollakaan. Kunhan vain olisi päällä hyvännäköiset. Jos on kauheen näköiset, niin joutuu varmaan pitämään jotkut fleece pihamyyjäiset.

No ainakin 5.11 maiharit on helvetin hyvää laatua, että miksei toi rotsikin vois olla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom