Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja TIPEISTÄ täytyy maksaa myös 22% alvit, mikäli tipit ylittää yli 1000€ vuodessa. Laki koskee koko ammattikuntaa.
siis kuka on niin idiootti että ilmoittaa tipit verottajalle, tuohan olisi silkkaa tyhmyyttä. vähän sama jos myy auton voitolla eteenpäin ja ilmoittaisi verottajalle että sain autostani voittoa ja haluan maksaa "voittoveroa"
Ja tuohan ei pidä paikkaansa. Tipeistä ei tarvi alvia maksaa.
Joo no meni yöl vähän teksti sekaisin, ei alvit vaan tuloverot tipeistä (yli tonnista)
Jos kahva-apina ilmoittaa tuloiks esim 10 000€/vuodessa, niin onhan se itsestäänselvyys, että ton lisäksi on myös tippejä tullut ja jos niitä ei ilmoitettu, niin verottaja kai heittää jonkun arvion niistä?
Saa nyt nähdä, miten hyvin monet vanhan liiton kahvikset palaa, kun veroja ei ole maksettu kymmeniin vuosiin, eikä kaikki räkälät voi tosta noin vaan ulkoistaa turvallisuuspalvelunsa.
Tuskimpa verottaja voi hatusta heittää arvioitua "tippimäärää". Joissain paikoissa kun oikeasti käy niin pihiä porukkaa, että tippiä ei tule juuri ollenkaan. Mites näille pokeille kävis? Tulis semmonen bonus vero vaan huvikseen maksettavaks.
On paikkoja ja paikkoja. Itse olen ollut kahdessa sellaisessa paikassa töissä jossa kesät ja yleensä myös talvisin tipit olivat enemmän kuin illan narikkamyynti, ja molemmissa paikoissa oli narikkapakko. Josta voikin vetää johtopäätöksen, että myös tipit (osa) piti verottajalle ilmoittaa kun oli velkaa yms. joten sitä rahaa piti tilillekin laittaa.Joissain paikoissa kun oikeasti käy niin pihiä porukkaa, että tippiä ei tule juuri ollenkaan.
jos joku käräyttää sut täällä kateellisten kehdossa.
Älä muuta sano. Onneks meidän kuppilassa kävi tänäänkin vaan kolme asiakasta, joista vain yhdellä oli takki, ja tippinä tuli suntiolle tarkoitettu nappi. Ja voinko laittaa osarilla ostetun ladan pyyhkijänsulat verovähennyksiin? On ollu aika hiljaista viime aikoina...:jahas:
Mun käsittääkseni ei vienyt, vaan otti oman takkinsa lapulla ja kaverin takki jäi narikkaan. Ilman lappua sitä ei löytynyt, ja sittemmin katos teille tietämättömille selvittämättä jääneellä tavalla.(jonka frendi vei).
Mun käsittääkseni ei vienyt, vaan otti oman takkinsa lapulla ja kaverin takki jäi narikkaan. Ilman lappua sitä ei löytynyt, ja sittemmin katos teille tietämättömille selvittämättä jääneellä tavalla.
Kysymyshän siis tästä tapauksesta: http://www.finlex.fi/fi/oikeus/ho/1992/19921461