WTA
Banned
- Ikä
- 42
täytyy kyllä sanoa etten edes tiedä miksi tänne vastaan kerta toisensa jälkeen. ehkä sitä ajattelee että voisi omalta osaltaan tuoda jotain ajatusmaailmaa muille siitä, miltä se maailma näyttää portsarin silmin - siis sellaisen, joka hoitaa hommansa niin että haluaa kaikille parasta.
Kyllä minä sen ymmärrän, että suurin osa pokeista hoitaa hommansa asiallisesti mutta ku yksi mätä omena pukkaa pilaamaan helposti koko sadon. Ja sen mitä itse on havannoinnut niin kyllä kyseisen ammattiryhmän edustajiin on eksynyt suhteellisesti enemmän näitä mätiä omenoita kuin muihin. Vai osaako joku nimetä toisen ammattiryhmän jonka edustajissa on yhtä paljon räjähdysaltista porukkaa. Ja joillakin, ei läheskään kaikilla (mutta reilusti suuremmalla osalla kuin esim. kaupan kassalla tms.), on aivan selvä pätemisen tarve siinä ovella ollessa. Joten on varmasti hyvin mahdollista, että tällainen "vänkääjä" on aikaisemmin törmännyt tällaiseen "mätään omenaan" ja on valmiiksi asenteella "mulla on oikeus" vaikka kyseinen poke sattuisikin olemaan asiallinen.
Omassa työssäni, jossa joudun päivittäin tekemisiin paljon arvaavattomempien/vaarallisempia "asiakkaiden" kuin känniääliöiden (jotka kuitenkin normaalissa elämässä ovat ihan normaaleja ihmisiä) kanssa, olen huomanut, että on todella paljon siitä kiinni miten asian esittää.