Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bisley sanoi:Yks hyvä juttu on harrastaa bodausta ja tuntea sitä kautta kaikki poket, niin varmasti pääsee, kun muistavat naaman salilta! Heh.;)
jussi` sanoi:Mitenkäs tämä että ravintola vaatii narikkamaksun vaikka sitä takkia ei ole laittaa narikkaan?
Eli kun menen baariin ja annan vaparin, niin he pyytävät 2e lisää narikkaan vaikka sitä takkia ei ole mukana. Käteisellä maksaessa en ole asiaa huomannut.
En ole asiasta koskaan valittanut, vaan on jäänyt mieleen että miksi tuo pitää maksaa...
Integrandi sanoi:Ravintolathan saavat tiettyyn pisteeseen asti valita asiakkaansa. Ei esimerkiksi liian soosissa sisälle. Kiinnostaisi tietää missä tämä sisäänoton valinnanvapaus kulkee (unohdetaan rasistiset jutut). Piti viikonloppuna käväistä eräässä yökerhossa, mutta en päässyt sisään, koska ei ollut takkia mukana.Takki olisi kuitenkin pitänyt jättää narikkaan kynnyksen jälkeen. Tiedän kyllä motiivin tälle säännölle, mutta onko tällainen "valikointi" täysin laillista? Saako poket päästää jengiä sisälle aivan miten itse lystää?
Timustaja sanoi:Kiinnostais sellanenki homma, että millä perusteella poket päästää 18-vuotiaita sisälle k20 paikkoihin. Lähes poikkeuksetta tytöt pääsee kyllä, mutta millä perusteella pojista valitaan nämä? Sillon ku baarissa on tyhjää nii sitte pääsee lähes kaikki 18-vuotiaat vai?
Joni.K sanoi:Jos baarissa on naisia niin sinne tulee sillon miehiä, jotka taas juovat yleensä enemmän.
Joni.K sanoi:Jos baarissa on naisia niin sinne tulee sillon miehiä, jotka taas juovat yleensä enemmän.
holyweedman sanoi:17-vuotiaat "naiset" tulee päästyä nimenomaan tuon takia että sinne tulee enemmä miespuolisia asiakkaita,
Se asiakkaan "valikointi" on melko usein pokesta kiinni, jos oon tapellut taikka ollu iha perseet siell enne ja sikailu nii se voi evätä sun pääsyn sen takia koska et ole kalju taikka sen takia koska sulla ei ole pinkit hiukset, jne...
Sit taas on niitä mahtavia pokej jotka päästää kunnon minor muijii jotka on sellaset 16-19 vaikka paikkaa jonne on 20v ikäraja, en tiedä mitä ne luulee sill savuttavansa mutt vois luulla että ne luulee että niille heruu tjsp.
"Sit ku oot siell hyppyrin nokas iha yksin nii se o vähä niiku up yours!"
kinpin sanoi:Itse olin kohtuu otettu kun pääsin k20 paikkaan sisään näyttämällä henkkareita. Mukana oli kyllä pari 23 vuotiasta.
Mr. Speed sanoi:eikös k20 ym. ole suosituksia?
holyweedman sanoi:jos menee pokeks töihin jonneki iha tuntiliksalla niin ei se elätä, ellet tee 4-7kertaa viikossa hommia, jos vedät narikka/poke hommia, eli oot yksinää siell laittaa takkeja naulaa ja potkii pepolaa pellolle nii sitte saat "perkeleesti" rahaa, vaikkei sekään ole mikä miljönäärihomma.
17-vuotiaat "naiset" tulee päästyä nimenomaan tuon takia että sinne tulee enemmä miespuolisia asiakkaita, en kyllä itse ole huomannu mitään että jos on vähemmä naisia nii on enemmä brawlausta...yleensä on suht rauhallista(paikasta riippuen toki).
eli yleensä pikkupaikoissa missä ei käy hirveesti sakkii nii siell veloitetaan narikkamaksua huolimatta siitä että onko sulla sitä takkia vai ei, sillä poken/muiden palkka riippuu luonnollisesti paikan tuloista, jos paikka ei saa tarpeeksi rahaa niin pidemmän päälle sieltä lähtee porukkaa hiiteen ja sitte loppujen lopuks mest suljetaan jne, niin mä oon ainaki saanu kuulla pikkumesta tutulta joka on pokena töissä siell.
Se asiakkaan "valikointi" on melko usein pokesta kiinni, jos oon tapellut taikka ollu iha perseet siell enne ja sikailu nii se voi evätä sun pääsyn sen takia koska et ole kalju taikka sen takia koska sulla ei ole pinkit hiukset, jne...
Sit taas on niitä mahtavia pokej jotka päästää kunnon minor muijii jotka on sellaset 16-19 vaikka paikkaa jonne on 20v ikäraja, en tiedä mitä ne luulee sill savuttavansa mutt vois luulla että ne luulee että niille heruu tjsp. Mutta meitä on monenlaisia niin että sellaista tänään.
"Sit ku oot siell hyppyrin nokas iha yksin nii se o vähä niiku up yours!"
(masa)
Sumu sanoi:Siis oletko itse ovella ja toimit noin? Taputa itseäsi olalle, olet todellinen ammattilainen... NOT.
Taas tosi fiksua. Varsinkin kun tappelijoilta, rähinöitsijöiltä ja örveltäjiltä voi evätä pääsyn ihan tasan sillä perusteella että aiemman käyttäytymisen perusteella heidän voidaan olettaa aiheuttavan lisää häiriötä.
Todella "upeaa" ja ammattimaista toimintaa. On vaan duunipaikka aika herkässä kun tuotevalvontakeskus ja/tai poliisi iskee.
Sit ku oot siinä ovella ja oot laskenu alaikäsii sisään, niin se on vähän niinku up yours. Sä vähän niinkun itte kannat vastuun ja rafla vähän niinkun pesee kätensä ja sä vähän niinkun saat fudut jos anniskeluoikeuteen puututaan.
Sumu sanoi:Laki asettaa vain ikärajan 18v.